2777
2789
عنوان

رژیم ۱۶/۸ گروهی

| مشاهده متن کامل بحث + 66331 بازدید | 1895 پست
اقرار میارم دوباره شام خوردم الان🤭 ولی به شرافتم قسم فردا جبران مافات خواهم کرد🤭🤭🤭

🤦‍♀️ عاقا شما بدآموزی داری دیگه لفت بده😂😂😂

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

بچه ها دارم از گشنگی میمیرم  یه چی بگین کم کالری باشه  فقط هویج نه 😁

دمنوش سیب دارچین بخور

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام شبتون بخیر  صبحانه نان عسل گردو  ناهار برنج قورمه سبزی ترشی  شام تخم مرغ نان ...

پرفکت💪🏼😍

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

سلام شبتون بخیر دوستای گل..


من امروز ناهار نزدیک 800 کالری خوردی داشتم بالا میاوردم..از ظهر حالم بد شد دیگه هیچی نتونستم بخورم تا وقتیکه هضم شد..


از دیشب هم طناب زدن رو شروع کردم.. 

شبی 2 هزارتا میزنم

  
سلام شبتون بخیر دوستای گل.. من امروز ناهار نزدیک 800 کالری خوردی داشتم بالا میاوردم..از ظهر حالم ...

خوب عزیزم گفتم برای سوئیچ کردن از کتو باید با پزشک مشورت کنی

مواظب خودت باش

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

بچه ها یه گله بکنم ازتون🙃🙃🙃

راستش دارین دلسردم میکنید☹️

نکته هایی که در اثنای تاپیک ها مینویسم چکیده کلی مطالعه مقاله های زبان اصلی هست که شاید اگه خودتون بخواین بخونید حوصله تون نیاد😢 

من با زبون عامیانه و خیلی راحت مینویسم که بتونید به راحتی ازش استفاده کنید 

یا این برنامه غذایی هرشب رو که میذارم با اینکه خیلی ازم وقت میگیره اما اگه یادتون باشه برای این بود که چارچوب برای غذاها داشته باشین

روی پیامهای همتون تا جایی که در توانم باشه رپلای میزنم تا انگیزتون نیفته😢

اما گاها میبینم نمیخونیدشون یا اصلا انگار نکته ها براتون اهمیتی نداره درصورتی که واقعا مهمه 

من همزمان با چند تا دکتر در حال مشورت هستم و خدماتی که خودم با هزینه میگیرم رایگان اینجا میذارم 

اما از اینکه شما میخونید یا نه مطمئن نیستم 

ازینکه بهش عمل میشه یا نه مطمئن نیستم

راستش انگاری انرژیم میفته با همه تلاشی که برای بالا نگه داشتنش میکنم، وقتی که بفهمم پست ها رو با دقت نمیخونید

همون اول هم گفتم من اینجا به همگروهی های مصمم و با اراده و با انرژی نیازمندم

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

بچه ها یه گله بکنم ازتون🙃🙃🙃 راستش دارین دلسردم میکنید☹️ نکته هایی که در اثنای تاپیک ها مینویسم ...

عزیزم واقعا ممنونت هستم که از دل و جون مایه میزاری مثل یه خواهر دلسوزانه... بهترینارو برات آرزو میکنم❤

مطمئن باش که همه بچه ها میخونن و تا جایی که بشه رعایت میکنن مثلا من این هفته خیلی سرم شلوغ بوده و تا الان مهمون داشتم باید ساعت فستمو تغییر بدم. قدر دان محبتت هستم😘

خیلی هم خوبه که میخوای روزه هاتو بگیری من فقط یه توضیح درمورد روزه دادم  چه همه برنامت پره دخت ...

