2777
2789
عنوان

پلی کستیک‌

949 بازدید | 52 پست

سلام منم ۲۲سالمه پلی کستیکم ۱۱ماه اقدامم ۳ماه لتروزول و متفورمین و دوفاستون خوردم ولی هیچ فایده ای نداشت😭😭😭😭تا این ماه ک پریود شدم ب صورت لکه بود ب مدت دو روز ده روز بعدش خونریزی شدید پیدا کردم دیگ خسته شدم😭😞نمیدونم چیکار کنم داروهام قط کردم می‌خوام ورزش کنم و اصلاح رژیم غذایی ولی نمیشه مخصوصا تو غذا  اصلا موندم هم دارو هام  قط کردم هم ن ورزش میکنم ن غذا رفتم دکتر فیزیو تراپی با دستش رحممو گرم کردو... گفت قرص نخورورزش کن .... الان واقعااا موندم چیکار کنم حرف فیزیوتراپ گوش کنم یا دکتر زنان ک میگه قرص بخورم

مجردیت نمیدونستی؟

و اگر بر تو بندد همه ره ها و گذر ها                                        ره پنهان بنماید که کس آن راه نداند❤                                    کاربری دست دو نفره😁

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اصلاح سبک کن ایشالا که درست بشه... داروی زیادی هم خوب نیست یه چند مدت ورزش کن ورژیمتو رعایت شاید نتیجه گرفتی

✨سپیده که سر بزند در این بیشه‌زار خزان زده شاید گلی بروید شبیه آنچه در بهار بوئیدیم پس به نام زندگی هرگز نگو هرگز...✨
میدونستم نزدیک دوسال هم درمانی کردم ولی بعد از عروسی تو یک هفته دوتا قرص اورژانسی ضدبارداری خوردم دو ...

وای بعضی از قرصا خیلی بدن منم پلی کیستیکم 

و اگر بر تو بندد همه ره ها و گذر ها                                        ره پنهان بنماید که کس آن راه نداند❤                                    کاربری دست دو نفره😁
اصلاح سبک کن ایشالا که درست بشه... داروی زیادی هم خوب نیست یه چند مدت ورزش کن ورژیمتو رعایت شاید نتی ...

اره خودم قصد دارم فقط متفورمین بخورم برا لاغری بقیشو دیگ نخورم و ورزش کنم تا هرچی خدا بخواد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز