2777
2789
عنوان

همدانی

| مشاهده متن کامل بحث + 442 بازدید | 24 پست
تو فارسی  من چون خودم ترکیش هم‌بلدم تو اونم کش میدم

پدر مادرم کبوتر اهنگی هستن ینی پدرمادرم ولی خب غلیظ حرف نمیزنن 

اونا که تو روستا موندن خیییلیییی غلیظو نازکو کشیده حرف میزنم که من خیلی بدم میاد 😂 خیلی بی کلاسیه 


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

والا چی بگم من خودم خیلی دوست دارما ولی هرازگاهی یه چیزایی از بعضيا می‌شنوم سر لهجه و این حرفا   ...

مهم‌نیست.همه‌لهجه دارن.حالا چی میشه یکی فکر میکنه لهجش بهتره از کوته فکریشه و احتمالا چیزی برا افتخار نداره جز همون

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

پدر مادرم کبوتر اهنگی هستن ینی پدرمادرم ولی خب غلیظ حرف نمیزنن  اونا که تو روستا موندن خیییلیی ...

ما از رزنیم 

دقيقا همينه ترکی هم با ناز و کشیدگی ميگن مثلا یالاندااااان 😂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792