هنوز از بقیه برنامه هام برات نگفتم😂😂😂😂😂😂این وسط چند تا آزمون دارم وچند دور کلاس هم باید برم😂😂😂😂😂

میشه برای صاحب خونه شدنمون یه صلوات بفرستین.اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

بچه ها یه گله بکنم ازتون🙃🙃🙃 راستش دارین دلسردم میکنید☹️ نکته هایی که در اثنای تاپیک ها مینویسم ...

خداییش من به شخصه ممنونم از شما.همون که جواب پست هامون ر می‌دین کلی انرژی میگیریم.مطالبی که می‌ذاریم بعضی نکات واقعا جدیده برای منی که سالهاست چاق و لاغرمیکنم.

من سپاسگزارتونم

میشه برای صاحب خونه شدنمون یه صلوات بفرستین.اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

بچه ها یه گله بکنم ازتون🙃🙃🙃 راستش دارین دلسردم میکنید☹️ نکته هایی که در اثنای تاپیک ها مینویسم ...

عزیزم اینجوری نگو🙁

ما میدونیم چقدر برای این تاپیک زمان گذاشتی و داری تلاش میکنی، اونم بدون هزینه تو یه جو کاملا صمیمی🫂.

من به شخصه دیر به دیر میام نی‌نی‌سایت. اما هروقت که میام همه نظرها و برنامه‌هایی که شما و بقیه گذاشتن رو می‌خونم. خیلی انگیزه دارم برای تغییر، مخصوصا اینکه تو همچین فضایی قرار گرفتم. هروقت تو ساعت فست گرسنه‌م میشه با خودم میگم من باید گزارش بدما، نباید برنامه بهم بخوره. و همین باعث میشه نرم سراغ خوردن و بهم زدن برنامه. تازه اینم بگم که انقدر حرفات رو تو خونه تعریف کردم که از دیروز مامانم هم باهام فست شده.

خلاصه که ببخشید اگه اونجور که دوست داشتی ری‌اکشن نگرفتی، اما مطمئنم نه فقط برای من، بلکه برای خیلیای دیگه که اینجان این تاپیک خیلی مهم و انگیزه‌دهنده بوده.

من به‌عنوان اولین تجربه رژیم جدی خودم و با اینکه هفته اول رو درست رعایت نکردم، اما از بودن تو چنین جمعی واقعا خوشحالم❤

گزارش یک‌شنبه ۱۳ آذر


🔴 صبحانه  ⬅️ ۲.۵ کف دست نون سنگک + ۱.۵ قاشق کره بادوم‌زمینی + ۱ قاشق عسل + یه لیوان چای
🟠 میان‌وعده ⬅️ نصف نون شیرمال کوچیک (۵۰ کالری)
🟡 ناهار ⬅️ ۱۳ قاشق برنج بدون روغن + ۶۰ گرم کباب کوبیده + ۷ قاشق املت + ۴ قاشق ماست کم چرب
🟢 میان‌وعده ⬅️ یدونه لواشک شکلاتی + ۱ سیب قرمز بزرگ + یه لیمو‌شیرین متوسط
🔵 شام ⬅️ ۲.۵ کف دست نون سنگک + ۱.۵ قوطی کبریت پنیر سفید + نصف دونات شکلاتی + یه لیوان شیر‌کاکائو کم شیرین

مرسی از بچه هایی که نظرشون رو میگن و باعث دلگرمی هستن 

واقعا ممنونم💚💚💚

 

راستش دیشب ازینکه یکی از بچه ها حالش بد شده بود بدجوری به هم ریختم ، واقعا من دوست ندارم کسی طوریش بشه اینجا هستیم برای سلامتی بیشتر💪🏼 

برای همین نکته ها حتی از خود رژیم و گزارشهاش مهمترن 

لطفا لطفا لطفا با دقت بخونید 

بازم ممنونم😊♥️


درضمن ممنون میشم در چارچوب برنامه غذایی و کامل کالریهاتونو مصرف کنید ، لطفا دیگه زیادی هم چیت نداشته باشید تا چهارشنبه همه پر انرژی تر بشین🥰

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز