خاهر شوهرم بخاطر یچیزی باهام دعوا افتاد و مقصره.(تو تاپیک قبلیم موضوع رو نوشتم کامل )خواهر شوهرم همش توزندگیمون دخالت میکنه هی امار میگیره خیلی فصوله .شوهرم رو پر میکنه. حتی اگه باهام دعوا بیفته شوهرم پشتشه.بشوهرم گفتم مسدودش کن.آسایش نداریم از دستش.خسته شدم.یکم راحتمون بزارن دم ب دقیقه زنگ میزنه انگار زنشه.توبچه نیستی ک بهش ج پس بدی کل روزت و. این احوال پرسی نیست این سرک کشیدنه.شوهرم گفت مسدودش نمیکنم.تو قطع ارتباط کن با خانوادت یا برو طلاق بگیر بای.خدایا چ ربطی ب خانواده من و من داره
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
شوهرم درست نمیشه. میگه مشاورا مریصن.اخه میدونی چیه همشون بهم حق میدن میگن کارشو هرت اشتباهه.بشوهرم م ...
تو اینکه اونا چقد مریضن و دارن دوران عقد شماها رو تلخ میکنن که شکی نیست ولی احتمال داره بعد ازدواج رابطه عاطفی و ج نسی بیشتر خیلی تاثیرگذار باشه شما هم باید محبت کنین تا کل قلبش برای شما باشه به نظرم مشاوره خوبی هم نداشتی که انقد حرفاشونو با باید و نباید به یه آدم این تیپی مثل همیر شما گفتن
ببین مثلا بهش بگو من خواهرتومثل خواهر خودم میدونم و دوسش دارم اما بعضی دخالتاش توی زندگیمون باعث میشه که ازش دلگیر بشم چون دوسش دارم اینو بهت میگم خودت یه جوری به خواهرت بگو که کمتر دخالت کنه چون من دوس ندارم بین متو خواهرت مشکلی پیش بیاد..همیشه آروم حرفتو پیش ببر با عصبانیت هیچ کاری درس نمیشع بدتر لج میکنه
تنها راهش اینه ک سیاست داشته باشی من همه راه رفتم که اینو میگم حتمااا عمل کن یکم تمرین میخواد ببین اول اینک ی مدت ااااصلا اصلااااا اصلااا بد خانواده همسرتو نگو ب شوهرت حتی اگه حق با تو باشه میدونم سخته اما خب بقیشو گوش کن یه مدت بعدبه صوزت سیاست مندانه ب شوهرت بگو البته ن هرروز و دائمی از ۶ بار ناحقیشون دو بارشو بگو ،مثلا بگو وای اونروز خونتون چ خوش گذشت بهم اما حس کردم ابجیت یکم کسله با من البته خودم باهاش صحبت کردما من ک عاشق مامانتم احتمالا منظوری نداشته ،بعد اینک جلو خانواده شوهرت و در حضور شوهرت باهشون عاااااالی باش و اینکه در حضورشون شوهرتو خیییلی تحویل بگیر و هر چی گفتن اصلااا خم ب ابرو نیاراونا ازین چیزااا بیش از حد حرص میخورن چون دوست دارن تو رو حرص بدن اما میبینن روت اثر نداره ، بزار شوهرت پیش خودش بگه واییی زنم چ خوبه پس مقصر خانوادم هستن ،بعد اینک کلا خودتو خیلی دست بالا بگیر جلو شوهرت سعی نکن دائم بهش بچسبی بیشتر اوقات بگو کار دارم مثلا باید برم کلاس یا کتابخونه یا ورزش