چه خوب که اینقدر صادقانه گزارش دادی روشنک عزیزم🙏🌷
این نوع گزارش ها کمک میکنه به همه که بدونن اگه یه موقع کم آوردن تنها نیستن و میشه دوباره شروع کرد 💪🏼
میشه بعد ارزیابی خودت و با توجه به نیازهای بدنت دوباره شروع کنی
این پیام شما بسیار با ارزشه🔅
امیدوارم بتونی این بار با انرژی بیشتر ادامه بدی عزیزم💪🏼
واقعا میفهمم ما خانمها به دلیل مسائل هورمونی گاهی بدنمون کشش رژیم گرفتن نداره ، اصلا اشکالی نداره اون روز یا فرداش رژیم نگیریم اما این قول رو به خودمون بدیم که دوباره شروع کنیم نه اینکه بگیم من نمیتونم و دیگه ولش کنیم
این پیام شما کمک خوبی به درک این مسئله کرد🙏