2777
2789
عنوان

رژیم ۱۶/۸ گروهی

| مشاهده متن کامل بحث + 66331 بازدید | 1895 پست
سلام دوستان بخصوص کتی عزیزم ممنون از مطالب مفیدت مطمئن باش ما همگی مطالبتو میخونیم و درحد توان انجام ...


عزیزم من گفتم قبلا هم در چارچوب برنامه باشه کافیه منظورم استفاده از همه گرههای غذاییه که یه وقت خدای نکرده بدن دچار آسیب نشه


برای بستنی و نوشابه هرچیزی که مفید نیست زیاد اما میل بهش هست قبلا هم گفتم فقط جمعه ها اشکال نداره😊

 

دستور بستنی و شیرینی سالم رو برای اونایی که عادت به خوردن شیرینی دارن و یک روز در هفته براشون کافی نیست گذاشتم😊


من اصلا نگفتم طبق برنامه من پیش برید اتفاقا اگه پست ها رو بخونید میبینید من دائم دارم تاکید میکنم بسته به شرایط بدن و زندگیتون مَچ کنید 🥰


در آخر هم خیلی خوشحالم که همراهمون هستی و داری نتیجه میگیری💪🏼😍

چهارشنبه خوبی برای هممون آرزومندم🤩😍

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

صبحانه =۶عدد بیسکویت پتی بور+نصف لیوان. نسکافه  +۱عدد موز نهار =کدو سبز اسلاید شده ب ...

ممنونم از گزارشت اما عزیزم پروتئینت رو بیشتر کن لطفا

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من برنامه نهار ظهرمو جلوتر گذاشتم چون قبل ازاینکه بخام کالری مصرف کنم وارد برنامه می‌ ...

دقیقا کار درستی میکنی 

منم همینکارو میکنم شب قبل یا صبح قبل ۱۲ اینکارو میکنم 🙂

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

قربونت عزیزم ممنون ندیده دوستت داریم


خدا میدونه منم حسم به شما همینه عزیزم امیدوارم یه روز همدیگه رو ببینیم و به اراده و انرژی خوبمون افتخار کنیم💪🏼😍 

و هدفهای بعدی رو هم به همین شکل موفقیت آمیز پیش ببریم💪🏼😇

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

ممنونم عزیزم از انرژیت💪🏼 چشم قول میدم دلسرد نشم  راستش من دیشب یکم نگران شدم برای دوستمون و ...


قربون شما همیشه سالم پر انرژی باشید انشاءالله 

بله درک میکنم نگران بودنتون رو چون شما شروع کنند این رژیم بودید و اگر کسی خدای نکرده در روند رژیم کسی مشکل براش پیش بیاد عذاب وجدان بگیرید و شاید از خودتون بپرسید این کاری که شروع کردم تو این فضا آیا درست بوده یا نه ؟!

اما   انشاءالله دیگها همه دوستان سلامتی جو کاملا رعایت می کنند 

راستش شاید مواد اولیه برنامه غذایی اینجا رو گاهی وقتها نداشته باشیم اما           تایم فیستینگ و میزان اندازه غذا دیگه رعایتش دست خودمونه😊

 

در همین نزدیکی، بانگی بر می آید که دمیده صبح آزادی ما 🌱

✅ نکته ها:


بچه ها ممنون میشم پستهای نکته و برنامه غذایی رو  لایک کنید 

من مطمئن بشم خوندید انرژی بگیرم برای ادامه 😍🤗


سعی کنید تو آشپزی های روز مره تون چندتا نکته رو رعایت کنید🥦🥬🥝🍅🥒🥐🫒🥚🥯🧇🧀🥨🥞🥖🥩🥞🥚🥞🥓


۱. روغن کمتر مصرف کنید 


۲. سعی کنید از روغن های سالم مثل روغن کنجد و زیتون و برای روی برنج هم روغن کره گاوی استفاده کنید ( میدونم هزینه اش بالاست اما اگه دقت کنید با اینکار کلی از هزینه دارو و درمان در اینده کاهش پیدا میکنه بهتون قول میدم ، واقعا مصرف درست و به اندازه روغن میتونه تاثیر بسزایی در پیشگیری از بیماری قلبی و عروقی داشته باشه)


۳.سعی کنید غذاها رو به جای سرخ کردن گریل یا کبابی کنید ( اگر براتون مقدور هست یک دستگاه سرخ کن بدون روغن  تهیه کنید خیلی میتونه کمک کنه، بنظرم ارزش داره دوتا دستگاه برقی بلامصرف رو بذارید تو دیوار بفروشید به جاش یه دونه ازین بخرید ) هر سوالی درباره تهیه غذا باهاش داشتید خوشحال میشم بتونم کمک کنم برای خودم که واقعا شده سنگ دستم🙂


۴.برای کاهش ریزش مو سعی کنید برنج رو بصورت کته درست کنید


۵.از پنجشنبه یعنی ۱۷ آذر هر شب یک عدد قرص مولتی ویتامین و هفته ای یکبار قرص ویتامین د سه ۵۰۰۰۰مصرف کنید 


۶.کسایی که کم خونی دارن تو دوران پریودی حتما قرص آهن بخورن

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

بچه ها یه گله بکنم ازتون🙃🙃🙃 راستش دارین دلسردم میکنید☹️ نکته هایی که در اثنای تاپیک ها مینویسم ...

سلام عزیزم اول از همه ازت تشکر میکنم بابت راه اندازی این گروه و مطالب مفیدی که قرار میدی 

بعدم اینکه خواهش میکنم دلسرد نشو عزیزم تو یک نفر رو هم که به خودش بیاری و باعث بشی به سلامتی و تناسب اندام برسه یک دنیا ارزش داره کسی که بخواد واقعا توی این راه باشه با جدیت میاد گزارش میده و به بقیه انگیزه میده کسی هم که نخواد خودش بالاخره خارج میشه اما همه ی اینها چیزی از ارزش کارتو کم نمیکنه 

من خودم به شخصه خیلی دنبال همچین گروهی بودم جاهای دیگه هم بودم اما نهایت یکی دوروز پایبند بودم اما حقیقتا این گروه به دلم نشسته و توش جدیت دارم من یه آدمی هستم که اصلا پشتکار ندارم اما الان ده روز بیشتره که پایبندم و انشالله تا وقتی به وزن هدفم برسم اینجا خواهم بود بعدشم میتونیم توی تثبیت باهم باشیم و به هم انگیزه بدیم 💪💪😍😍

سلام عزیزم اول از همه ازت تشکر میکنم بابت راه اندازی این گروه و مطالب مفیدی که قرار میدی  بعدم ...

االهی عزیزمم😍😍😍

چقدر هم گروهی های خفنی داریم 

من خودم وقتی میبینم یه کاری شروع کردم 9 روزه دارم ادامش میدم باعث شده تو بقیه برنامه های زندگیمم بگم اینو تونستم پس بقیه کار ها رم میتونم 😊😍🌱

در همین نزدیکی، بانگی بر می آید که دمیده صبح آزادی ما 🌱
سلام عزیزم اول از همه ازت تشکر میکنم بابت راه اندازی این گروه و مطالب مفیدی که قرار میدی  بعدم ...

مرسی عزیزم خداروشکر میکنم که همراه های مهربون و گلی مثل شما دارم😊

واقعیت اینه که من یه پسر بچه سه ساله پر انرژی با همه گرفتاریاش که خودتون میدونید دارم و خداییش وقتی که برای اینجا میذارم با کلی برنامه ریزیه که از خونه و بچه ها نزنم میام و دوست دارم نتیجه داشته باشه و نشه یه کار بیهوده که فقط وقت و انرژی بگیره

اما این پیام شما باعث دلگرمیه ممنون عزیزم🥰

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

ویتامین د س ۵۰۰۰۰ هزار هفته ایی دونه یا ماهی ؟ 

دو هفته ای یکبار 

۲ ش پریده😅

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

االهی عزیزمم😍😍😍 چقدر هم گروهی های خفنی داریم  من خودم وقتی میبینم یه کاری شروع کردم 9 روزه ...

دقیقا همینه 

اولش سخته اما ادم رو روال می افته دیگه راحت میشه 

من از اینکه گرسنه باشم و بخوام گرسنگی و تحمل کنم وحشت داشتم اما الان واقعا به زور کالریمو به ۱۴۰۰ میرسونم بدون اینکه احساس گرسنگی داشته باشم 

دقیقا همینه  اولش سخته اما ادم رو روال می افته دیگه راحت میشه  من از اینکه گرسنه باشم و ...

دقیقااااا😉😉😉😍😊

به قول استاد عرشیان فر حال عالی مساوی ایست با اتفاق های عالی 

حالمون با این رژیم عالیه که اتفاق های قشنگ و عالی هم داره میفته برای بدنمون💛خدایا شکرت 

در همین نزدیکی، بانگی بر می آید که دمیده صبح آزادی ما 🌱
مرسی عزیزم خداروشکر میکنم که همراه های مهربون و گلی مثل شما دارم😊 واقعیت اینه که من یه پسر بچه سه ...

درکت میکنم عزیزم 

واقعا کار ارزشمندی انجام میدی 

تجربه ثابت کرده کار گروهی بیشتر جواب میده 

منم دوتا بچه دارم یه کلاس چهارمی یه چهار ساله که کل وقتم مال اینهاست 

به خودم اومدم دیدم واقعا در طول روز هییییچ کاری برای خودم و برای دل خودم انجام نمیدم و اصلا خودمو نمیبینم  این شد که رفتم باشگاه ثبت نام کردم الان یک ماه و نیمه میرم و خیلی دلم میخواست سالم خوری رو شروع کنم تنهایی نمیتونستم انگار منتظر یه تلنگر بودم که تاپیک شما رو دیدم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز