اگر بتونید منو راهنمایی کنید ممنون میشم من خودم مدرسه دولتی خوندم از مشکلاتش آگاهم دوست دارم بچم مدرسه خوب بره ولی هزینه زیادی باید بزارم ماهاته کنار و نمیتونم پس اندازی داشته باشم از اون طرف میگم مدرسه خوب بره بهش بها بدن میتونه تو درس پیشرفت کنه شغل خوبی بعدها داشته باشه که به پول ما هم نیازی نداشته باشه...
خوب پدرم خرج ما نکرد تازه داشت و نکرد! مدرسه دولتی رفتیم بدون هیچ کلاسی شوهر کردیم یه جهاز معمولی داد خوب من این اینده رو برای بچم نمیخوام
بارها رفتم مدرسه دولتیا رو نگاه کردم ۴۰ نفر تو کلاس معلما داد میزنن بی نظم شلوغ بچه ها دعوا با هم
ولی همه میگن اشتباه میکنی دولتی بفرست پس انداز کن نمیدونم من دوست دارم بچم حتما موقعیت شغلی خوبی داشته باشه آینده اش برام مهمه