2777
2789
عنوان

خواستگار

164 بازدید | 38 پست

سلام بچه ها ۱۸ سالمه خواستگار نداشتم اصلا مامانم هرروز بهم سرکوفت میزنه و مسخرم میکنه که دخترخالت یه سال بزرگتره خواستگار داره از ۱۷ سالگیش کلی مثال میزنه دخترای مردم و ردیف میکنه😔

خود دختر خالمم میاد بهم میگه بیرون میره پسرا بهش پیشنهاد میدن همش از هرجا رد میشه نمیدونم حالا راست میگه یا نه دختر عمه ۲۰ سالمم همینطور

مامانم بهم میگه بسکه زشتی واقعا نمیدونم چیکار کنم 😔شاید واقعا زشتم بیرون هیج پسری سمتم نمیاد چون هم خاله هام مسخرم میکنن هم دختر خالم هم خانواده پدریم

نمیدونم مشکل از چیه یعنی واقعا زشتم؟

خودم حس میکنممشکل صورتم اینه درازه و چشام پف دار😔

عزیزم حرف مفت زیاده چه از طرف خانواده چه فامیل و غریبه پس سعی کن کاملا بی توجه باشی و خودتو اذیت نکنی .ربطی ب خوشبختی و اینده نداره خواستگارای الانت . اگرروزی ی ادم خیلی خوب سر راهت قراربگیره صدهیچ دخترای فامیلتو زدی

کلا چندسال قرار زندگی کنیم.زودی تموم میشه .پس بیخیال باش و شل کن لذت ببر

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واا چه مادری!!اخه مامان بچشو مسخره میکنه شاید سوخی میکنه باهات

والا نمیدونم چی بگم عزیزم منم مجرد ک بودم یا کلا همسن تو هیچ خواستگاری نداشتم هیچ پسری ام سمتم نیومد همیشه بخاطر این موضوع عذاب کشیدم،درکت میکنم واقعا سختهههه برای دختر!منم دوستام همه پسرا جذبشون میشدن ولی من نه منم همیشه خودم زشت تصور کردم واقعا هنوزم نمیدونم چرااینجوریه حتی الانم باهم بریم جایی کسی ب من نگاهم نمیکنه بااینکه ب خودمم میرسم

عزیزم حرف مفت زیاده چه از طرف خانواده چه فامیل و غریبه پس سعی کن کاملا بی توجه باشی و خودتو اذیت نکن ...

اصلا نمیخوام فعلا ازدواج کنم نمیدونم چطور منظورمو برسونم تو خانوادمون یه فرهنگ مزخرفی هست خواستگار بیاد برا دختر رد کنه مسخرش نمیکنن ولی چون من ندارم میگن ترشیده یا میگن زشتی حتی پسرا بهت پیشنهاد نمیدن بیرون🥲

نمیدونم من واقعا زشتم یا قلقی داره بلد نیستم

چون لباسام خیلی شیک نیست مثل دختر خالم و دختر عمم

به نظر خودمم دشمنن خواهر🥲ولی وقتی همشون میگن همش فکر میکنم شاید زشتم چون واقعا بیرون هیچ پیشنهادی ن ...

قطعا یکی از نشونه های زیبایی اینه که بیرون هم درخواست زیاد داشته باشی . ولی فقط به ظاهر بستگی نداره من یه دوستی دارم بسیار بسیار خوشگل تر از منه ولی هروقت بیرون میریم پیشنهاد هایی که به من میشه بیشتر از اونه همش هم بخاطر استایل و مو و این چیزاست و کلا رسیدن به خودت

واا چه مادری!!اخه مامان بچشو مسخره میکنه شاید سوخی میکنه باهاتوالا نمیدونم چی بگم عزیزم منم مجرد ک ب ...

شوخی نمیکنه کاملا جدی میگه🥲💔

حس میکنم به لباس پوشیدن و استایلم ربط داره چون دختر خالم اینا خیلی لباساشون و استایلشو با من فرق داره🥲

اصلا نمیخوام فعلا ازدواج کنم نمیدونم چطور منظورمو برسونم تو خانوادمون یه فرهنگ مزخرفی هست خواستگار ب ...

خب ببین اراستگی تمیزی و شیک بودن تو جذب ادما تاثیر داره چه خانم چه اقا. سعی کن بیشتر ب خودت برسی ی سری کارای جزئی برای زیبایی صورتت انجام بدی و بیشتر بیرون بری بیشتر تفریح کنی. البته اگر شرایط اینایی ک گفتم رو داری.. خیلی خوب میشه

کلا چندسال قرار زندگی کنیم.زودی تموم میشه .پس بیخیال باش و شل کن لذت ببر

قطعا یکی از نشونه های زیبایی اینه که بیرون هم درخواست زیاد داشته باشی . ولی فقط به ظاهر بستگی نداره ...

اصلا بلد نیستم به خودم برسم صورتم درازه نمیدونم چیکارش کنم بینیمم بزرگه گوشتیه 🥲

هرکار میکنم انگار بینیم خرابش میکنه عینکی هم هستم بیرون عینک نمیزنم ولی چشام یکم گود رفته

اصلا بلد نیستم به خودم برسم صورتم درازه نمیدونم چیکارش کنم بینیمم بزرگه گوشتیه 🥲هرکار میکنم انگار ب ...

من مطمئنم زیبا هستی اتفاقا صورت دراز نگو بگو کشیده، پتانسیل زیبایی خیلی بیشتری هم داره . یکم برای رسیدن به خودت باید بودجه داشتی باشی و حمایت مالی بشی . بینیت رو اگر دوست داری عمل کن نه بخاطر بقیه بخاطر خودت. منم عمل کردم و احساس میکنم بقیه زیبایی هام الان بیشتر تو چشمه

من مطمئنم زیبا هستی اتفاقا صورت دراز نگو بگو کشیده، پتانسیل زیبایی خیلی بیشتری هم داره . یکم برای رس ...

بابام پول عمل نمیده بهم اخه🥲

نمیدونم چیکار کنم مگه اینکه خودم برم فروشگاهیی چیزی کار کنم بینیمو عمل کنم

این کارای جزئی که میگید میشه مثال بزنید عزیزم

مثلا اصلاح صورت/ کاشت طبیعی مژه و ناخن /فیلر برای رفع نواقص صورت و اگر بودجه ت میرسه کارای بزرگتر مثل عمل بینی / باشگاهتم صددرصد برو حتی اگر نمیتونی بری روزی یکساعت پیاده روی رو صددرصد برو

کلا چندسال قرار زندگی کنیم.زودی تموم میشه .پس بیخیال باش و شل کن لذت ببر

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز