پیشنهاد میکنم وعده شام رو کامل از کربوهیدرات و مخصوصا پروتئین بخوری اصلا تا آخر شب گرسنه نمیشی 🤗
مثلا همون ۱۵۰ کالری باقیمانده بذار روی تکه مرغی که برای شام میخوای بخوری و بزرگتر در نظر بگیر مقدار مرغ یا ماهی یا گوشت رو
💪🏼💪🏼💪🏼💪🏼
مطمئنا دیگه آخر شب ضعف نمیکنی مخصوصا اگه بعد ساعت ۸ آب و دمنوش هم زیاد بخوری
سعی کن دمنوش سیب یا به با زنجبیل و دارچین بخوری برای کنترل اشتها خیلی موثره
در نهایت هم همون که به پرنیا جون گفتم
البته شما چون آخر شب ضعف داری میتونی قند استویا بگیری با آب بخوری یا اگه واقعا اذیت بودی یک لیوان شیر کم چرب بخوری
با یه دونه قند استویا که ضعفت برطرف بشه