دیشب یه مقاله از مجله سلامت پزشکی انگلیس میخوندم درباره تحقیقاتی که روی این برنامه غذایی (به شکلی تو این گروه داریم انجام میدیم ، یعنی کالری مورد نیاز بدن منهای ۵۰۰ یا. ۶۰۰ برای کاهش وزن ، بطور کامل مصرف کنیم اما در ۸ ساعت)
جالب بود که چقدر از مزایای این رژیم برای کاهش وزن ، کاهش قند و گلوکز خون،کاهش چربی و کمک به کارکرد درست کبد گفته بود
اگه دوست داشتید مطالعه کنید لینکشو میفرستم
فقط چندتا نکته بگم بچه ها که مسیر رو اشتباه ادامه ندیم
۱.🔻 برای هزارمین بار خواهشم اینه ازتون خودتون سرخود کالری ها کم نکنید و سعی کنید بطور کامل و مقوی کالریهاتونو مصرف کنید دنبال کاهش وزن سریع نباشید ، کاهش دو کیلو در هفته ایده آل ترینه بیشتر ازین به بدن آسیب میزنه مراقب باشین
همونطور که افزایش وزن برای بدن مضره ، کاهش وزن سریع هم بسیار خطرناکه ، دلایل پزشکیش رو بطور مفصل در تاپیک توضیحات خواهم گذاشت🔺
۲.🔻 دوستان عزیزی که باردارند یا قصد بارداری دارند ، در دوران شیردهی هستند یا به تازگی عمل جراحی یا مشکلی داشتند لطفا لطفا لطفا بیخیال ۱۶/۸ بشن و فقط سالمخوری در محدوده کالری های مجاز بصورت ۱۲/۱۲ داشته باشند ، اونم وزن کم میشه اما هفته ای نیم تا یک کیلو🔺
۳. ✅سبزیجات و آب فراوان و خوردن دمنوش هایی مثل دمنوش به و دارچین ، سیب و دارچین ، زنجبیل و دارچین و یا دارچین به تنهایی به کنترل اشتها بسیار کمک میکنه اینو توی مقاله ای که دیشبم خوندم نوشته بود جالبه برای خودمم موثر بود✅
۴. 🌷بچه ها در هر رژیمی که رعایت میکنید ❗️ حداقل ❗️میزان پروتئین باید به اینصورت باشه که اگه ۷۵ کیلوگرم هستید حدود ۷۵ گرم پروتئین در روز مصرف داشته باشید اگر ورزش میکنید این مقدار باید بیشتر بشه درغیر اینصورت بعد کاهش وزن با یک بدن شل و دردناک مواجه خواهید شد و پوست صورت اصطلاحا میریزه و اصلا لاغری زیبایی نخواهید داشت برای اینکه صورتتون بعد لاغری هم زیبا و شاداب بمونه به خوردن پروتئین و آب فراوارن دقت کنید🌷
۵. ✅ اصلا اصلا بدنتون نباید اذیت بشه و مثل روشنک جان ببینید چی براتون مناسبه همونو انتخاب کنید اشکالی نداره مهم اینه که بعد ۸ شب چیزی نخورید و در محدوده کالری مجاز که اپ بهتون میده مصرف کنید✅