2777
2789
عنوان

فوت پدر

| مشاهده متن کامل بحث + 3336 بازدید | 63 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دلت هیچوقت اروم نمیشه مخصوصا مرگ ناگهانی به مرور زمان هم بدتر میشه و داغ سنگین تر میشه فقط باید به ا ...

عزیزم خدا به دلت صبر بده خداوند بیا مرزتشون🥺🥺😭😭خیلی سختههههه😭😭😭

💙الهم عجل لولیک الفرج💙الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🤍

جاشون بهشت باشه انشاالله...

بهشت زیر پای مادره درست.....اما پدر تکیه گاهیه که زلزله هم بیاد بهش تکیه میکنی و ذره ای هم تکون نمیخوری

برای سلامتی و تعجیل ظهور آقامون...حضرت عشق.... مهدی فاطمه صلوات.....شمایی که میخونی..🤨 تویی که دعات میگیره و ما خونه خریدیم از دعای خیرت،واسه سلامتی پسرم هم دعا کن😔

خیلی سخته بیچاره پدر سنی هم نداشتن ❤️ انشالا خدا به دلت آرامش بده واسشون قرآن بخون فاتحه بخون روحشون شاد باشه 

ضعيفه نبوده ايم ، اگر سالها ديديم و ديده نشديم ، اگر سالها قصد کرديم و راهي نشديم ، اگر سالها بي دريغ مهر ورزيديم اگر سالها پا به پا دويديم ، اگر زير بار ، شانه ساييديم و خم به ابرو نياورديم ... ضعيفه نبوده ايم ، اگر حتي ياد نگاهي دلمان را به ضعف انداخت ، اگر تحقير شديم و مغرور مانديم ، اگر سيلي خورديم و بر دلبستگي سماجت کرديم ، اگر بي تاب شديم و تاب آورديم ... ضعيفه نبوده ايم ، ميداني ما فقط زيادي زن بوده ايم ... زيادي اگر زن باشي ، ميفهمي چه میگویم !..
من حدوداسه سال ونیم هست پدرم فوت شده حالت رومیفهمم دوسال کشیدتاباغم ش کناربیام همیشه نمازحضرت فاطمه ...

عزیزم میگی چجوری باید بخونیم این نماز رو لطفا؟

میدونم خیلی حق میگم ولی لطف کن لایک نکن داداچ😬
عزیزم خدا به دلت صبر بده خداوند بیا مرزتشون🥺🥺😭😭خیلی سختههههه😭😭😭

سخت فقط برای یه لحظه هست من واقعا هر روز سختی رو زندگی میکنم ، هر روز پا میشم از خواب زنگ میزنم میگم بزار ببینم بوق میخوره یا نه در این حد ناباور شده برام 

عزیزم تسلیت میگم. انقدر سخته و غم بزرگیه که نمیشه با جملات کلیشه ای ذره ای ازین داغو کم کرد. اما این اتفاقیه که افتاده به چیزایی که میگم خوب دقت کن.

اولا هر اتفاقی خوب یا بد در زندگی ما میوفته اراده ی خداونده. و ما باید همواره تسلیم خواست و مشیت الهی باشیم. 

اما بهت پیشنهاد میدم توی آپارات یا یوتیوب بری برنامه ی زندگی پس از زندگی رو ببینی. 

اونوقت متوجه میشی پدرت زنده ست. و نمرده

و فقط داره تکاملشو طی میکنه و این مسیری هست که همه مون در پیش داریم. اون کاملا به جهان هستی آگاهه الان.

و اینکه اگه پدرتو دوست داری باید با حفظ آرامش خودت و خانوادت بهش کمک کنی تا از جهان ماده راحت تر دل بکنه  و دیگه نگران شما نباشه و ادامه مسیرشو طی کنه.

عزیزم میگی چجوری باید بخونیم این نماز رو لطفا؟


بله عزیزم دورکعت هست رکعت اول یک حمدصدبارسوره قدرورکعت دوم یک حمدوصدبارسوره توحیدهست بعدازنمازتسبیحات حضرت فاطمه س روبگیدویه دعاهم داره که میتونیدبخونیدباسبحان ذی العزالشامخ المنیف شروع میشه سعی کردم دعاروکپی کنم نتونستم ببخشیدعزیزدلم گوگل کنیدمیادتوی مفاتیح هم هست البته نمازروبه نیابت ازشخص مرحوم شده بخونیدوهدیه کنیدبه روح حضرت فاطمه زهراسلام الله علیها...حتی میتونیدبه نیابت ازهمه رفتگان حتی تمام شیعیانی که تابه حال ازدنیارفتن نمازروبخونید شخص درگذشته ثواب بیشتری هم میبره ❤

جاشون بهشت باشه انشاالله... بهشت زیر پای مادره درست.....اما پدر تکیه گاهیه که زلزله هم بیاد بهش تکی ...

خیلی ممنون🖤😔

💙الهم عجل لولیک الفرج💙الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🤍
خیلی سخته بیچاره پدر سنی هم نداشتن ❤️ انشالا خدا به دلت آرامش بده واسشون قرآن بخون فاتحه بخون روحشون ...

خیلی ممنون

💙الهم عجل لولیک الفرج💙الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🤍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز