سلام منم ۲۲سالمه پلی کستیکم ۱۱ماه اقدامم ۳ماه لتروزول و متفورمین و دوفاستون خوردم ولی هیچ فایده ای نداشت😭😭😭😭تا این ماه ک پریود شدم ب صورت لکه بود ب مدت دو روز ده روز بعدش خونریزی شدید پیدا کردم دیگ خسته شدم😭😞نمیدونم چیکار کنم داروهام قط کردم میخوام ورزش کنم و اصلاح رژیم غذایی ولی نمیشه مخصوصا تو غذا اصلا موندم هم دارو هام قط کردم هم ن ورزش میکنم ن غذا رفتم دکتر فیزیو تراپی با دستش رحممو گرم کردو... گفت قرص نخورورزش کن .... الان واقعااا موندم چیکار کنم حرف فیزیوتراپ گوش کنم یا دکتر زنان ک میگه قرص بخورم
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.