2777
2789
عنوان

مدرسه ی لعنتی😑!

| مشاهده متن کامل بحث + 987 بازدید | 50 پست
امسال یازدهمم

خب .... اگ واقعا از این مظلوما و ساکت هستی برو به مدیرتون بگو ک اینجوری میکنن 

چها با جان خود دور از رخ جانان خود کردم/مگر دشمن کند اینها که من با جان خود کردم/طبیبم گفت درمانی ندارد درد مهجوری/غلط می‌گفت خود را کشتم و درمان خود کردم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب .... اگ واقعا از این مظلوما و ساکت هستی برو به مدیرتون بگو ک اینجوری میکنن 

در اون حدم مظلوم نیستم ولی کاریشونم ندارم اونا دنبال دعوان کلا مشکل روانی دارن 

در اون حدم مظلوم نیستم ولی کاریشونم ندارم اونا دنبال دعوان کلا مشکل روانی دارن 

خب سعی کن زیاد پرت به پرشون نخوره آخه پسرم نیستی بگم میتونی دعوا آنچنانی کنی 

چها با جان خود دور از رخ جانان خود کردم/مگر دشمن کند اینها که من با جان خود کردم/طبیبم گفت درمانی ندارد درد مهجوری/غلط می‌گفت خود را کشتم و درمان خود کردم
عزیزم فقط بچسب به درست و سرت تو کار خودت باشه همیشه شجاعت تو دل خطر رفتن نیست اینکه نرفتی پارک کار ...


من سرم تو کاره خومه همیشه اونا دنبال شرن نمیشناسیشون خیلی وقیحن

خب سعی کن زیاد پرت به پرشون نخوره آخه پسرم نیستی بگم میتونی دعوا آنچنانی کنی 

مگه برا دعوا کردن باید حتما پسر باشی؟ بعدم تو مدرسه ک نمیشه دعوا کنم چاله میدون ک نیس

مگه برا دعوا کردن باید حتما پسر باشی؟ بعدم تو مدرسه ک نمیشه دعوا کنم چاله میدون ک نیس

اره خب فک نکنم شما دخترا همچنین بتونین فیزیکی دعوا کنین آخه خیلی دل رحم و از این موارد هستین ولی ته ته دعوا تو مدرسه اومدن والدینه  

چها با جان خود دور از رخ جانان خود کردم/مگر دشمن کند اینها که من با جان خود کردم/طبیبم گفت درمانی ندارد درد مهجوری/غلط می‌گفت خود را کشتم و درمان خود کردم
اره خب فک نکنم شما دخترا همچنین بتونین فیزیکی دعوا کنین آخه خیلی دل رحم و از این موارد هستین ولی ته ...

من میتونم از خودم دفاع کنم ولی فقط اونجا جاش نیس

من میتونم از خودم دفاع کنم ولی فقط اونجا جاش نیس

ببین همون کاری اول بت گفتم انجام بده محلشون نزار هرچی گفتن گوش نده کلا نزدیکشون نشو

چها با جان خود دور از رخ جانان خود کردم/مگر دشمن کند اینها که من با جان خود کردم/طبیبم گفت درمانی ندارد درد مهجوری/غلط می‌گفت خود را کشتم و درمان خود کردم
دخترعمه منم دقیقا مثل تو بود توی مدرسه انقد اذیتش کردن الان که دانشجو شده افسردگی گرفته و هنوزم به ا ...

اره نمیدونی چقدر رو روحیه تاثیر بدی میزاره

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز