2777
2789
عنوان

رژیم ۱۶/۸ گروهی

| مشاهده متن کامل بحث + 66331 بازدید | 1895 پست
بچه ها یه گله بکنم ازتون🙃🙃🙃 راستش دارین دلسردم میکنید☹️ نکته هایی که در اثنای تاپیک ها مینویسم ...

توبیستی بیست..خدایی مشکل ازخودمه..کالریموکم میخوردم..چون میترسیدم وزنم نیادپایین...چشم ازامروزکالری مجازمومیخورم...اذیتت نمیکنم..❤️❤️❤️❤️🙏🙏🙏قربون محبتت..که جواب همه ای مارومیدی..اولین تاپیک لاغری که دیدم..که اینجوری قشنگ توضیح میده..👌👌👌

خدایاتوکیوداری که اینقدرآرومی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

🚦🚦🚦 برنامه غذایی امروز 1401/09/۱۴ 💪🏼🤩


✅ صبحانه ساعت ۱۲ : ارده کنجد یک قاشق غذاخوری ۹۰ کالری  + نان تافتون دو کف دست ۸۳ کالری + شیره انگور یا عسل یک قاشق چایخوری 30 کالری = مجموع ۲۰۳ 


✅ ناهار ساعت ۲.۵ تا ۳ : خورشت کرفس ۶ قاشق معادل ۱۶۲ کالری + پلو کته کم روغن ۱۰  قاشق غذاخوری معادل ۲۰۰ کالری + زیتون ۲۰ عدد معادل ۸۰ کالری = در مجموع کالری ناهار ۴۲۲ کالری


✅ میانوعده  ساعت ۵ تا ۶.۵ : پرتقال ۷۰ کالری + موز ۱۰۶+ یک لیوان شیر کم چرب ۸۰ کالری + دو عدد خرما ۴۰ کالری + ۲۰ عدد بادام درختی ۲۳۰ کالری = حدودا ۵۳۰ کالری


✅ شام ساعت ۷.۵ تا ۸ : ۳ عدد کتلت مرغ ( دستور تهیه اش در تاپیک آشپزی هست ) ۳۵۰ کالری + سبزیجات گریل شده شامل کدو و هویج و گل کلم حدود یک لیوان  ۸۰ کالری =۴۳۰ کالری 


💪🏼کالری مجموعا ۱۵۸۵


🔔 بچه ها این مثال یک رژیم کامله چون همه گروههای غذایی رو شامل میشه میتونید ازش ایده بگیرید🤓

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

نکته های تاکیدی امروز🤩💚


✅ مایعات در شبانه روز ۸-۱۰ لیوان فراموش نشه لطفا


🌼صبح بعد از بیدار شدن دو لیوان آب گرم + ۲ قاشق ابلیموی تازه خونگی

🌷بعد نیم ساعت یک لیوان آب 

🔅بعد یک لیوان قهوه تلخ حدودا ساعتای ۱۱ صبح


✅ روزی ۴۵ دقیقه پیاده روی ریتمیک ( یعنی با تند رفتن یا دویدن ضربان قلب بالا بره و بعد باز آروم راه برید تا بیاد پایین در این نوسان ضربان قلب چربی سوزی اتفاق میفته [نکته ایه که پزشک ورزشم به من گفت] ) یا هر ورزشی که دوست دارید و باعث تعریق بدن بشه💪🏼


✅ تا جایی که میتونید قند ، شکلات ، کیک (به استثنای کیک و کوکی هایی که در تاپیک آشپزی هست) ، نوشابه ، بستنی های کارخانه ای ( دستور بستنی سالم رو خواهم گذاشت) و غذاهای چرب مثل کله پاچه و آبگوشت چرب رو کنار بگذارید لطفا و با نوع سالم اونها جایگزین کنید ، حتی کله پاچه سالم رو هم آموزشش رو میذارم😋 

 

✅ رژیم درست باید باعث سلامت فکر و روان و بدن بشه پس هر گونه مقاومتی که بدنتون درمورد ساعت این رژیم بهتون نشون میده رو جدی بگیرید و زمان رو با همونی که بدنتون راحت تره تنظیم کنید 🌷🌷🌷🌷


باز هم به خاطر همراهیتون با من در این گروه صمیمانه سپاسگزارم🥰💪🏼

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

اسی جون. من خرماروگرمی امروزحساب کردم دوتاشد۵۶ ..ولی دونه ای میشه۲.که دوتامیشه۴۰..توی کالری شماری کد ...

زیاد سخت نگیر همون دونه ای حساب کن درسته

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

بچه ها یه گله بکنم ازتون🙃🙃🙃 راستش دارین دلسردم میکنید☹️ نکته هایی که در اثنای تاپیک ها مینویسم ...

کتی جونم من به شخصه میفهمم به سرانجام رسوندن و حفظ کردن یه کار و حرکت گروهی چقدر سخته و فقط از دست یه آدم مسولیت پذیر و قوی و البته دلسوز بر میاد

گله شما بسیار به جاست 

نکاتی که می زارید بسیار ارزش منده به نوبه خودم هرچیزی که میزرارید رو سعی میکنم اجرا کنم 

سعی میکنم تا حد ممکن جایگزین کنم 

و به هر حال سعی میکنم تو این راه پیشرفت کنم !

ولی حق اینکه دلسرد بشید رو بهتون نمیدونم 😊😉😂

چون ما به امید شما حالا هر چقدر که در توانمون باشه رو داریم انجام میدیم و پای قول و قرار مون هستم ،فقط اینکه کتی جون از 40 نفر و خورده ای ،حدود 25 نفر مرتب گزارش میدن هر روز ،بقیه رو ریمو کنید تا انگیزه بقیه ام نیفته 

دوستان گلمم انشاءالله انرژی های بره بالا 💃

در همین نزدیکی، بانگی بر می آید که دمیده صبح آزادی ما 🌱
کتی جونم من به شخصه میفهمم به سرانجام رسوندن و حفظ کردن یه کار و حرکت گروهی چقدر سخته و فقط از دست ی ...

@1کتی1  کتی جون این دوستمون درست میگن من خودم ب شخصه واقعا با وجود دوستی مثه شما دارم خوب پیش میرم اگه شما بخای کنار بکشی ما هم ناامید میشیم من خودم طی چند سال کلی رژیم گرفتم ک میشه گفت ناموفق بودم و این یکی دو هفته دارم عادت میکنم ب فستینگ شما 

امیدوارم ک براین زودیا ناامید نشید و ما را تا  رسیدن ب هدف مون همراهی کنید

کتی جونم من به شخصه میفهمم به سرانجام رسوندن و حفظ کردن یه کار و حرکت گروهی چقدر سخته و فقط از دست ی ...

ممنونم عزیزم از انرژیت💪🏼

چشم قول میدم دلسرد نشم 

راستش من دیشب یکم نگران شدم برای دوستمون و لازم دیدم اون پست رو بذارم بازم عذر میخوام اگه نگران شدید🙏😊

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

@1کتی1    کتی جون این دوستمون درست میگن من خودم ب شخصه واقعا با وجود دوستی مثه شما دارم ...

عزیزم 🥰

مرسی که هستی پرنیا جون 

منم قول میدم پا به پای دوستای گلم باشم 😊

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

سلام دوستان بخصوص کتی عزیزم ممنون از مطالب مفیدت مطمئن باش ما همگی مطالبتو میخونیم و درحد توان انجامش میدیم ممنون ک وقت میزاری در همه حال فقط ۱نکته بگم من نمیتونم مثل برنامه غذایی ک شما کیزاری رعایت کنم چون برنامه غذایی همسرم کاملا متفاوت از شماست ولی من در حد کالری مجازم رعایت می‌کنم و خداروشکر خوب وزن کم کردم و اینکه بنظرم اصلا هیچ چیز نباید‌حذف بشه حتی همون بستنی یا شیرینی ک از‌بیرون خریداری میشه ولی ولی ولی به صورت مجاز و متعادل چون بدن به هرحال نیاز داره ‌اینکه اگه خورده نشه ری اکشن منفی داره تو رژیم اما بازم‌میگم اندازه و متعادل من خودم همه چی میخورم اما مطابق با جدول ماکرو ها و کالری ک مجازم و خداروشکر وزن خوبی هم کم کردم اخه بنظرم شاید کشی مثل من تایم درست کردن شیرینی و بستنی رژیمی رو نداشته باشه ولی اوناییی. ک دارن که خوشا به حالشون🤪🙏 

ممنونم 

امروز1401/09/05 رژیم لاغریمو شروع کردم خدایا خودت کمکم کن سربلند و پرقدرت بتونم ادامه بدم  وزن اولیه=۱۰۰  و قد ۱۶۱  و سن ۲۳سال تازه۵ماهه زایمان کردم  رسیدم وزن۸۲ الان بعد این همه شکست توی انواع رژیما  و به علت پرخوری عصبی ول کردم رژیمو مطمئنا میتونم من از هیچ کس کمتر نیستم میتونم با گالری شماری‌و رژیم۸/۱۶✌️🙏

صبحانه =۶عدد بیسکویت پتی بور+نصف لیوان. نسکافه  +۱عدد موز

نهار =کدو سبز اسلاید شده به همراه کمی روغن و نمک +۳کف دست نان بربری+۵قاشق ماست کم چرب

 میان وعده صبح =۲لیووان چای +۱عدد خرما +۱نارنگی 

امروز1401/09/05 رژیم لاغریمو شروع کردم خدایا خودت کمکم کن سربلند و پرقدرت بتونم ادامه بدم  وزن اولیه=۱۰۰  و قد ۱۶۱  و سن ۲۳سال تازه۵ماهه زایمان کردم  رسیدم وزن۸۲ الان بعد این همه شکست توی انواع رژیما  و به علت پرخوری عصبی ول کردم رژیمو مطمئنا میتونم من از هیچ کس کمتر نیستم میتونم با گالری شماری‌و رژیم۸/۱۶✌️🙏

کتی عزیز واقعا به وجود فرد فعال و دلسوزی مثل شما نیازه من خودم هر وقت میخام فستمو بشکنم یاد‌شما و گروه میفتم و قوی تر از همیشه ادامه میدم ممنون 🫡

امروز1401/09/05 رژیم لاغریمو شروع کردم خدایا خودت کمکم کن سربلند و پرقدرت بتونم ادامه بدم  وزن اولیه=۱۰۰  و قد ۱۶۱  و سن ۲۳سال تازه۵ماهه زایمان کردم  رسیدم وزن۸۲ الان بعد این همه شکست توی انواع رژیما  و به علت پرخوری عصبی ول کردم رژیمو مطمئنا میتونم من از هیچ کس کمتر نیستم میتونم با گالری شماری‌و رژیم۸/۱۶✌️🙏

من برنامه نهار ظهرمو جلوتر گذاشتم چون قبل ازاینکه بخام کالری مصرف کنم وارد برنامه می‌کنم اول بعد میخورم چون اگر بعد غذا وارد بشه شاید‌متوجه نشی چقدر مصرف کردی‌و دقیق هست گفتم تعجب نکنید چون هنوز تایم نهار نرسیده🤣😬 

امروز1401/09/05 رژیم لاغریمو شروع کردم خدایا خودت کمکم کن سربلند و پرقدرت بتونم ادامه بدم  وزن اولیه=۱۰۰  و قد ۱۶۱  و سن ۲۳سال تازه۵ماهه زایمان کردم  رسیدم وزن۸۲ الان بعد این همه شکست توی انواع رژیما  و به علت پرخوری عصبی ول کردم رژیمو مطمئنا میتونم من از هیچ کس کمتر نیستم میتونم با گالری شماری‌و رژیم۸/۱۶✌️🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

🖤

arezo1388 | 3 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز