2777
2789
عنوان

لاغری

| مشاهده متن کامل بحث + 797 بازدید | 269 پست

من تویه گروه لاغری هستم۱۶/۸۱۶نفرعضویم...من اینجابلدنیستم لینگ بدم..آنجافعالن..توایتا...اگه رعایت کنی هفته ای۱تا۲کیلوکم میکنیم...میای آنجا..اینجاکه کسی نیست...من بیشترآنجام..فرداساعت۱۱بیاهمینجا..منم همون موقع میام..شماره بده..توروببرم توایتا..بعدسریع اینجاپاک کن...اگه دوست داشتی امشب آره نه روبگو..که فردا۱۱بیام..🥰

خدایاتوکیوداری که اینقدرآرومی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وزنتو ضربدر۲۰ منهای ۲۰۰ کن

این روش برو..بعدکالریت بدست میادهمون کالری یه روزدرمیون بالاپایین برو..بهش میگن زیکزاکی یه روزم براخودت آزادبزار.

خدایاتوکیوداری که اینقدرآرومی
این روش برو..بعدکالریت بدست میادهمون کالری یه روزدرمیون بالاپایین برو..بهش میگن زیکزاکی یه روزم براخ ...

مثلایه روز۸۰۰..یه روز۹۰۰.یه روز۱۰۰۰..بستگی به کالری اصلیت داره که کلاچقدبایدمصرف کنی..روش خوبیه...درکنارش۱۶/۸هم برو

خدایاتوکیوداری که اینقدرآرومی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز