2777
2789
عنوان

بیاین

147 بازدید | 13 پست

اگر بتونید منو راهنمایی کنید ممنون میشم من خودم مدرسه دولتی خوندم از مشکلاتش آگاهم دوست دارم بچم مدرسه خوب بره ولی هزینه زیادی باید بزارم ماهاته کنار و نمیتونم پس اندازی داشته باشم از اون طرف میگم مدرسه خوب بره بهش بها بدن میتونه تو درس پیشرفت کنه شغل خوبی بعدها داشته باشه که به پول ما هم نیازی نداشته باشه... 

خوب پدرم خرج ما نکرد تازه داشت و نکرد! مدرسه دولتی رفتیم بدون هیچ کلاسی شوهر کردیم یه جهاز معمولی داد خوب من این اینده رو برای بچم نمیخوام

بارها رفتم مدرسه دولتیا رو نگاه کردم ۴۰ نفر تو کلاس معلما داد میزنن بی نظم شلوغ بچه ها دعوا با هم 


ولی همه میگن اشتباه میکنی دولتی بفرست پس انداز کن نمیدونم من دوست دارم بچم حتما موقعیت شغلی خوبی داشته باشه آینده اش برام مهمه 

حرفت درسته عزیزمم 

ولی این همه دکتر ، مهندس، نخبه، (شغل های خوب دیگه)

همشون رفتن مدرسه خصوصی؟

این ب بچه خودت ربط اینکه با محیطش چ جوری سازگاری کنه اتفاقا ت دولتیااا دوست زیادپیدا میکنه و بهش خوش میگذره اگه رقیب درسی هم داشته باشه چ بهتر

همسرم تنش سالم باشه و خوشبت باشیم ممنون میشم دعا کنی❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حرفت درسته عزیزمم  ولی این همه دکتر ، مهندس، نخبه، (شغل های خوب دیگه) همشون رفتن مدرسه خصوصی؟ ...

پس چرا برای من خواهرام... شوهرم دولتی فقط تو سری خوردیم و نتونستیم درس بخونیم و اضطراب گرفتیم و زده شدیم با اینکه هوش خوبی هم داریم 

اگه امکانات درخور در اختیار دانش آموزت قرار میده ارزش داره وگرنه پول دور ریختنه ولا من دوتا بچه دارم جز یه معلمش که مشکل داشت بقیه در حد عالی بودن و بسیار دلسوز، از اقوام هم داریم که معلمن اونی که تجربه یکی دوسال بدون اینکه رسمی اموزش پرورش باشه غیرانتفاعی تدریس میکنه، هرجا میخوای اسمش بنویسی حسابی تحقیق کن که معلماش چجورن، کیفیت رو بسنج

غرض رنجیدن ما بود از دنیا... حاصل شد.......خدایااز سقف اتاقم یاد تو میچکد باران بند بیاید از این خانه می روم🌻
پس چرا برای من خواهرام... شوهرم دولتی فقط تو سری خوردیم و نتونستیم درس بخونیم و اضطراب گرفتیم و زده ...

چطور برای من ک درسم خوب بوده اما ی رشته رو ب زور بهم تحمیل کردن الانم دارم توش درجا میزنم ؟؟؟

چرا نزاشتن برم ت رشته ایی ک میخواستم؟؟؟؟

منم میکشم ، منم داشتم ، ولی ببین ، بچت ب چی ، ب کجا ، علاقه داره اونجا ببرش، بزا اونجا بره گلم

همسرم تنش سالم باشه و خوشبت باشیم ممنون میشم دعا کنی❤️

به نظر بچه اگه خودش درس خوان وباهوش باشه . چه مدرسه دولتی وچه مدرسه غیر دولتی پیشرفت میکنه . اما شما ...

اخه عزیزم واقعا این نیست من هوش خوبی دارم اما اونقدر توسری خوردم درس نخوندم مدرسه مهمه اخه مطمئنم مدرسه خوبی میرفتم بهم احترام میذاشتن درس میخوندم با ارامش 

پس چرا برای من خواهرام... شوهرم دولتی فقط تو سری خوردیم و نتونستیم درس بخونیم و اضطراب گرفتیم و زده ...

من درس نخوندم هیچی نشدم،هوش خوبیم داشتم،تنبلی کردم،خواهرام خوندن،همون دولتی،یکیشون وکیله،یکیشون مهندسه،تازه بازم با داشتن دو تا بچه کوچیک دارن ادامه تحصیل میدن،فکر کن بچه هاش خوابن،این از نماز صبح پا میشه،از خوابش میزنه میشینه درس میخونه،ماشاالله لاقوت الا بلله.اونوقت من همه ش یا تو اینستام یا تو نی نی سایت یا تلگرام😏😏😏بستگی به خواستنو اراده داره

درسته. ولی مدرسه دولتی هم خوب وبد داره. من ودوتا برادرام تو مدرسه دولتی درس خوندیم برادرام دانشگاهم دولتی قبول شدن وکلا راضی بودیم درس هر سه تامونم خوب بود وهمیشه ممتاز بودیم. 

توکل برخدایت کن .کفایت میکند حتما🌹

نگاه اگه شهرتون دولتی خیلی خوب داره دولتی بزار مثلا من خودم دولتی بودم ششم کلاس بیرون رفتم بعدش هم تا دوازدهم تیزهوشان و دبیرستان هم بره کلاس کنکور بیرون چون ابتداییم دولتی خیلی خیلی خوبی بود و بیشترین قبولی تیزهوشان رو داشت ولی خب الان شنیدم همون مدرسه خودم مدیرش و جاش که عوض شده دیگه خوب نیست به نظر من درسته کلاس دولتی شلوغ تره ولی خب اگه کادر و معلم خوب و فضای حیاط مدرسه دولتی خیلی بهتره اگه این جور دولتی تو شهرتون هست احتمالا خیلی سخت تر هست ثبت نامش که باید براش خیلی تلاش کنید تا ثبت نام کنن مثلا خیلی از دوستام بودن که بهشون حتی پول بیشتری میدادن

در هر صورت هر کدوم هم نکته مثبت داره هم منفی. منم دقیقا مثل شما همش تو فکر اینم که بچمو میخوام چه مدرسه ای بفرستم .یکی میگه دولتی خوبه یکی میگه خصوصی بهتره . 

توکل برخدایت کن .کفایت میکند حتما🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز