دخترم کولیک داشت گهواره برا خوابش خیلی بکارم اومد کریر برام استفاده نداشت لباس از سایز ۱شروع کردم به خریدن دیگه صفر نخریدم بچم درشت بود و اینم برام کاربردی بود
اُفَوّضُ اَمری اِلی اللّه خدایا ممنونم که خوشحالم کردی اللهم صل علی محمد وآل محمد باافتخار مامان پرنسس و پرنس😍😍
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
روروئک و کالسکه و ساک و حمل و سرویس خواب از این سرویسی ها استفادم نشدن به جاش از این تشک و بالش های پنبه ای گرفتم خیلی عالی بودن سرویسم دست نخورده تو کمد موند اخه پشم شیشه هستن بچه ها حساسیتی میشن
کاش چیزای خیلی ضروری رو بگین چیزایی ک اصلا کاربردم نداشته براتون بگین خیلی برا ماها ک قرارع ب ...
لباس کم بگیر عزیزم من چون بچم شهریور دنیا اومد لباس تابستونی زیاد گرفته بودم نیازم نشدم روروئک بچم اصلا ننشست کالسکه میشینه دو دقیقه بعد میگه بغلم کن سام حمل هم گرفتم سخت بود بچه را داخلش بزاری فقط دوبار استفادش کردم سرویس تشک و پتو اینا از این آماده ای ها نخر پشم شیشه هستن بچه حساسیتی میشه مال من اصلا استفادم نشد حوله کوچیک نگیر جوری بگیر تا سه چهار سالگی استفاده بشه بعد که بزرگ تر شد تن پوش بگیر واسش من همینکار کردم تخت هم نگرفتم گفتم بزرگ تر بشه تخت نوجوان براش بگیرم کمد ولی گرفتم خیلی خوبه دیگه الان چیزی به ذهنم نمیاد سوالی داشتی بپرس عزیزم