2777
2789

بهمن ماه پسرم واکسن داره شدیدا استرس دارم 

اکثرا تب میکنن😭

خدایا تو میدونستی من بچه نمیخوام ، تو میدونستی از پس یه بچه دیگه بر نمیام تو این هیری ویری به جای خونه به من بچه خداخواسته میدی؟ باشه مشتی دمت گرم منم هدیه ات رو پس نمیدم با جون و دل نگه میدارم دستتم درد نکنه ❤ ولی میشه بعدش بهم خونه بدی؟ اینایی که داری میبخشی سایه سر میخوان قربونت برم💔 یه خواهش دیگه☝🏻 حالا که بچه دادی ،  میشه دختر باشه؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دو روز تب داشت،پاهاشو نمیتونست روزمین بذاره راه بره،میگفت بغلم کن

📌وقتی به داشتن اعتماد بنفس عادت نداشته باشی اعتماد بنفس بنظرت نوعی مغرور بودنه📌وقتی همیشه منفعل بودی قاطع بودن مثل خشونت به نظرت میاد📌وقتی عادت نکردی نیازهات فراهم بشه اولویت دادن به خودت برات مثل خودخواهیه📌اینو گفتم که بدونی دایره ی امن تو همیشه معیار خوبی برای رفتارت نیست
عالی بود.  تب نکرد .  دوروز گریه میکرد و راه نمیرفت میمالید میگفت درد.

چه خوب که تب نکرده

برای سلامتی بچم یک صلوات برای سلامتی امام زمان بفرستید .💓🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡
من بخاطر بچه ی دومم افسردگی داشتم اون زمان😬 بچه ی شما چند اردیبهشت بدنیا اومد؟ 

الان. بهتری؟ دختره من ۱۹ هم 

برای سلامتی بچم یک صلوات برای سلامتی امام زمان بفرستید .💓🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز