من ۳ ساله کاربر خاموش نی نی سایتم الان اینقدر غم دارم ک دارم میترکم گفتم بیام اینجا بگم تا خالی شم
۶ روزه بابام براثر گاز گرفتگی فوت کرده جیگرم داره میسوزه از این مرگ ناگهانی ۱۹ سالمه بابام ۴۸ سالش بود😭😭چیکارکنم خسته شدم این همه درد غم کشیدم با این سن کمم این مرگ بابام دیگ کمرمو خم کرد دیگ توانی ندارم😭😭بگین چیکار کنم آروم بشم شبا همش از خواب میپرم کابوس میبینم خواب پر ارامش آرزوم شده😔
💙الهم عجل لولیک الفرج💙الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🤍
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
عزیزم خدا رحمتشون کنه بهتون صبر ایوبی بده من 17 سالم بود بابام فوت شد الان 18 سال ندارمش میفهممت عزیزم..غسل صبر کن سوره ولعصر زیاد بخون ..هیچ کاری نمیشه کرد جز گذر زمان ارومت کنه به بقیه اعضا خانواده فکر کن دنیا هنوز قشنگیهاش داره که به موقعش بهت نشون میده
من به دستهای خدا خیره شدم معجزه کرد.میشه برای ازدواجم تا آخر امسال دعا کنید🥰
هنوز نیومده به خوابم چشم انتظارشم😭 گاهی وقتا میگم کاشکی منم برم پیشش😔
من حدوداسه سال ونیم هست پدرم فوت شده حالت رومیفهمم دوسال کشیدتاباغم ش کناربیام همیشه نمازحضرت فاطمه س براش میخوندم به خوابم میومددرحالی که حمام رفته بودولباس نوپوشیده بودخودمم آروم میشدم به کسان دیگری هم یاددادم نمازروبخونن خواب عزیزشون رومیدیدن وبرام تعریف میکردن
تسلیت میگم عزیزم منم تجربه از دست دادن دارم تنها چیزی ک آرومت میکنه الان قرآن خوندن و دعا خوندنه ک هدیه کنی ب روحش یکمی آرومت میکنه یا هرکار خوبی ک انجام میدی هدیه کن ب روحش
تلخترین واقعیت زندگیه مرگ عزیزانمون انگار ادم قبلش تو ی خواب خوش بوده و الان بیدارش کردن 😔من ک تا یکسال واقعا حالم بد بود فقط امیدم این بود شب برم بخابم شاید خابشو میدیدم ک اونم باز حالمو بدتر میکرد وقتی بیدار میشدم میدیدم دیگه نیست الان یکماه ک از سالگردش میگذره انگار یکمی کنار اومدم هرچند فکر کردن بهش مغز استخونمو میسوزونه
بمیرم میفهممت😢 پدر من صحیح و سالم از خونه بیرون رفتن و دیگه برنگشت فکر کن غریب باشی تو شهر دیگه خبر مرگ پدرت و بهت بدن یکسال و نیمه رفته باورش سخته برام و من دلتنگترینم😔😭😭 خدا رحمتشون کنه عزیزم جایگاهشون بهشت باشه زمان میبره که آروم بشی براش قرآن بخون فاتحه بده صدقه بده خیرات کن همین چیزا به درد پدرتون میخوره خیلیییییییی سختههههههههه
میگن زندگی برای زنده هاست اما خدایا ، بس که ما دنبال زندگی دویدیم بریدیم که