2777
2789
کی تشخیص گرفتن براش؟ عادی بود رفتاراش تا یکسالگی؟

الان ۳سال و ۷ماهشه.تا ۸، ۹ماهگی عادی بود ولی بعدش بی تفاوتیش به محیط اطراف و اینکه به هیچ عنوان نمیخندید، عجیب بود برامون. یک سالش بود که زنداداشم فهمید. یادمه زنگ زد به من کلی گریه کرد و گفت من حس میکنم بچم اوتیسمه؛ گفتم رو چه حسابی اینو میگی؟ گفت اصصصصلا تو چشمام نگاه نمیکنه، هرکاری میکنم بهم توجه نمیکنه. یکسالشه هیچی یاد نگرفته حتی یه دس دسی که همه بچه ها تو ۷، ۸ماهگی یادمیگیرن. هیچ جایی بجز خونمون نمی مونه، همش گریه میکنه‌. فقط صبح تاشب زل میزنه به تلویزیون و یه برنامه تکراری رو میبینه. یه حرکت و هزار بار تکرار میکنه. وخلاصه خیلی چیزای دیگه

بزرگترین مصیبت برای یک انسان این است که نه سواد کافی برای حرف زدن داشته باشد و نه شعور لازم برای خاموش ماندن.....ژان دلابرویه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الان ۳سال و ۷ماهشه.تا ۸، ۹ماهگی عادی بود ولی بعدش بی تفاوتیش به محیط اطراف و اینکه به هیچ عنوان نمیخ ...

اخی چقد غصه خوردن پدر مادرش الان  و همینطور شما 



خدایاشکرت
الان ۳سال و ۷ماهشه.تا ۸، ۹ماهگی عادی بود ولی بعدش بی تفاوتیش به محیط اطراف و اینکه به هیچ عنوان نمیخ ...

من همون موقع بهش گفتم حالا که انقدر زود فهمیدی ببرش دکتر و درمان و شروع کن. اما زنداداشم تا نزدیکای سه سالگیش نبردش دکتر. هردفعه یه چیزی رو بهانه کرد. یه بار گفت باید دوسالش بشه بعد ببرم. یه بار گفت اصلا اوتیسم نیست. یه بار گفت پسر بزرگم درس داره، با اون کار میکنم وقت ندارم. ازاین دلیلای مسخره...ماهم نمیتونستیم زیاد اصرار کنیم، ناراحت میشد. تا اینکه بالاخره سه سالگی بردش دکتر و تشخیص دادن اوتیسمه ودرمان و شروع کردن. تو این ۷، ۸ ماه این بچه از زمین تا اسمون فرق کرده. خیییییلی بهتر شده. فقط هزاران افسوس که از همون یکسالگی نبردنش

بزرگترین مصیبت برای یک انسان این است که نه سواد کافی برای حرف زدن داشته باشد و نه شعور لازم برای خاموش ماندن.....ژان دلابرویه

مگه چه حرکاتی دیدی مشکوک شدی، 

شیر غذا نمیخوره یه چیزیو بخواد تاکید میکنه باید بهش بدیم میگه مامنه مامنه با گریه یعنی مال منه بدین بهم میگم بشین میشینه دستتو بده میده ولی بازم مشکوکم بهش چون خیلی گریه میکنه

خدایاشکرت
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز