2777
2789
عنوان

لیپو شکم

5851 بازدید | 85 پست

سلام دوستان 

من ۵ روزه عمل کردم بیاید صحبت کنیم و از تجربیاتمون بگیم به هم 


من الان چون مجردم فقط لیپو کردم و ابدو نکردم پوست شکمم شله میدونستم اینجوری میشه خودم ابدو نخاستم 


شنیدم با ۳ ماه گن بستن و مصرف قرص های کلاژن و باشگاه خیلی جمع تر میشه نظرتون چیه ؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اره گلم گن و مرتب ببند و بعدش برو باشگاه.من پیکرتراشی کامل کردم و بعد ورزش دوباره ۸ سانت کمرم کمتر ش ...


شما قبل و بعد عمل چند کیلو‌کم کردی؟

چندروزه حالت خوب شد؟


💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

دردش وحشتنااااکه 

اول که حدودا ۴ ۵ ساعتی بیهوشی بعد ک به هوش میای درد شدید داری خیلی شدید 

هر روز که میگذره هی دردت کمتر میشه ولی هنوزم داریا نه که نداری 

بعدم دوتا لوله درن بهت وصله بعضیا هم یکی که باهاش خون ابه ها تخلیه میشن و باید اروم با روغن زیتون ماساژ بدی که اینا خارج شن ۴ ۵ روز بعد عمل درن ها میکشن ولی از اولش باید روزی ۴ ۵ بار ایزی لایف عوض کنی چون خون ریزی داری 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز