2777
2789
عنوان

مدرسه ی لعنتی😑!

987 بازدید | 50 پست

سلام


قبل از اینکه ماجرارو تعریف کنم بگم الان روی صحبتم با اوناییه ک اگه میخواین نمک بپاشین به زخمم یا مسخره کنین لطف کنین همین الان از تاپیکم برین بیرون!


خب تقریبا ی ماه دیگه مدارس شروع میشه و منم از الان شام غریبان گرفتم برا خودم😕😂😭💔

دلیلشم اینه ک پارسال تو مدرسه با ی سری عوضی ک متاسفانه باهم همکلاسی هستیم دروافتادم البته تقصیر خودشون بود و اونا دعوا رو شروع کردن کِشش دادن همون باره اول ک اومدن باهام دعوا کنن بهم گفتن بیا قرار بزاریم بریم پارک اونجا دعوا کنیم منم قبول نکردم گفتم میتونین همینجا دعوا کنین تا حسابتونو برسم در این حد وقیحن و حتی بعدش هم کلی تهدیدم کردن ک اره ما میخوایم فلان کارت کنیم و اینا خیلیم اون سال اذیتم کردن طوری ک میشه گف غیبتام زیاد شدش از درسامم عقب افتادم چون مدرسه نمیرفتم تکو توکی میرفتم به خاطرشون خیلی واقعا جدی میگما خیلی عوضیو عقده ای و دریدن نمیدونم چطوری قراره ی ساله دیگم دووم بیارم و تحملشون کنم منم چون تنهام و اونا اکیپن بیشتر اذیتم میکنن الانم ک باید هر روزو رفت مدرسه کاش ی جور بشه از مدرسه اخراج شن خودشونم به شدت شرن و کلا دنبال دردسرن ولی من اینجوری نیستم واقعا غیرقابل تحملن با کله مدرسه دعوا میکنن فقط من نیستم من ک از مدرسه جز سختیو عذاب چیزی ندیدم خواهشا ی چیزی بگین استرسم کم شه و راهنماییم کنین بگین چیکار کنم؟!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وقتی خواستن شر به پا کنن به مدیر دبیرستانتون اطلاع بده 

فاز تصیحت بر نمیدارم 

ولی اینو بهت میگن بعضی از آدما رو نباید حساب کنی

باید ازشون دوری کنی

کل کل نکن باهاشون

هر کسی لیاقتی داره اونام لیاقت هم صحبت شدن باهاتو ندارن

پل میخوایم چیکار؟ یه عده آدم قبلا از زیرش رد میشدن، الان قراره از روش رد شن......هواپیما میخوایم چیکار؟قبلا یه عده آدم قبلا زمینی سفر میکردن الان هوایی سفر میکنن!!! (امیدوارم متوجه کنایه ای بودن امضام شده باشین)

عزیزم فقط بچسب به درست و سرت تو کار خودت باشه

همیشه شجاعت تو دل خطر رفتن نیست

اینکه نرفتی پارک کار خوبی کردی

اونام که دیگه روی واقعی خودشون رو به همه نشون دادن

نرهای به ظاهر محترم سایت بارها گفتم درخواست دوستی نفرستید باسپاس.

دخترعمه منم دقیقا مثل تو بود توی مدرسه انقد اذیتش کردن الان که دانشجو شده افسردگی گرفته و هنوزم به اون روزا فکر میکنه☹ فقط سعی کن بهشون اهمیت ندی و روی درست تمرکز کنی اگه سعی کردن برات مشکل درست کنن برو به ناظمتون بگو فکر نکن اینطوری بهت میگن بچه ننه مطمئن باش اینطوری میترسن

چندمی مگه؟! 

مدرسه رو عوض کن اگ واقعا انقد تا این حد اذیتی

چها با جان خود دور از رخ جانان خود کردم/مگر دشمن کند اینها که من با جان خود کردم/طبیبم گفت درمانی ندارد درد مهجوری/غلط می‌گفت خود را کشتم و درمان خود کردم
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز