2777
2789
عنوان

رژیم ۱۶/۸ گروهی

| مشاهده متن کامل بحث + 66320 بازدید | 1895 پست

🚦🚦🚦 برنامه غذایی فردا  1401/09/۱۰ 💪🏼🤩


✅صبحانه ساعت ۱۲ : پنیر لاکتیکی (به توصیه همراه عزیز تاپیک sockot) یک قوطی کبریت 30  کالری  +  دو کف دست نان سنگک  ۱۵۵ کالری + گردو دو عدد ۵۲ کالری = مجموع ۲۳۷ 


✅ناهار ساعت ۲.۵ تا ۳ : ران مرغ کامل بدون پوست و روغن پخته  معادل ۲۳۴ کالری + پلو آبکش بدون روغن ۱۰ قاشق غذاخوری معادل ۱۹۵ کالری +  زرشک ۱ قاشق غذاخوری ۳۰ کالری+ کشمش پلویی یک قاشق چایخوری 15کالری + ماست کم چرب پاک ۱ لیوان ۱۱۰ کالری= در مجموع کالری ناهار ۵۸۴ کالری


✅میانوعده  ساعت ۵ تا ۶.۵ : پرتقال ۷۰ کالری + سیب یک عدد کوچک + یک لیوان شیر کم چرب ۸۰ کالری + یک تکه نبات کوچک ۴۰ کالری = حدودا ۳۰۰ کالری


✅شام ساعت ۷.۵ تا ۸ : دو قاشق شکلات صبحانه سالم (دستورش تو تاپیک آشپزی هست {امضام}) معادل ۲۵۰ کالری + نان تست ۲ برش ۱۴۰ کالری=۳۹۰ کالری 


💪🏼کالری مجموعا ۱۵۱۱


🔔 بچه ها این مثال یک رژیم کامله چون همه گروههای غذایی رو شامل میشه و مطمئنا باعث ریزش مو و مشکلات عصبی و پرخوری ثانویه نمیشه😊💪🏼

 میتونید ازش ایده بگیرید🤓

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قربون شماا ،خداروشکر که خوب پیش میره و راضی هستید عزیزم😊😚 والا به قول گفتی بنده یکم عاشق شیرینی و ...

خواهش میکنم عزیزم من از همراهی شما لذت میبرم و انگیزه میگیرم مرسی که هستی خانم پر انرژی و دوست داشتنی🥰😌

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

تو اپلیکیشن زیره اشتراک دارم ،زده ۱۳۰۰ ،مرسی عزیزم از فردا با قدرت شروع میکنم من همین دیشب یه کلیپ ا ...

ممنونم از اطلاعات خوبی که دادی🥰 

باعث خوشحالی برامون همراهی شما😍

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

ااره خداروشکر مثل معجزه است  مثل اونا ژن برتر هایی شدیم که می‌خورن و چاق نمیشن منتها ما با سال ...

بله پر🙃 

اما اگه کاهش وزن با سالمخوری باشه همه اندام متناسب کم میشه و باز هم اون قسمت جذاب می مونه نگران نباش😅😅😅

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

خواهش میکنم عزیزم من از همراهی شما لذت میبرم و انگیزه میگیرم مرسی که هستی خانم پر انرژی و دوست داشتن ...

عزیزمی کتی جون 😚😚لطف دارین😊😍💚 

در همین نزدیکی، بانگی بر می آید که دمیده صبح آزادی ما 🌱
بله پر🙃  اما اگه کاهش وزن با سالمخوری باشه همه اندام متناسب کم میشه و باز هم اون قسمت جذاب می ...

حیف میشه که😂😂 

اهالی پس جای شکرش باقیه 

البته برای من جای جذاب داستان مهم نیستا(مثلا الکی😉)به نیابت از خانوم های هم گروهی پرسیدم 😁

در همین نزدیکی، بانگی بر می آید که دمیده صبح آزادی ما 🌱
حیف میشه که😂😂  اهالی پس جای شکرش باقیه  البته برای من جای جذاب داستان مهم نیستا(مثلا ا ...

بله بله متوجهم کاملا😉😁

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

سلام دوستان من دوروز مهمون داشتم ونتونستم بیام سایت اما هر دوروز برنامه غذایی مو تو دفتر یادداشت گوشیم ذخیره کردم و کامل رعایت کردم 

سه شنبه صبحانه نان بربری کمی تخم مرغ و کمی پنیر و گردو 

ناهار برنج فسنجان سالاد 

شام کباب تابه ایی سالاد 

میان وعده ازگیل کمی تخمه افتابگردان

 کالری مصرفی  روز سه شنبه ۱۴۵۰

چهارشنبه صبحانه نان و پنیر و گردو 

۱/۵ساعت باشگاه 

ناهار برنج مرغ سالاد 

شام سینه مرغ و سالاد 

میان وعده  نارنگی 

کالری مصری کل روز ۱۴۵۵

 ببخشید من دوتا زایمان داشتم فقط شکم و پهلو دارم  بقیه جاهام لاغره  خواستم بدونم بااین رژیم میشه پهلو و شکم رو اب کرد یانه نمیخوام جای دیگه بدنم لاغر بشه ممنون  ازتون 

میشه یه صلوات مهمونم کنی💙💙
عزیزم تو خودت یکی از انگیزه های منی فدات شم😍😃 بیشتر فعال باش دلتنگت میشیم چقدر کم کالری مص ...



عزیییزمی😍😘

آره خودمم دارم به همین فکر می کنم احتمالا زمان غذا خوردنمو از ساعت ده صبح تا هفت شب تغییر بدم 

نه اونارو خیلی وقته نمی خورم راستش الان دو سه ماهی هست که رژیمم و یه 6 تا 7 کیلو کم کردم ولی تا حالا کالری شماری نکرده بودم ممنونم که راهنمایی کردی عزیزم کالری شماری خیلی خوب بود برام 

تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40
 دیوانه و دلبسته ای اقبال خودت باش/سرگرم خودت عاشق احوال خودت باش/یک لحظه نخور حسرت آنرا که نداری/راضی به همین چند قلم مال خودت باش/دنبال کسی باش که دنبال تو باشد/اینگونه اگر نیست به دنبال خودت باش/پرواز قشنگ است ولی بی غم و محنت/محنت نکش از غیر و پروبال خودت باش/صد سال اگر زنده بمانی، گذرانی/پس شاکر هر لحظه و هر سال خودت باش
رژیم باید سالمخوری باشه در غیر اینصورت باعث ریژش مو و مشکلات دیگه میشه🤓 البته با کمال احترام به طر ...

درست میگین.. ولی من تا الان به جز کتوژنیک نتونستم هیچ وقت رو رژیمی بمونم..

بعد چن روز ول میکنم..ولی اینو نه..خیلی باهاش اوکیم

  
آره اشتها رو کم میکنه این رژیم  واقعا عالیه😌 چیزایی مثل میوه یا تخمه افتابگردون رو با کالری ...

عزیزم...منم‌ بذار بگم از تجربم تو این چن روز..

من پارسال تو ماه اول ۱۱ کیلو کم کردم با اینکه وزنم خیلی بالاتر بود ۹۲ بودم..

الان با وزن ۷۹ و نیم شروع کردم.. بعد از یک هفته ۱۶/۸ رو گرفتم..

واقعاااااا جدی میگم..ذررررررررره ای احساس گشنگی نمیکنم..

کاملا اشتهام بسته شد..

عادت کردم به این روش..طوریکه دیشب تخمه خوردم ساعت ۱۰ .. بشددددددت عذاب وجدان دارم😣 

الان بعد از ۱۲ روز رژیم وزنم اومد رو ۷۲ و نیم..من فک کنم این نتیجه بخاطر همین ۱۶/۸ باشه..نه؟؟؟؟؟


  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز