2777
2789
من که خیلی افسرده شدم موهام رو ازته میزنم که نبینم خواهر همش کارم گریه شده بخدا 

شما ک بچه دارید دیگ ناراحتی اون واس چیه پس من چیبگم😞یکسال اقدام بی نتیجه چنددد ساله موهام می‌ریزه اینجوری نگو برو خدارو شکر کن خوب ب قضیه نگاه کن عزیزم مو درست میشه درمیاد دوباره غصه نخور عزیزم اگ تنبلی تخمدان باشه و قصدتون فقط درمان ریزش مو باشه خیلی آسون تره نمیدونم ولی شنیدم ویتاگنوس فک کنم باز مطمین نیستم برا مو خوبه زینک بخور من تو مجردیم خوردم خیلی تاثیر داشت

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ممکنه با ایما بدون دکتر باردار شد

اینا به بهبود شرایطتت کمک میکنه. یسری پیچ ها تو اینستا هستن عموما هم‌ماما هستن مشاوره و برنامه میدن با مکمل های دارویی

مث فلورا تاجیکی

منم ازشون مشاوره نگرفتم نمیدونم واقعا جواب بده یا نه

مو درننیاد میگن اونایی که تنبلی دارن کچل میشن

ن باباااااا اصلا اینجوری نیست من نزدیک 5سال تنبلی دارم  پس چرا کچل نشدم تازه موهامو خیلی می‌ریزه شما فقط با زینک و اینجورچیزا تقویتش کن و بری دکتر بگی موهام می‌ریزه قرص بده ک نریزه ی قرصمیده خوب میشی نگران نباش استرس خودش باعث ریزش موهست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز