سلام دوستان جدید خوش اومدید
دوستان قدیمی چطورن؟؟
کلا من یکم شلوغم بخشش از
بزرگ تر هاست دیگه، نه؟؟؟😊😁
قبل 12 :یه لیوان آب جوش
صبحانه دو کف دست نان152 + یک قاشق پنیر 30+چای +2 عدد قند 20 کالری
میان وعده :نصف قوطی کبریت بیسکوییت شکلاتی 50 کالری
ناهار :یک کاسه آبگوشت350 کالری +2 کف دست نان بربری 152
میان وعده :شیر محلی یک لیوان فرانسوی110 کالری+یک قوطی کبریت ویفر شکلاتی 100 کالری
شام :نصف یک سیب زمینی74 +یک عدد تخم مرغ 78+دو کف دست نان152 + بادوقاشق ماست بعلاوه یک قاشق چای خوری سس سفید +1 سوم آب لیموترش تازه و فلفل اسیاب شده محلی سس درست کردم براش نمیدونم چقدر کالری داشت 150 تا حساب میکنم براش که تقریبا 3 قاشق سس شد
1 لیوان چای لاهیجان همراه زنجبیل دارچین +2 عدد قند 20 کالری
دو لیوان هم مصرف آب داشتم
سر جمع 5 لیوان مایعات استفاده کردم
امروز میوه نداشتم تو برنامم اما، خلاف دقیقه نود داشتم و الان به پرتقال دارم میخورم فست رو تا 12:10 ادامه میدم (30 کالری )
کل کالری مصرفی 1360 ،کل مقداری که باید کالری مصرف میکردم 1300 تا بود
سعی میکنم قند کلا حذف کنم
20 مین رقصم داشتم
آخر شبم میخوام چای زنجبیل و دارچین دم کنم بزارم ولرم بشه نصف لیمو ترش باهاش مخلوط کنم با یک قاشق چای خوری عسل بزنم به بدن ،آب کنه هرچیزی که هست رو 😂
شب همگی ام بخیر باشه
تا که دست میکشی رو سررررم جون میگیره کل تنمممم
با تو خیلی خوبه خاطری بازی ،
گرگ میش دریا تو پیشمی اما ،
به بودنت از همیشه تشنه ترم💃💃😀