2777
2789
عنوان

رژیم ۱۶/۸ گروهی

| مشاهده متن کامل بحث + 66331 بازدید | 1895 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام اگه ۱۵۰۰ کالری بخورم ۳۰۰ کالری با ورزش بسوزونم اوکی هست همون ۱۲۰۰ حساب میشه یا نه


ببین کالری کاهشی که با ورزش از دست میدی رو تا جایی که میتونی نادید بگیر اما اگر یوقت دیدی خیلی با ورزش ضعف کردی و بیحال شدی نصف کالری کاهشی ورزش رو چیزی بخور اشکال نداره

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

سلام قد۱۶۵ وزن ۷۷ تاریخ شروع ۲اذر 

عه با من شروع کردی آفرین 🥳💪🏼

پس چهارشنبه منتظر گزارش کاهش وزنت هستم

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

🚥 جمع بندی امشب 💪🏼 👈 بچه ها چیزی که از این رژیم اگر درست و دقیق همونطور که با هم پیش میریم ، ...

این پست رو هر شب بخونید😅🤩

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

 🍚🥗🍕🍇🍎


🚦 برنامه غذایی فردا  1401/09/۱۳ 💪🏼🤩


🔅  صبحانه ساعت ۱۲ : تخم مرغ آب پز دو عدد ۱۵۵ کالری  + ۴۰ گرم نان تافتون ۱۱۰ کالری + گوجه و خیار شور (در صورت تمایل) = مجموع ۲۸۰


🔆 ناهار ساعت ۲.۵ تا ۳ : کنسرو تن ماهی بدون روغن ۱۰۰ گرم معادل ۳۰۰ کالری + پلو کته با شوید بدون روغن ۱۱  قاشق غذاخوری معادل ۱۶۰ کالری + زیتون سبز ۱۸ عدد معادل ۷۳ کالری = در مجموع کالری ناهار ۵۳۳ کالری


 💫 میانوعده  ساعت ۵ تا ۶.۵ : پرتقال ۷۰ کالری + سیب زرد یک عدد ۹۰ کالری + یک لیوان شیر کم چرب ۸۰ کالری + دو عدد خرما ۴۰ کالری = حدودا ۲۸۰ کالری🍎🍊🥛


🌚 شام ساعت ۷.۵ تا ۸ :پیتزای مرغ و سبزیجات که آموزششو توی  پیج آشپزی گذاشتم معادل ۴۰۰ کالری🍕🍕🍕 

💪🏼کالری مجموعا ۱۵۰۰


💪🏼💪🏼💪🏼💪🏼💪🏼💪🏼💪🏼💪🏼💪🏼💪🏼💪🏼

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

سلام خوش اومدی یعنی چی سالهاست تو فستی؟ قدت ۱۸۰؟؟؟ وزنت که خوبه نسبت به قدت

سلام مجدد

من چند ساله کلا برنامه غذاییم فستینگه

البته گاهی شبها دیروقت شام میخورم ولی به کلی ۷-۸شامم رو میخورم رو روزها۱-۲به بعد اولین وعده ام شروع میشه

بله قدم۱۸۰هست ولی وزنم رو میخوام تا۶۵برسونم 

قد۱۸۰-وزن فعلی70🧑🏼‍🦯وزن هدف۶۵
سلام مجدد من چند ساله کلا برنامه غذاییم فستینگه البته گاهی شبها دیروقت شام میخورم ولی به کلی ۷-۸شا ...

چه خوب که شما با ما همراه شدین😍

خوش اومدین 

سوالی داشتین بعد خوندن تاپیکها خوشحالم میشم بتونم کمکی کنم البته شما خودتون دیگه با تجربه اید در این زمینه

بهرحال از همراهیتون خوشحالم🌷

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

چه خوب که شما با ما همراه شدین😍 خوش اومدین  سوالی داشتین بعد خوندن تاپیکها خوشحالم میشم بتون ...

متشکر از لطف شما حتما باهاتون درارتباطم❤️❤️و من هم بسیار خوشحالم عضو گروهتون‌شدم

قد۱۸۰-وزن فعلی70🧑🏼‍🦯وزن هدف۶۵

سلام به دوستان عزیزم 

من دو روز آخر رو رعایت نکردم متاسفانه چون هم بدنم کم آورد هم باتری ترازوی آشپزخونم تموم شده بود وزن نمی کردم غذاهارو ..  الان خودمو وزن مردم 85/400 بودم یعنی دقیقا یک میلو کاعش با توجهبه رعایت نچردنم و اینکه تو دوره ای هستم مه معمولا ورم می کنم این تایم راضی هستم

چند تا تجربه ای که ازین یه هفته رژیم بدست آوردم این بود که برای بدن من 16 ساعت فست زیاد بود برای من 14 ساعت مناسبه و اینکه حتما کالری های هر روزمو کامل بخورم و حتما یک روز در هفته به خودم استراحت بدم و کالری نشمرم کنار غذام حتما سالاد بخورم،  کربوهیدرات رو حذف نکنم،  یه  لیوان شیر رو حتما هر روز بخورم 

ممنون از همه دوستان و به خصوص کتی جان و آرزوی موفقیت برای همگی دارم


تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40
 دیوانه و دلبسته ای اقبال خودت باش/سرگرم خودت عاشق احوال خودت باش/یک لحظه نخور حسرت آنرا که نداری/راضی به همین چند قلم مال خودت باش/دنبال کسی باش که دنبال تو باشد/اینگونه اگر نیست به دنبال خودت باش/پرواز قشنگ است ولی بی غم و محنت/محنت نکش از غیر و پروبال خودت باش/صد سال اگر زنده بمانی، گذرانی/پس شاکر هر لحظه و هر سال خودت باش
سلام به دوستان عزیزم  من دو روز آخر رو رعایت نکردم متاسفانه چون هم بدنم کم آورد هم باتری ترازو ...

چه خوب که اینقدر صادقانه گزارش دادی روشنک عزیزم🙏🌷


این نوع گزارش ها کمک میکنه به همه که بدونن اگه یه موقع کم آوردن تنها نیستن و میشه دوباره شروع کرد 💪🏼

میشه بعد ارزیابی خودت و با توجه به نیازهای بدنت دوباره شروع کنی

این پیام شما بسیار با ارزشه🔅

 

امیدوارم بتونی این بار با انرژی بیشتر ادامه بدی عزیزم💪🏼


واقعا میفهمم ما خانمها به دلیل مسائل هورمونی گاهی بدنمون کشش رژیم گرفتن نداره ، اصلا اشکالی نداره اون روز یا فرداش رژیم نگیریم اما این قول رو به خودمون بدیم که دوباره شروع کنیم نه اینکه بگیم من نمیتونم و دیگه ولش کنیم 


این پیام شما کمک خوبی به درک این مسئله کرد🙏


لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792