سلام
قبل از اینکه ماجرارو تعریف کنم بگم الان روی صحبتم با اوناییه ک اگه میخواین نمک بپاشین به زخمم یا مسخره کنین لطف کنین همین الان از تاپیکم برین بیرون!
خب تقریبا ی ماه دیگه مدارس شروع میشه و منم از الان شام غریبان گرفتم برا خودم😕😂😭💔
دلیلشم اینه ک پارسال تو مدرسه با ی سری عوضی ک متاسفانه باهم همکلاسی هستیم دروافتادم البته تقصیر خودشون بود و اونا دعوا رو شروع کردن کِشش دادن همون باره اول ک اومدن باهام دعوا کنن بهم گفتن بیا قرار بزاریم بریم پارک اونجا دعوا کنیم منم قبول نکردم گفتم میتونین همینجا دعوا کنین تا حسابتونو برسم در این حد وقیحن و حتی بعدش هم کلی تهدیدم کردن ک اره ما میخوایم فلان کارت کنیم و اینا خیلیم اون سال اذیتم کردن طوری ک میشه گف غیبتام زیاد شدش از درسامم عقب افتادم چون مدرسه نمیرفتم تکو توکی میرفتم به خاطرشون خیلی واقعا جدی میگما خیلی عوضیو عقده ای و دریدن نمیدونم چطوری قراره ی ساله دیگم دووم بیارم و تحملشون کنم منم چون تنهام و اونا اکیپن بیشتر اذیتم میکنن الانم ک باید هر روزو رفت مدرسه کاش ی جور بشه از مدرسه اخراج شن خودشونم به شدت شرن و کلا دنبال دردسرن ولی من اینجوری نیستم واقعا غیرقابل تحملن با کله مدرسه دعوا میکنن فقط من نیستم من ک از مدرسه جز سختیو عذاب چیزی ندیدم خواهشا ی چیزی بگین استرسم کم شه و راهنماییم کنین بگین چیکار کنم؟!