بچه ها یه گله بکنم ازتون🙃🙃🙃
راستش دارین دلسردم میکنید☹️
نکته هایی که در اثنای تاپیک ها مینویسم چکیده کلی مطالعه مقاله های زبان اصلی هست که شاید اگه خودتون بخواین بخونید حوصله تون نیاد😢
من با زبون عامیانه و خیلی راحت مینویسم که بتونید به راحتی ازش استفاده کنید
یا این برنامه غذایی هرشب رو که میذارم با اینکه خیلی ازم وقت میگیره اما اگه یادتون باشه برای این بود که چارچوب برای غذاها داشته باشین
روی پیامهای همتون تا جایی که در توانم باشه رپلای میزنم تا انگیزتون نیفته😢
اما گاها میبینم نمیخونیدشون یا اصلا انگار نکته ها براتون اهمیتی نداره درصورتی که واقعا مهمه
من همزمان با چند تا دکتر در حال مشورت هستم و خدماتی که خودم با هزینه میگیرم رایگان اینجا میذارم
اما از اینکه شما میخونید یا نه مطمئن نیستم
ازینکه بهش عمل میشه یا نه مطمئن نیستم
راستش انگاری انرژیم میفته با همه تلاشی که برای بالا نگه داشتنش میکنم، وقتی که بفهمم پست ها رو با دقت نمیخونید
همون اول هم گفتم من اینجا به همگروهی های مصمم و با اراده و با انرژی نیازمندم