2789

سونو ان تی ۱۳هفته من ۴۱۳ دادم آزمایشش هم ۳۰۰

آنومالی هم هفته ۱۸ دادم ۶۵۰...غربالگری دومم یه تومن...

بعدشم دیگه سونو وزن اینا ست ۱۵۰تا۲۰۰تومن...

✨اونایی که میگن انسان یکبار متولد میشه کسایین که معجزه ها رو باور ندارن✨تو معجزه ی من شدی✨y✨چه خوب شد که اومدی💞 عُمرَم رو عُمرِت بچه جون🤍✨

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

یه ده میلیون واسه سونو ازمایش ها کنار بذار

اتفاقا مردا اصلا پیچیده نیستن بهت زنگ نمیزنه؟ دوست نداره🤌 سر قولش نمیمونه؟ دوست نداره👎رفتاراش تناقض داره ؟ یکی دیگه رو داره👎 فقط وقتی کارت داره زنگ میزنه ؟ داره ازت استفاده میکنه👌 الکی دعوا درست میکنه ؟ داره بهت خیانت میکنه💯 روت سرمایه گذاری نمیکنه ؟ چون فکر میکنه ارزششو نداری👌‏ با خانوادش آشنات نمیکنه ؟ فرد مورد نظرش نیستی بیش‌تر از پنج ساله باهاش بدون حلقه و ازدواج؟ هنوز داره دنبال فرد مورد نظرش میگرده🤙 مردا با رفتارشون حرف میزنن نه با کلمات🤌

اولی قلب ۸ هفته

دومی غربالگری ۱۲ هفته

سومی ۱۸ هفتگی انومالی

چهارمی ۲۸ هفتگی رشد جنین 

پنجمی هم ۳۵ هفتگی برای وضعیت جنین



میشه برای شادی روح مامان جون ،پدر بزرگ،خالم ،دختر خالم و مامان بزرگم با دلهایه مهربونتون ۵ تا صلوات بفرستین 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹اگه فرستادین لایک کنین یا بهم بگین😘🌹

قلب

ان تی(12هفته)

آنومالی(18هفته) جنسیت رو هم تو همین سونو میگن

وزن (32هفته)

37هفته هم واسه وضعیت قرارگیری بچه گاهی می‌نويسن اگه بریچ بود بازم تو 38 هفته مینویسن



تو اگر دردی به درمان احتیاجی نیست نه... کاش آدم تا ابد احساس بیماری کند💕

بعد تشکیل قلب ۱۲ هفته غربالگری اول برا من سونو ۹۴۰ و ازمایش حدود ۴۰۰ شد

۱۸ هفته انومالی من ۱۲۰۰ دادم

دو سه تا متفرقه این وسطم سونو شدم فک کنم رو هم ی تومن شد

اکوی قلب جنین هم ۹۰۰وخورده ای شد

حالا در ادامه ببینیم چی میشه


خداجون خودت نگهدار دخترنازم و پسرقشنگم باش❤️❤️

 سونو قلب ۱۵۰ تومن 

سونو غربالگری ۷۰۰ 

۱۸ هفتگی ۴۱۵

۲۸ هفتگی ۲۰۰ ۳۵ رو هنوز نرفتم گلم

میشه برای شادی روح مامان جون ،پدر بزرگ،خالم ،دختر خالم و مامان بزرگم با دلهایه مهربونتون ۵ تا صلوات بفرستین 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹اگه فرستادین لایک کنین یا بهم بگین😘🌹
کلا پنج بار ؟

برای من تا الان دکتر فقط ۵ بار نوشته

میشه برای شادی روح مامان جون ،پدر بزرگ،خالم ،دختر خالم و مامان بزرگم با دلهایه مهربونتون ۵ تا صلوات بفرستین 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹اگه فرستادین لایک کنین یا بهم بگین😘🌹

سنو قلب ۸ هفته به بعد 

ان تی هفته ۱۱ تا ۱۳ 

انومالی ۱۸ تا ۲۰

 سنو رشد ۳۲ هفته 

دیگه بستگی به دکترت داره 

من ۳۲ هفته وزن پسرم کم بود پسرمم بریچ بود 

دوباره برام سنو کالر داپلر نوشت ۳۶ هفته انجام دادم که خونرسانی به جنین ببینه چطوره و ایا سفالیک شده یا نه 

قیمتا هم دیگه هر شهری یه قیمتیه باز بستگی داره ازاد بری یا با بیمه 

من فعلا سر این یکی قلب رفتم ۱۸۰ تومن 

ولی خب بچه اولم قیمتا تا الان خداتومن رفته بالا 

ان تی شنیدم شهرمون ۳۷۰ تومنه الان سنوش فقط 


دست و پا گر بشکند با نسخه درمان میشود/ چشم گریان هم دمی با بوسه خندان میشود/ ای خدا هرگز نبینم بشکند قلب کسی/ دل شکسته باطنش از ریشه ویران میشود....دِل مَرَنجان که زِ هَر دل بخدا راهی هست ....چه زیبا گفته مولانا : تا نباشد امر حق برگی نیفتد از درخت 

کدوم شهری عزیزم

بیمه چی داری؟

میشه برای شادی روح مامان جون ،پدر بزرگ،خالم ،دختر خالم و مامان بزرگم با دلهایه مهربونتون ۵ تا صلوات بفرستین 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹اگه فرستادین لایک کنین یا بهم بگین😘🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792