2777
2789
عنوان

رابطه

| مشاهده متن کامل بحث + 835 بازدید | 60 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

همین که باعث ایجاد بدبینی در تو شده خوب نیست، نمیدونم چی بگم ...

قبول دارم حرفتو واقعا

یه عمر من وارد هیچ رابطه ای نشدم اون شده باشه صدتا کارم کرده باشم اولا ک انصاف نیست اصلا ولی میگم اوکی طوری نیست حداقل راستشو بگو میگ ن من رابطه نداشتم درصورتی ک شک ندارم داشته:)

یه سری اخلاقای بد طرف مقابل جوری میره رو مخ ادم ک فکر میکنی باید تمومش کنی و هر دفه بفکر تموم کردنی ...

نمیشه بخدا من صدبار قهر کردم صدبار خواستم جدا شم 

ولی بعد چندروز بدیهاش از ذهنم پاک میشه خوبیاش جلو جشمم میاد و اینقدر دلتنگ میشم و دعا میکنم برگرده 

یه بار قهر کردم یک ماه طول کشید 

از بی کسی بی پولی و بی پناهی دق کردم 

شوهرمو دوس دارم ولی تا زمانیکه کنارمه قدر نمیدونم 

نمیفهمم چقدر دوسش دارم ودوریش برام سخته 

خدایا نی نی تودلمو برام حفظ کن خدایا شکرت ❤️🤲
نمیشه بخدا من صدبار قهر کردم صدبار خواستم جدا شم  ولی بعد چندروز بدیهاش از ذهنم پاک میشه خوبیا ...



کنار بیا با اخلاقای بدش هیچ آدمی کامل نیست مخصوصا وقتی میری زیر یه سقف تازه اخلاقای دو طرف مشخص میشه چون تو دوتا خونواده متفاوت بزرگ شدین حتا همون دوتا خواهرم مثل هم نمیشن حالا ک زیر یه سقفی و واقعا دوسش داری تنها راهش کنار اومدن و دیدن خوبیاشه و اینکه هی تکرار کنی ک بدونش چقد زندگی سخته:) 

فکر کردی مامان بابام نمیگن چرا میخوای بری و اوکی برخورد میکنن؟

یعنی مامان بابات کلا در جریان نیستن؟ 

خب هر جور خودت صلاح می دونی مشاوره های تلفنی هم هستن

عاشق که شد که یار به حالش نظر نکرد   ای خواجه درد نیست وگرنه طبیب هست
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792