2777
2789
عنوان

رژیم ۱۶/۸ گروهی

| مشاهده متن کامل بحث + 66331 بازدید | 1895 پست
بچه هایی که ایتا دارن میتونن تو گروه ایتا هم فعالیت کنن اما اینجا طبق همیشه خواهد بود اینم هدیه یل ...

ممتاسفانه ایتا رو گوشی من نصب نمیشع

خوش باشید 😉😊 

در همین نزدیکی، بانگی بر می آید که دمیده صبح آزادی ما 🌱

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام بچه ها..من نتونستم بیام به موقع گزارش بدم.ولی هواسم به گروه بود..یلدای همه اتون مبارک..دیرشدببخشید...گزارش سه شنبه که بایدنصف کالری میشد..نصف کالریم۶۵۰.بودمن چون پروتئینم کم بودگرسنه شدم..تا۷۵۰خوردم..

خدایاتوکیوداری که اینقدرآرومی

وزن کشی روزچهارشنبه ۷۵..تعقیری نکردم.نمیدونم شایدبخاطرپریودبود..یایه جام میلنگید..انشالله ازشنبه سرسخت بگیرم...وکالری چهارشنبه باید۱۳۰۰میشدروزه بودم..که۱۰۲۸تاخوردم..پیاده روی سه شنبه ۱ساعت نیم بود..چهارشنبه۱ساعت..سه شنبه۲تافلاکس آب..چهارشنبه۱دونه فلاکس آب...

خدایاتوکیوداری که اینقدرآرومی
ممتاسفانه ایتا رو گوشی من نصب نمیشع خوش باشید 😉😊 

میتونی ببری موبایل فروشی بگی برات نصب کنن

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

وزن کشی روزچهارشنبه ۷۵..تعقیری نکردم.نمیدونم شایدبخاطرپریودبود..یایه جام میلنگید..انشالله ازشنبه سرس ...


چه حیف حالا احتمالا دچار استوپ شدی اشکالی نداره امروز و فردا راحت هرچی دوست داشتی بخور مثل قبل رژیمت 

تا بدنت از حالت استپ دربیاد بعد از شنبه دوباره شروع میکنی

شنبه برناممون متفاوت وشایدم کمی سخت باشه😉

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

چه حیف حالا احتمالا دچار استوپ شدی اشکالی نداره امروز و فردا راحت هرچی دوست داشتی بخور مثل قبل رژیمت ...

سلام کتی جونم

من کی میتونم با بچه ها همراه بشم

وزن شروع ۹۳💔. هدف اول ۸🔓هدف دوم ۸۳🔒هدف سوم ۷۵🔒 هدف اخر ۷۰🔒💚💚💚💚💚💚💚.  
سلام کتی جونم من کی میتونم با بچه ها همراه بشم

از هفته آینده سوم دی  میتونی همراه باشی امااگه مثلا داشتیم کالری مجاز منهای ۱۰۰ شما همون مقدار مجاز رو رعایت کن ازش کم نکن تا هفته های دیگه سخت نشه برات و دچار استپ بشی( دقیقا همون مقدار مجاز مصرف کن)

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

نمیشع تلگرام بزنیم؟؟؟؟ 

دردسرای وی پ ان داره 

من خودم سخت کانکت میشم

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

دردسرای وی پ ان داره  من خودم سخت کانکت میشم

بله درسته 

اما اگر پراکسی داشته باشید خیلی آسون و راحت کانکت میشه من تو هر ساعتی که کار داشتم با پ* ر*و*ک*سی کانکت شدم

در همین نزدیکی، بانگی بر می آید که دمیده صبح آزادی ما 🌱
دردسرای وی پ ان داره  من خودم سخت کانکت میشم

یعنی الان همه بیایم اینا ادامه بدیم یا همینجا

وزن شروع ۹۳💔. هدف اول ۸🔓هدف دوم ۸۳🔒هدف سوم ۷۵🔒 هدف اخر ۷۰🔒💚💚💚💚💚💚💚.  
یعنی الان همه بیایم اینا ادامه بدیم یا همینجا

نه عزیزم اگه دوست داشتین 

اگرنه همیجا فعال هست اونجا هم هست

لینک گروههای رژیم ۱۶/۸ https://www.ninisite.com/discussion/topic/9754584/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%DB%B1%DB%B6-%DB%B8-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز