2777
2789
عنوان

رژیم ۱۶/۸ گروهی

| مشاهده متن کامل بحث + 66320 بازدید | 1895 پست
سلام دوستان من دوروز مهمون داشتم ونتونستم بیام سایت اما هر دوروز برنامه غذایی مو تو دفتر یادداشت گوش ...

اتفاقا منتظرت بودم پرنیا جون 😍🥰


چقدررر عالی گزارش دادی کامل و سالم💪🏼🤩

مطمئن باش همین سیستم پیش بری نتیجه عالی میگیری🤗


لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

عزیییزمی😍😘 آره خودمم دارم به همین فکر می کنم احتمالا زمان غذا خوردنمو از ساعت ده صبح تا هفت شب تغ ...

🥰🥰🥰

چه عالی 

خوشحالم برات مفید بوده عزیزم🤗

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام دوستای گلم 😘 من دیروز رعایت کردم فقط یه خیار چیت داشتم  باشگاه و پیاده روی هم داشتم

خیار که چیت نیست

آها تو تایم فست خوردی!؟

اشکال نداره خیلی سختش نکن عزیزم برا خودت گاهی چیت لازمه😉😅

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

عزیزم...منم‌ بذار بگم از تجربم تو این چن روز.. من پارسال تو ماه اول ۱۱ کیلو کم کردم با اینکه وزنم خ ...


چه خوووب 

منم همینطور اشتهام کم شده و واقعا نمیتونم بعد ساعت ۸ چیزی بخورم ، دیشب دعوت بودیم مجبور شدم ساعت ۱۰ یکم شام بخورم اونجا ولی واقعا اذیتم کرد و ازین بابتش خیلی خوشحالم که عادت کردم بدخوری و ناسالم خوری نداشته باشم💪🏼😍


در ضمن بارها گفتم اصلا عذاب وجدان نداشته باش اگه با میل به خوردن موافقت نکنی باهات لج میشه، فقط به مرور زمان مدیریتش کن ولی اصلا اینو نگو که عذاب وجدان داری ، واقعا بدون شعار میگم کلماات خیلی قدرتمندند🥰 


چقدررر عالی عزیزم برات خوشحالم اما باز هم تاکید میکنم هدف فقط کاهش وزن نباشه البته میدونم خودت حواست هست اما باز برای تاکید گفتم 

هم کالری شماری و هم سالم خوری و هم غذاهای مقوی خوردن توی کاهش و ماندگاری وزن خیلی اهمیت داره💪🏼🤗

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

چه خوووب  منم همینطور اشتهام کم شده و واقعا نمیتونم بعد ساعت ۸ چیزی بخورم ، دیشب دعوت بودیم مج ...

اگه بتونم عادت کنم به این روش عالیه..نه فقط واسه وزن کم کردن..

حتی موقعی که تثبیتمم میخام تا جایی که بتونم رعایت کنم..



  
ببخشید من دوتا زایمان داشتم فقط شکم و پهلو دارم  بقیه جاهام لاغره  خواستم بدونم باای ...

خوش اومدی عزیزم

متاسفانه باید بگم لاغری موضعی یک شعار تبلیغاتی جذابه ولی واقعیت نداره 

اما با سالمخوری و داشتن یک لایف استایل درست ، کاهش وزن متناسب خواهید داشت😊

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

اگه بتونم عادت کنم به این روش عالیه..نه فقط واسه وزن کم کردن.. حتی موقعی که تثبیتمم میخام تا جایی ک ...

آره خصوصا بعد ۸ شب چیزی نخوردن بنظر من باید تا آخر عمر رعایت بشه🤗 اگرنه حالا به وزن مناسب رسیدی لازم نیست تا ۱۲ صبر کنی مگه روزایی که لازم بدونی فست باشی😊

بنظرم خیلی هم شیکه بعد ۸ شام نخوردن🤓😅

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

آره خصوصا بعد ۸ شب چیزی نخوردن بنظر من باید تا آخر عمر رعایت بشه🤗 اگرنه حالا به وزن مناسب رسیدی لاز ...

آره منم بیشتر شبو منظورمه...

بیشتر کالری ای که من همیشه مصرف میکنم شبه..دیر وقت میخابم و تا میتونم هی چرت و پرت میخورم

  
آره منم بیشتر شبو منظورمه... بیشتر کالری ای که من همیشه مصرف میکنم شبه..دیر وقت میخابم و تا میتونم ...



آخ آره بیشترین اضافه وزن هم برای ریزه خوریه باور کن نه شام ناهار درست خوردن🙄

فک کنم تقریبا همه همینطوریم 🤕

همینکه راهشو پیدا کردیم خودش بهترین موفقیته 💪🏼🤩

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

آخ آره بیشترین اضافه وزن هم برای ریزه خوریه باور کن نه شام ناهار درست خوردن🙄 فک کنم تقریبا همه&nbs ...

آره منم بششششددددددت ریزه خواری داشتم..


منکه مدیون شمام..

باعث شدین امتحانش کنم و ببینم نتیجشو💗

  

@1کتی1  

سلام کتی جون خوبی میگم یسوال 

تو ساعات فست کوچکترین خطا آیا رژیما بهم میزنه ؟

منم چون الان سرگیجه داشتم ده گرم شیره انگورا تو ی لیوان آب حل کردم خوردم و سوال دیگم اینکه ساعات فست نباید تغییر کنه؟ مثلا هر روز از 8 شب تا 12 ظهر روز بعدشه؟




سلام کتی جون 

روز به خیر 😊

هفت و نیم -هشت که شام میخورم حدود تا ساعت 12 بیدارم و همون حوالی خیلی احساس گشنگی میکنم چون اشتهامم یکم کمتر شده وعده شامم یه 100 تا 150 کالری میمونه😢😢چیکار کنم  ؟؟  

در همین نزدیکی، بانگی بر می آید که دمیده صبح آزادی ما 🌱
@1کتی1     سلام کتی جون خوبی میگم یسوال  تو ساعات فست کوچکترین خطا آیا رژیما بهم م ...

ببین عزیزم قبلا هم گفتم تا قبل ۱۲ اگه ضعف داشتین حتما یه چیزی بخورین این اصلا اشکال نداره 

مهم اینه بدنتون اذیت نشه و ذهنتون درگیر این نشه که الان نباید کاری انجام بده چون مطمئن باشید ذهن تمام تلاششو میکنه تا شما رو از مسیر منحرف کنه چون مغز انسان از بی نظم و برنامه بودن حمایت میکنه پس شما باید مدیریتش کنید ینی طوری باشید که حالتون با این رژیم خوب باشه در غیر اینصورت بهتون قول میدم ادامه دار نمیشه چون بدن احساس میکنه داره به کاری که نمیخواد مجبور میشه🙄

پس هر موقع بدنتون همراهی نکرد باهاش مقابله نکنید و در محدوده کالری مجاز اشکال نداره چیزی بخورید 

بهرحال با این تغییر ، بدن باید کم کم خودشو تطبیق بده 

تجربه ثابت کرده هر پروژه یه دفعه ای با شکست مواجه میشه

 

باید مثل رفتار کردن و آموزش دادن به یک بچه ، آروم و با ممارست و گاهی چشم پوشی به بدنتون هم ،لایف استایل درست رو آموزش بدید🤓🤗

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

سلام کتی جون  روز به خیر 😊 هفت و نیم -هشت که شام میخورم حدود تا ساعت 12 بیدارم و همون حوالی ...


 پیشنهاد میکنم وعده شام رو کامل از کربوهیدرات و مخصوصا پروتئین بخوری اصلا تا آخر شب گرسنه نمیشی 🤗

مثلا همون ۱۵۰ کالری باقیمانده بذار روی تکه مرغی که برای شام میخوای بخوری و بزرگتر در نظر بگیر مقدار مرغ یا ماهی یا گوشت رو 

💪🏼💪🏼💪🏼💪🏼

مطمئنا دیگه آخر شب ضعف نمیکنی مخصوصا اگه بعد ساعت ۸ آب و دمنوش هم زیاد بخوری 

سعی کن دمنوش سیب یا به با زنجبیل و دارچین بخوری برای کنترل اشتها خیلی موثره


در نهایت هم همون که به پرنیا جون گفتم

البته شما چون آخر شب ضعف داری میتونی قند استویا بگیری با آب بخوری یا اگه واقعا اذیت بودی یک لیوان شیر کم چرب بخوری

با یه دونه قند استویا که ضعفت برطرف بشه




لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش