2777
2789
عنوان

بی بی چک منفی

1116 بازدید | 37 پست

سلام بچها من بی بی چک دیشب زده بودم منفی بود 

روشو خوندم باید ۱۰ دقیقه می‌گذشت گذاشتم یه گوشه ۱۰ مین دیکه چک کنم امروز صبح یادم افتاد چک کردم هاله افتاده بود 

یه بی بی چک دیگه زدم منفی بود 

اما یه ماه از پریودیم گذشته و من حس میکنم دل درد دارم مثل پریودی  

چیکار کنم🥲

والا چیزی برا ام به ذهنم نمیرسه امضام نمیاد🫠😂😂

چن روز تاخیر داری؟ 

5 اردیبهشت 1401، 23رمضان بی بی چکم هاله کمرنگ انداخت. خدایا شکرت بابت عیدی قشنگت.      8 اردیبهشت 1401جواب آزمایشم مثبت شد با بتای 123.  ولی متأسفانه سقط شد 😔.            40 روز بعدش دوباره فهمیدم باردارم. 14 تیر صدای قلبشو شنیدم 😍😍خدایا مواظب تو راهیم باش ♥️ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برو سونو

خخودم الان ماشین توی دسترسم نیست نمیخام به مامانم بگم ببرتم که اگه بگم مجبورم دلیلشم بگم میترسم الکی امیدوار شه 

همچنین به شوهرمم نمیخام بگم از سر کار بیاد ببرتم میترسم الکی امیدوار شن

والا چیزی برا ام به ذهنم نمیرسه امضام نمیاد🫠😂😂

منفیه اون قطعا 

چند ماهه اقدامی عزیزم

خدایا شکررررررت بابت معجزه ت🥺🥺😍😍امروز اولین روز ماه ذی حجه سال ۱۴۰۰ بی بی چک من مثبت شد و انتظار سه ساله ی من به پایان رسید.. خدایا به حق این ماه عزیز هرکی منتظر بچه اس بهش ببخش و دلشو شاد کن💕💕💕💕💕💕💕💕💕
خخودم الان ماشین توی دسترسم نیست نمیخام به مامانم بگم ببرتم که اگه بگم مجبورم دلیلشم بگم میترسم الکی ...

سونو که کاملا بی فایده س برای سونو حداقل باید ۶ هفته باشی کا تازه ساک بارداری پیدا کنن بهترین گزینه برای شما الان همون بی بی چک

خدایا مواظب 
دو ماه

نگران نباش هنوز که خیلی خیلی زوده 

میشی همین امسالی به لطف خدا  

من واسه دخترم ۸ ماه طول کشید بدون دارو و درمان 

اما واسه پسرم ۳ سال طول کشید اونم با کلی دارو و دوا 


خدا بخواد میده استرس نداشته باش زودتر میشی 

خدایا شکررررررت بابت معجزه ت🥺🥺😍😍امروز اولین روز ماه ذی حجه سال ۱۴۰۰ بی بی چک من مثبت شد و انتظار سه ساله ی من به پایان رسید.. خدایا به حق این ماه عزیز هرکی منتظر بچه اس بهش ببخش و دلشو شاد کن💕💕💕💕💕💕💕💕💕
سونو که کاملا بی فایده س برای سونو حداقل باید ۶ هفته باشی کا تازه ساک بارداری پیدا کنن بهترین گزینه ...

یدونه بی بی چک دیگه هم دارم میگم نگه دارم فردا صبح بزن🤔

والا چیزی برا ام به ذهنم نمیرسه امضام نمیاد🫠😂😂

منم اینماهو پری نشدم فقط لک های قهوه ای دیروز رفتم گلزار شهدا حاجتمو از خودشون بگیرم امروز صبح از حالت لک بینی خارج شدو لخته دیدم انگار دارم پریود میشم خیلی ناامیدم😞😞😞😞😞😞😞😔😔😔😔😭😭😭

مَرآ قولی‌ست بآ جآنآن کِه جآنآن جآنِ مَن بآشَد🫀واسه بابا شدن عشقم دعا کنین🌝اخه اون بهترین بابای دنیاست🙃
نگران نباش هنوز که خیلی خیلی زوده  میشی همین امسالی به لطف خدا     من واسه دخترم ۸ ...

ااسترس ندارم راستش یکی از دندونام خراب شده دو روزه فهمیدم از داخل خرابه میخام برم دندون پزشکی میترسم حامله باشم‌ضرر داشته باشه  یا امروز میرم کاشت ناخن و مژه میترسم اگه مثبت باشه ضرر داشته باشه یه عمر پشیمون بشم

والا چیزی برا ام به ذهنم نمیرسه امضام نمیاد🫠😂😂
حامله نیستی برای منم‌اتفاق افتاده همون‌بعد ۱۰ دقیقه اگه نیوفته دوتا خط یعنی‌باردار نیستی ،چون تا صبح ...

تو همین نی نی سایت خیلیا این شرایط براشون پیش اومد و باردار بودن .خیلیا هم با این شرایط باردار نبودن. به طور قطع نمیشه گفت 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز