2777
2789
عنوان

رژیم ۱۶/۸ گروهی

| مشاهده متن کامل بحث + 66331 بازدید | 1895 پست
چه خوب که اینقدر صادقانه گزارش دادی روشنک عزیزم🙏🌷 این نوع گزارش ها کمک میکنه به همه که بدونن ا ...

سلام عزیزم من دیروز عالی بودم

خداجونم ممنونم معجزت دیدم 🥲🥲‌‌.                                 امامای مهربونم ممنونتم ک دعای من گناه کار براورده کردین🥲🥲 لطفا مواظب نی نی و مامان باباشم باشین تا بسلامتی دل خوش بیاد بغلمون خداجونم شکرت میدونم مواظبی خودت دادی انشالله قسمت همه منتظرا 

دیشب یه مقاله از مجله سلامت پزشکی انگلیس میخوندم درباره تحقیقاتی که روی این برنامه غذایی (به شکلی تو این گروه داریم انجام میدیم ، یعنی کالری مورد نیاز بدن منهای ۵۰۰ یا. ۶۰۰ برای کاهش وزن ، بطور کامل مصرف کنیم اما در ۸ ساعت)

جالب بود که چقدر از مزایای این رژیم برای کاهش وزن ، کاهش قند و گلوکز خون،کاهش چربی و کمک به کارکرد درست کبد گفته بود 

اگه دوست داشتید مطالعه کنید لینکشو میفرستم


فقط چندتا نکته بگم بچه ها که مسیر رو اشتباه ادامه ندیم

 

۱.🔻 برای هزارمین بار خواهشم اینه ازتون خودتون سرخود کالری ها کم نکنید و سعی کنید بطور کامل و مقوی کالریهاتونو مصرف کنید دنبال کاهش وزن سریع نباشید ، کاهش دو کیلو در هفته ایده آل ترینه بیشتر ازین به بدن آسیب میزنه مراقب باشین

همونطور که افزایش وزن برای بدن مضره ، کاهش وزن سریع هم بسیار خطرناکه ، دلایل پزشکیش رو بطور مفصل در تاپیک توضیحات خواهم گذاشت🔺


۲.🔻 دوستان عزیزی که باردارند یا قصد بارداری دارند ، در دوران شیردهی هستند یا به تازگی عمل جراحی یا مشکلی داشتند لطفا لطفا لطفا بیخیال ۱۶/۸ بشن و فقط سالمخوری در محدوده کالری های مجاز بصورت ۱۲/۱۲ داشته باشند ، اونم وزن کم میشه اما هفته ای نیم تا یک کیلو🔺


۳. ✅سبزیجات و آب فراوان و خوردن دمنوش هایی مثل دمنوش به و دارچین ، سیب و دارچین ، زنجبیل و دارچین و یا دارچین به تنهایی به کنترل اشتها بسیار کمک میکنه اینو توی مقاله ای که دیشبم خوندم نوشته بود جالبه برای خودمم موثر بود✅


۴. 🌷بچه ها در هر رژیمی که رعایت میکنید ❗️ حداقل ❗️میزان پروتئین  باید به اینصورت باشه که اگه ۷۵ کیلوگرم هستید حدود ۷۵ گرم پروتئین در روز مصرف داشته باشید اگر ورزش میکنید این مقدار باید بیشتر بشه  درغیر اینصورت بعد کاهش وزن با یک بدن شل و دردناک مواجه خواهید شد و پوست صورت اصطلاحا میریزه و اصلا لاغری زیبایی نخواهید داشت برای اینکه صورتتون بعد لاغری هم زیبا و شاداب بمونه به خوردن پروتئین و آب فراوارن دقت کنید🌷


۵. ✅ اصلا اصلا بدنتون نباید اذیت بشه و مثل روشنک جان ببینید چی براتون مناسبه همونو انتخاب کنید اشکالی نداره مهم اینه که بعد ۸ شب چیزی نخورید و در محدوده کالری مجاز که اپ بهتون میده مصرف کنید✅


لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام.من عاااشق نوشابه ام..خونوشابه روروزایی که آزادی بخور..ولی من اگه بخوام بخورم نصف فنجان..آنم باع ...

مرسی از توصیه‌ت عزیزم❤ واقعا آب بهترین نوشیدنیه. ارادمون که قوی باشه هرکاری میتونیم بکنیم✌🏻 کنار گذاشتن نوشابه که چیزی نیست😊

خواهش میکنم خانم خوش انرژی😍🙏🙏🙏 مطمئنم از پسش برمیای که بیخیال نوشابه بشی🥰 خواهش میکنم عزیز ...

خیلی خوشحالم همچین فضایی رو به‌وجود آوردی که پر از انرژی مثبت و انگیزه‌س❤❤

گزارش شنبه ۱۲ آذر

🔴 صبحانه  ⬅️ ۱.۵ کف دست نون بربری + یه تخم‌مرغ آب پز + یه تیکه کوچیک شکلات + یه لیوان چای
🟠 میان‌وعده ⬅️ یه نون شیرمال کوچیک + ۱۸ تا بادوم زمینی + ۲۵ تا نخودچی + ۴ تا بادوم هندی
🟡 ناهار ⬅️ ۱۵ قاشق برنج کم چرب + یه سیخ کباب برگ + یه سیخ کوبیده + ۴ تا تیکه جوجه کباب
آخر شب هم یه لیوان قهوه تلخ خوردم

اینو باید بگم که ناهار رو دیر خوردم، به خاطر همین یکم بیشتر خوردم که کالریم رو هم پر کنه. و چون بعدش رفتم بیرون و دیر برگشتم خونه شام نخوردم. یکم فستم از ۱۶ ساعت بیشتر شد، اما امروز صبحانه رو زودتر از ۱۲ خوردم. ولی دیروز با اینکه شام نخوردم اما هم کالریم رو تونستم برسونم و هم بقیه ماکرو ها رو


سلام مدیر جون 

منم تا دیروز روزه بودم.هنوز 25روز از فضای روزه های سر بارداری م مونده! اما فعلا قصد ندارم پشت سرهم بگیرمشون،شاید هفته ای یه روز ،روزه بگیرم نهایت هفته ای دو روز.



روز اول رژیم۶۳/۸۰۰بودم

امروز ترازو خراب بود یه بار۶۳/۳۰۰ نشون میداد یه بار۶۳/۷۰۰ نشون داد،یه بار۶۳/۵۰۰.  

خلاصه آخرش متوجه نشدم وزنم چقدرشده،تهش گفتم حداقل ۱۰۰ گرم کم کردم😂😂😂😂😂😂😂 

ولی امروز همچنان تو رژیم هستم تا توکل بخدا به هدفم برسم

میشه برای صاحب خونه شدنمون یه صلوات بفرستین.اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

سلام مدیر جون  منم تا دیروز روزه بودم.هنوز 25روز از فضای روزه های سر بارداری م مونده! اما فعلا ...

،😂😂😂😂😂😂😂😂😂آفر رین امیدتوازدست نده

خدایاتوکیوداری که اینقدرآرومی

دوباره سلام🤗من چون شامم خوردم .گزارشمومیدم..امروزگروه خلوته😅🙄صبحانه دوکف دست سنگک+یه دونه تخم مرغ+برش کوچولوخیارشور.یه کوچولوگوجه....نهارهم ۴قاشق برنج+۱۹عددزیتون..۱لیوان سالاد+خورش فسنجان۳قاشق...شامم ۱۵۰کالری سیرابی+دوکف سنگک۱۵۵..میان وعده هام۴تاخرما+یه دونه سیب+گردو۸گرم..یه دونه شکلات تلخ ۹۲درصد..+پفیلانصف لیوان+دمنوش به سیب دارچین زیره...کل کالری شد۱۲۰۰..۲۰۰تاپروانه..۲ساعت پیاده روی..آبم هم فعلا۶لیوان خوردم..دولیوانم تاساعت۱۰میخورم...

خدایاتوکیوداری که اینقدرآرومی

سلام 

امروز روز اولمه که تو گروه عضوم

امروز ساعت ۱تقریبا ۴تا کف دست نون لواش با دوتا لیوان سبزی خوردن و و ۴قاشق خوراک لوبیا و مرغ خوردم

برای ناهارم نصف نون لواش با دوتا لیوان سبزی خوردن و پنیر دست ساز خودم خوردم

و دوتا لیوان چای تاالان و سه تا حبه قند

ده دقیقه حلقه😂😂😂

با گزارش لحظه به لحظه ما همراه باشید😂😂😂😂

قد۱۸۰-وزن فعلی70🧑🏼‍🦯وزن هدف۶۵
خیلی خوشحالم همچین فضایی رو به‌وجود آوردی که پر از انرژی مثبت و انگیزه‌س❤❤

🥰🥰🥰

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

گزارش شنبه ۱۲ آذر 🔴 صبحانه  ⬅️ ۱.۵ کف دست نون بربری + یه تخم‌مرغ آب پز + یه تیکه کوچیک شکلات ...

ینی خوشم میاد ناهار حسابی از خجالت معده ات درومدیا😄😄😄

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

سلام مدیر جون  منم تا دیروز روزه بودم.هنوز 25روز از فضای روزه های سر بارداری م مونده! اما فعلا ...

حسابی امروز ترازوت ایستگاتو گرفته بوده😄

ولی خوشم میاد از انرژیت دمت گرم

امام بگما این روزه مذهبی زیاد وزن کم نمیشه چون بدن فاز قحطی برمیداره با کمترین چیزا کالری سیو میکنه

اما ۱۶/۸ اینجوری نیست خداییش خوب کم میشه 

من امروز شیطنت کردم رفتم خودمو وزن کردم حیرتزده شدم از ۲ آذر تا الان دقیقا ۳ کیلو کم کردم با اینکه خداییش نه اذیت شدم نه احساس گرسنگی کردم برعکس همش دغدغه ام این بود یوقت کمتر از کالری مجازم نخورده باشم😄

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

دوباره سلام🤗من چون شامم خوردم .گزارشمومیدم..امروزگروه خلوته😅🙄صبحانه دوکف دست سنگک+یه دونه تخم مرغ ...

امروز اینجا کلی برف اومده رفتیم برف بازی جاتون خالی😍


یکم گزارشهاتو با فاصله تو خط های جدا جدا بنویس بفهمم چی خوردی😉☺️

چرا اینقدر برنج کم میخوری تو آخر منو دق میدی توروخدا مقدار کالریتو کم نکن😫😢


لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

سلام  امروز روز اولمه که تو گروه عضوم امروز ساعت ۱تقریبا ۴تا کف دست نون لواش با دوتا لیوان سب ...

مرسی مرسی از گزارش پر انرژیت مانکن تازه وارد گروه🤩

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792