2777
2789
عنوان

لاغری

149 بازدید | 13 پست

میخوام تجربیات خودمو در خصوص لاغری بگم ،به معنی واقعی هیچی نمیخورم مثلا این دوتا کشمشه ،این دو برگ چیپسه ،.... اینا که کاری نمیکنه نه اصلا نمی خورم هر هفته سه جلسه تمرین مقاومتی با وزنه انجام میدم توی خونه با مربی و در طول هفته ام سعی می کنم حتما تحرک داشته باشم قبلا کارگر میگرفتم برای کارهای خونه الان نه ،قبلا با ماشین ظرف میشستم الان نه  هر روز خونه رو یک جارو می کشم سرویسها رو یک اب می گیرم هر هفته یک گردگیری می کنم هم همیشه خونه ام تمیزه هم خودم تحرک داشتم  سعی می کنم هر روز سبزی بخورم حتما هر روز پروتیین می خورم ،نوشابه و،،، رو کلا خذف کردم طوری که حتی هرجا میرم برام جدا غذا درست می کنند حتی مادر شوهر پیرم  روزی فقط یک میوه میخورم  الان سه چهار ساله بیرون غذا نخوردیم اگرم بخوریم من حتما جوجه کباب می خورم ،من فقط روزی ۵ قاشق برنج میخورم کلا به غذا فکر نمی کنم ،خلاصه که خیلی راضیم از بهمن تا الان ۱۰ کیلو کم کردم  ،پوستم هم خیلی عالی شده ،موفق باشین عزیزایی من 

روتین زندگیم برام مقدسه .پاش وایمیستم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

https://t.me/+f55tN3gZXu1mNGZk


گروه لاغری داریم اسی خواستی بیا

اگه فرصتی برای خوشحال کردن مردم داری، این کار رو انجام بده.گاهی اوقات اونا تو سکوت مبارزه میکنن شایدعمل مهربونی تو بتونه روزشونو رقم بزنه✨💛
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز