2777
2789
عنوان

رژیم ۱۶/۸ گروهی

| مشاهده متن کامل بحث + 66320 بازدید | 1895 پست
عزیزم من متوجه فست نمیشم. فست یعنی چی؟ 

ینی ۱۶/۸ دیگه🤓

میگم فردا که روز آزاده اگر دوست داشتین بازم میتونید در چارچوب ۱۶/۸ باشین

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام بچه ها من اومدم با کلللللی عذاب وجدان🥲  امشب تولدم بود و کیک خوردم اونم زیاد.. نم چه کن ...

سلام گلم..تولدت مبارک یک شب که هزارشب نمیشه..ناامیدنشو..ادامه بده برای لاغری ..تومیتونی🤗🤗🤗🥰🥰🥰

خدایاتوکیوداری که اینقدرآرومی
عزیزم من متوجه فست نمیشم. فست یعنی چی؟ 

خدایی خودمم موندم..اسی فست یعنی چی یعنی بخوربخور؟بعضیاچیت میکنن یعنی چی نخورنخور؟خدایی برام سواله😂😂😂بدادمون برس لطفا

خدایاتوکیوداری که اینقدرآرومی
میان وعده میوه خرما چای شام سینه مرغ  کاهو امشب با ۱۱۰۰ بستم  شامو زود خوردم ولی مهمون ...

خوش اومدی ریحانه جون 💪🏼🌷

از مقدار کالری که اپ بهت میده نه کمتر بخور نه بیشتر

موفق باشی😍

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

یعنی بخوربخور ماهم که بدمون میاد😂😂😂😂😂😂😂😂

مگه بده 😅 همه جا میگن نخور تا لاغر بشی من دیگه خودم تیکه تیکه کردم که میگن بخورین توروخدا کامل و سالم و مقوی بخورین 😅

خداییش پستها رو‌نگاه کنی یکسره دارم مثل یک مادر نگران به همه میگم بخور بخور😄😄😄

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

مگه بده 😅 همه جا میگن نخور تا لاغر بشی من دیگه خودم تیکه تیکه کردم که میگن بخورین توروخدا کامل و سا ...

آره شاهدم خدایی خییلی میگی..حرف حق میزنی..جالب باخوردن وزن هم کم میشه..اسی میگم چون جمعه هاآزادیم ..یکم بیشترازکالری مجازمیموریم..میشه یکشنبه هاوزن کشی کنیم...روزقبلش حداقل روزه باشیم سبک هم هستیم....؟؟بازهرچی توبگی قبول میکنیم😅😅😅

خدایاتوکیوداری که اینقدرآرومی
به به عالی پرنیا جون امروز پیش رفتی💪🏼💐 فقط عزیزم کاهو یا سبزی خوردن یا اسفناج و... تو رژیمت بذار ...

اسفناج باسبزب خوردن قاطی کنیم بخوریم ؟یاجوردیگه ؟میشه بگی چجوری..🤦

خدایاتوکیوداری که اینقدرآرومی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز