✅ نکته ها:
بچه ها ممنون میشم پستهای نکته و برنامه غذایی رو لایک کنید
من مطمئن بشم خوندید انرژی بگیرم برای ادامه 😍🤗
سعی کنید تو آشپزی های روز مره تون چندتا نکته رو رعایت کنید🥦🥬🥝🍅🥒🥐🫒🥚🥯🧇🧀🥨🥞🥖🥩🥞🥚🥞🥓
۱. روغن کمتر مصرف کنید
۲. سعی کنید از روغن های سالم مثل روغن کنجد و زیتون و برای روی برنج هم روغن کره گاوی استفاده کنید ( میدونم هزینه اش بالاست اما اگه دقت کنید با اینکار کلی از هزینه دارو و درمان در اینده کاهش پیدا میکنه بهتون قول میدم ، واقعا مصرف درست و به اندازه روغن میتونه تاثیر بسزایی در پیشگیری از بیماری قلبی و عروقی داشته باشه)
۳.سعی کنید غذاها رو به جای سرخ کردن گریل یا کبابی کنید ( اگر براتون مقدور هست یک دستگاه سرخ کن بدون روغن تهیه کنید خیلی میتونه کمک کنه، بنظرم ارزش داره دوتا دستگاه برقی بلامصرف رو بذارید تو دیوار بفروشید به جاش یه دونه ازین بخرید ) هر سوالی درباره تهیه غذا باهاش داشتید خوشحال میشم بتونم کمک کنم برای خودم که واقعا شده سنگ دستم🙂
۴.برای کاهش ریزش مو سعی کنید برنج رو بصورت کته درست کنید
۵.از پنجشنبه یعنی ۱۷ آذر هر شب یک عدد قرص مولتی ویتامین و هفته ای یکبار قرص ویتامین د سه ۵۰۰۰۰مصرف کنید
۶.کسایی که کم خونی دارن تو دوران پریودی حتما قرص آهن بخورن