2777
2789
عنوان

رژیم ۱۶/۸ گروهی

| مشاهده متن کامل بحث + 66331 بازدید | 1895 پست
سلام شب همگی بخیر  صبحانه  دو عدد خرما ×یک قاشق ارده  نهار  لوبیا چیتی + نصف ...

عالیه عزیزم ممونم از گزارشت😍

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

عالیه عزیزم ممونم از گزارشت😍

♥️

دعا کنید زن حسین بشم منم دعا میکنم شمام زن آقاتون بشین... انشالله که خیره  ♥️⚘️😋💮🌈💮🌷🤥💮🍀🐅🔴🐅🤩🤫😏🐎🌷🐎🌷🐎🐎🌈🐎🐎🐎🌷🤫🤫😏🤫🤩🤫🤩🐎⚘️💞👋🔴🤥🔴🔴🔴🔴🔴🥰😞🌈😘😑🤬😑🌷🌹🌈🌹🌷🌹🌷🌹🌈🌹😏😞😏😞🌷😞😏♥️😏😞😆😘😑😋♥️🤬♥️♥️♥️♥️😋♥️😋♥️♥️♥️♥️😑⚘️♥️🤩😑🍀😑😑🌷😑🤩😑♥️🤩♥️🤩♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️😑😑😑♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️⚘️🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🌷🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐅🐅🐅🐅🐅🐅

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شب همگی بخیر..گزارش امروزم..صبحانه دوکف دست نان جو۱۴۶+گردو۵۲+قوطی کبریت پنیر۳۰شد۲۲۸...نهاریه دونه تخم مرغ نیمرو۹۰+برنج۶قاشق+کف دست ته دیگ بدون روغن۷۸.+زیتون۱۰عدد۴۱.شد۳۲۶..شام ۴قاشق الویه باسس کم چرب۱۹۴+سه کف دست بربری۲۴۷+زیتون۱۱عدد۴۵..شد۴۰۳...میان وعدهام خرما۴تا۸۰کالری+نارنگی۲تا۷۰+بادام۱۰عدد۵۹+پفیلا۱لیوان۳۱+شیره انگوریک قاشق۵۲+که شد۲۹۲..کالری مصرفی۱۳۰۰ تاست..من امروز۱۲۴۹ کالری خوردم..۲۰۰تاپروانه.۱۰تادرازنشست..۱ساعت۲۰دقیقه پیاده روی..و۸تالیوان آب..ازساعت۵فستم تافردا۸..ساعت فستاموهرسریع تعقیرمیدم..🤗🤗🤗

خدایاتوکیوداری که اینقدرآرومی

سلام گلای تو خونه

من امروز اول صبح که از خواب پا شدم مثل یه غنچه وا شدم😂😂😂😂

بعد 

یک لیوان چای و یک نیمرو و نصف لواش و یک لیوان سبزی خوردن خوردم

ناهار و شامم چای پرتقال انار ۵تا برش پیتزا و یک لیوان سبزی  


میان وعده۳برش کیک هویج خودم پز

یک لیوان شیر 


با گزارش لحظه به لحظه ما همراه باشید

قد۱۸۰-وزن فعلی70🧑🏼‍🦯وزن هدف۶۵

سلام به همه 

من همه چیز رو به دقت اندازه گیری می کنم قدم هام،  کااری مصرفیم،  وزن غذاها  و کالری غذا ها.  و این حس خیلی خوبی بهم میه انگار روی خودم مسلط شدم و تشویق میشم عدد هارو بهتر کنم 

تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40
 دیوانه و دلبسته ای اقبال خودت باش/سرگرم خودت عاشق احوال خودت باش/یک لحظه نخور حسرت آنرا که نداری/راضی به همین چند قلم مال خودت باش/دنبال کسی باش که دنبال تو باشد/اینگونه اگر نیست به دنبال خودت باش/پرواز قشنگ است ولی بی غم و محنت/محنت نکش از غیر و پروبال خودت باش/صد سال اگر زنده بمانی، گذرانی/پس شاکر هر لحظه و هر سال خودت باش

کتی جان اگر لیست جدید با وزن های جدید رو گذاشتی ممنون میشم دوباره بذاری پیام ها زیاده پیداش نمی کنم 

تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40
 دیوانه و دلبسته ای اقبال خودت باش/سرگرم خودت عاشق احوال خودت باش/یک لحظه نخور حسرت آنرا که نداری/راضی به همین چند قلم مال خودت باش/دنبال کسی باش که دنبال تو باشد/اینگونه اگر نیست به دنبال خودت باش/پرواز قشنگ است ولی بی غم و محنت/محنت نکش از غیر و پروبال خودت باش/صد سال اگر زنده بمانی، گذرانی/پس شاکر هر لحظه و هر سال خودت باش
سلام گلای تو خونه من امروز اول صبح که از خواب پا شدم مثل یه غنچه وا شدم😂😂😂😂 بعد  یک لیوا ...

چه کردی با خودت😅

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

سلام خیلی خوشحالم امروز سایز گرفتم دور شکم ۴ودور باسن۳ سانت کم شده فردا میرم وزن کشی گزارش میدم 😍💃 ...

خیلیم عالی خوشحالم میبینم با اینکه زیاد فعال نیستین اما رعایت میکنید دلگرم شدم بهتون😍🥰

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

کتی جان اگر لیست جدید با وزن های جدید رو گذاشتی ممنون میشم دوباره بذاری پیام ها زیاده پیداش نمی کنم& ...

فردا میذارم عزیزم 

مگه نمیخوای گزارش وزن بدی؟

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

سلام به همه  من همه چیز رو به دقت اندازه گیری می کنم قدم هام،  کااری مصرفیم،  وزن غذ ...

خیلی خیلی عالی روشنک جون کاش مثل اوایل بیشتر فعال باشی تو انرژیت بالا بود نیفته یوقت🥰

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

فردا میذارم عزیزم  مگه نمیخوای گزارش وزن بدی؟

ممنونم 

من شنبه گفتم عزیزم

تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40
 دیوانه و دلبسته ای اقبال خودت باش/سرگرم خودت عاشق احوال خودت باش/یک لحظه نخور حسرت آنرا که نداری/راضی به همین چند قلم مال خودت باش/دنبال کسی باش که دنبال تو باشد/اینگونه اگر نیست به دنبال خودت باش/پرواز قشنگ است ولی بی غم و محنت/محنت نکش از غیر و پروبال خودت باش/صد سال اگر زنده بمانی، گذرانی/پس شاکر هر لحظه و هر سال خودت باش
خیلی خیلی عالی روشنک جون کاش مثل اوایل بیشتر فعال باشی تو انرژیت بالا بود نیفته یوقت🥰

کلا باید آهسته و پیوسته پیش رفت عزیزم اونجوری که اول بودم خوب نبود

تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40
 دیوانه و دلبسته ای اقبال خودت باش/سرگرم خودت عاشق احوال خودت باش/یک لحظه نخور حسرت آنرا که نداری/راضی به همین چند قلم مال خودت باش/دنبال کسی باش که دنبال تو باشد/اینگونه اگر نیست به دنبال خودت باش/پرواز قشنگ است ولی بی غم و محنت/محنت نکش از غیر و پروبال خودت باش/صد سال اگر زنده بمانی، گذرانی/پس شاکر هر لحظه و هر سال خودت باش
ممنونم  من شنبه گفتم عزیزم

اشکالی نداره اگه برات ممکنه فردا هم بذار

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

کلا باید آهسته و پیوسته پیش رفت عزیزم اونجوری که اول بودم خوب نبود

چطور؟

به لحاظ رعایت کردن درست و مصرف کامل کالری ها بله اما به لحاظ خوش انرژی بودن هرچی بیشتر بهتر😍💪🏼

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز