سلام دوستان
من ۵ روزه عمل کردم بیاید صحبت کنیم و از تجربیاتمون بگیم به هم
من الان چون مجردم فقط لیپو کردم و ابدو نکردم پوست شکمم شله میدونستم اینجوری میشه خودم ابدو نخاستم
شنیدم با ۳ ماه گن بستن و مصرف قرص های کلاژن و باشگاه خیلی جمع تر میشه نظرتون چیه ؟