zsoltanirad مدیر عضویت: 1401/05/14 تعداد پست: 350 عنوان همدانی | مشاهده متن کامل بحث + 442 بازدید | 24 پست همدانیا تایید کنید شماهم حرفاتون رو میکشید؟ بعضی اوقات خيليا متوجه میشن از همدانم مادرم همدانیه اونم مادرش از ترکاش پدرش از فارساش تو ترکی ميگيم هَیَ بجای هَ فارسیش هم خیلی کلمات رو میکشیم 1401/08/01 | 22:24 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
zsoltanirad مدیر استارتر عضویت: 1401/05/14 تعداد پست: 350 از این نظر که گفتی صحبت میکنین خیلیا متوجه میشن والا چی بگم من خودم خیلی دوست دارما ولی هرازگاهی یه چیزایی از بعضيا میشنوم سر لهجه و این حرفا
finger عضویت: 1401/07/08 تعداد پست: 2725 تو فارسی من چون خودم ترکیش همبلدم تو اونم کش میدم پدر مادرم کبوتر اهنگی هستن ینی پدرمادرم ولی خب غلیظ حرف نمیزنن اونا که تو روستا موندن خیییلیییی غلیظو نازکو کشیده حرف میزنم که من خیلی بدم میاد 😂 خیلی بی کلاسیه
خواننده_خاموش عضویت: 1395/07/24 تعداد پست: 47400 والا چی بگم من خودم خیلی دوست دارما ولی هرازگاهی یه چیزایی از بعضيا میشنوم سر لهجه و این حرفا ... مهمنیست.همهلهجه دارن.حالا چی میشه یکی فکر میکنه لهجش بهتره از کوته فکریشه و احتمالا چیزی برا افتخار نداره جز همون ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.
zsoltanirad مدیر استارتر عضویت: 1401/05/14 تعداد پست: 350 پدر مادرم کبوتر اهنگی هستن ینی پدرمادرم ولی خب غلیظ حرف نمیزنن اونا که تو روستا موندن خیییلیی ... ما از رزنیم دقيقا همينه ترکی هم با ناز و کشیدگی ميگن مثلا یالاندااااان 😂
zsoltanirad مدیر استارتر عضویت: 1401/05/14 تعداد پست: 350 مهمنیست.همهلهجه دارن.حالا چی میشه یکی فکر میکنه لهجش بهتره از کوته فکریشه و احتمالا چیزی برا افتخا ... قربون آدمچیز فهم
finger عضویت: 1401/07/08 تعداد پست: 2725 ما از رزنیم دقيقا همينه ترکی هم با ناز و کشیدگی ميگن مثلا یالاندااااان 😂 😂😂😂😂 من لحجه شاسونها خوشم میاد قلمبه باد کرده حرف میزنن ناز ندارن😂😂
zsoltanirad مدیر استارتر عضویت: 1401/05/14 تعداد پست: 350 😂😂😂😂 من لحجه شاسونها خوشم میاد قلمبه باد کرده حرف میزنن ناز ندارن😂😂 چقدر همزاد پنداری میکنم باهات والهی
finger عضویت: 1401/07/08 تعداد پست: 2725 چقدر همزاد پنداری میکنم باهات والهی من خودم فارسی حرف میزنم اصن لهجه هم ندارم ولی شاسون ببینم منم ترکیم گل میکنه ولی با بقیه فقط فارسی
zsoltanirad مدیر استارتر عضویت: 1401/05/14 تعداد پست: 350 راسته خیلی خسیسن تو همدان یه تومنم یه تومنه 😂بازم والا نمیدونم بقیه باید ببینن بگن ولی هرنوع آدمی هست