همه روزها اینطور نیست فقط روزهای فست اینطوره
هرچند اگه هر روز هم باشه اگه بدنتون همراهی کنه
نه مشکلی نداره
اب و مایعات میتونید مصرف کنید
در ضمن اینکه این روش به کنترل اشتها و جلوگیری از پرخوری کمک میکنه و جالبه بدونید به کاهش قند و فشار خون کمک میکنه
البته اوایل هم گفتم اگه صبح ها سر کار میرید یا ورزش میکنید این رژیم مناسبتون نیست یا حداقل این تایم مناسب نیست
شما هر کاری که بدنتون راحت تره انجام بدید🤓
اگه تاپیک رو از اول خونده باشید متوجه میشید اینجا تاکید بر اینه که به آهنگ بدنتون گوش بدید و اجبارش نکنید و آروم بدون اذیت وزن کم کنید 🥰🙏