2777
2789
عنوان

رژیم ۱۶/۸ گروهی

| مشاهده متن کامل بحث + 66331 بازدید | 1895 پست
سلام من امروز شروع کردم به کالری شماری  با وزن ۷۳  قد ۱۶۵  کتی جون ببین چطور بود؟؟ ...

خوش اومدی عزیزم 

برای این سوئیچ کردن بنظرم با دکترت مشورت کن من اطلاعاتی درباره رژیم کتو ندارم

اما برای کالری شماری عزیزم حتما اپ کرفس یا اپ های دیگه رو نصب کن و کالریهاتو واردش کن 

اگه دوست داشتی هدف بهش بدی تا میزان کالری مصرفیتو با توجه به هدف و مقدار تحرکت در روز بهت بده باید اشتراک بگیری

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

قد۱۷۴ وزن ۸۶ سن۲۳


خوش اومدی عزیزم 

تاپیکهای امضام رو مطالعه کن

امیدوارم عید ۱۴۰۲ با اندام دلخواهت بشینی سر سفره هفتسین🤩

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام دوستان جدید خوش اومدید 

دوستان قدیمی چطورن؟؟

کلا من یکم شلوغم بخشش از 

بزرگ تر هاست دیگه، نه؟؟؟😊😁


قبل 12 :یه لیوان آب جوش  

صبحانه دو کف دست نان152 + یک قاشق پنیر 30+چای +2 عدد قند 20 کالری  

میان وعده :نصف قوطی کبریت بیسکوییت شکلاتی 50 کالری 

ناهار :یک کاسه آبگوشت350 کالری +2 کف دست نان بربری 152

میان وعده :شیر محلی یک لیوان فرانسوی110 کالری+یک قوطی کبریت ویفر شکلاتی 100 کالری 

شام :نصف یک سیب زمینی74 +یک عدد تخم مرغ 78+دو کف دست نان152 + بادوقاشق ماست بعلاوه یک قاشق چای خوری سس سفید +1 سوم آب لیموترش تازه و فلفل اسیاب شده محلی سس درست کردم براش  نمیدونم چقدر کالری داشت 150 تا حساب میکنم براش که تقریبا 3 قاشق سس شد


1 لیوان چای لاهیجان همراه زنجبیل دارچین +2 عدد قند 20 کالری  


دو لیوان هم مصرف آب داشتم 

سر جمع 5 لیوان مایعات استفاده کردم 


امروز میوه نداشتم تو برنامم اما، خلاف دقیقه نود داشتم و الان به پرتقال دارم میخورم فست رو تا 12:10 ادامه میدم (30 کالری )

کل کالری مصرفی 1360 ،کل مقداری که باید کالری مصرف میکردم 1300 تا بود

سعی میکنم قند کلا حذف کنم 

20 مین رقصم داشتم 

آخر شبم میخوام چای زنجبیل و دارچین دم کنم بزارم ولرم بشه نصف لیمو ترش باهاش مخلوط کنم با یک قاشق چای خوری عسل بزنم به بدن ،آب کنه هرچیزی که هست رو 😂


شب همگی ام بخیر باشه 



 تا که دست میکشی رو سررررم جون میگیره کل تنمممم

با تو خیلی خوبه خاطری بازی ،

گرگ میش دریا تو پیشمی اما ،

به بودنت از همیشه تشنه ترم💃💃😀


در همین نزدیکی، بانگی بر می آید که دمیده صبح آزادی ما 🌱
سلاام👀 قدم ۱۷۰ وزنم ۷۹ منم شروع میکنم از فردا😁

خوش اومدی🤩

تاپیکای امضام رو یه نگاه بنداز

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

کتی جون من به ایشون لینک دادم ،16/8 جزوسبک زندگیشون شده  

چه عالی

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

سلام منم میخوام شروع کنم البته امروز اینجور گرفتم ۱۱۲ کیلو وزن😔 ۱۷۳ قدم😊 دور کمر ۸۹🤕

خوش اومدی عزیزم

مطمئنم علاوه بر کاهش وزن کلی انرژی مثبت میگیری ازین گروه باحال🤩🤩🤩

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

سلام دوستان جدید خوش اومدید  دوستان قدیمی چطورن؟؟ کلا من یکم شلوغم بخشش از  بزرگ تر هاس ...


آخه چه دختر با حالی هستی تو🤩


عزیزم ممنونم از گزارشهای پر انرژیت 

فقط چندتا پیشنهاد

شکلات تلخ و خرما رو جایگیزین شیرینی و ویفر و... کن

(دستور شیرینی رژیمی رو تا اخر شب میذارم تو تاپیک اشپزی)

سعی کن مصرف پروتئین رو بالا ببری

عسل نصف شب رو هم حذف کن کلک🤓


میتونی گاهی جمعه ها برای خودت جشن بگیری باهاشون اما در چارچوب کالری های مجازت💪🏼


دمنوش سیب یا به با دارچین و زنجبیل دم کن طعمش کمی شیرین هم هست کلا سعی کن قند و شکر و نوشابه و فست فود و چربی رو به حداقل برسونی💪🏼💪🏼💪🏼🥰


لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

آخه چه دختر با حالی هستی تو🤩 عزیزم ممنونم از گزارشهای پر انرژیت  فقط چندتا پیشنهاد شکلات ...

قربون شما لطف دارین کتی جونم😚

چشم حتما اتفاقا شکلات تلخ دوست دارم و خرما هم مصرفش زیاد تو خونمون دیگه زده شدم😨

ولی حتما فست فود مصرف ندارم گاهی قند و ویفر مصرف دارم که سعی میکنم کمش کنم یه با یه چیز رژیمی جایگزینشان کنم 

😂😂😂خلاف کار حتی نصف شبمی خلافکار

اهآن بله به و دارچین خوب میشه 

این ترکیب با آبلیمو هم شنیدیم بمب چربی سوزیه دیگ خدا داند راست و دروغشو

در همین نزدیکی، بانگی بر می آید که دمیده صبح آزادی ما 🌱

 با اجازه کتی جون 

میگم دوستان نظرتون چیه من خودم به تایپیکه بزنم اعضای این گروه اونجابیشتر باهم آشنا بشیم شاید تو موارد دیگه هم بتونیم کمک کنیم به هم 

مثلا من آگه یه مشاور باشه و حاضر به کمک درسی باشه خیلی نیاز دارم 

آگه موافقید لایکا کنید یا ریپ بزنید 

در همین نزدیکی، بانگی بر می آید که دمیده صبح آزادی ما 🌱
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز