2777
2789
عنوان

زوج مینور

| مشاهده متن کامل بحث + 5952 بازدید | 74 پست
بتا هستیم  بچه اولو ماژور سقط کردم الان دو دلم دو باره شانسمو امتحان کنم یا ای وی رف به رو ...

به نظرم به ریسکش نمی ارزه . همون آی وی اف رو برو . سقط چیزکمی نیست از لحاظ روحی و جسمی بهم میریزی 

🍼یک عدد نی نی تپل مپل خوجل تو دلمه   خداجونم شکرت 😘

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ی دوستی داشتم با همین شرایط گفتن برای بچه دار شدن قبلش باید ی آمپول های خاصی بزنن . 

هر دکتری رفتم میگه امپولی نداره خیلیا بهم میگن باید امپول میزدی

زن عشق زايد و تو برايش نام انتخاب می‌كنی، او درد می‌كشد و تو نگران از اينكه بچه دختر نباشد! او بی خوابی می‌کشد و تو خواب حوريان بهشت می‌بينی، او مادر می‌شود و همه جا می‌پرسند نامِ پدر!

مادرشوهر پدرشوهرم هستن ریسکش خیلی بالاست ۱۰ تا بچه اورده یکی درمیون موندن الان با شوهرم ۴ تا پسر داره دوتا پسراش مینورن شوهرمو یه بردار شوهرم سالمن اون ۴ تای دیگه بعد دنیا اومدن فوت میشن خواهرشوهرم هم ۱۹ سالش بود فوت شد ماژور بود بیچاره 

❤خـدای‌قشنگم گشایشی ایجاد کن برای دلهایی که با بغض صدایت میکنند🌱
بتا هستیم  بچه اولو ماژور سقط کردم الان دو دلم دو باره شانسمو امتحان کنم یا ای وی رف به رو ...

خب گفتم دیگ شما حتما باید ازمایش ژنتیک انجام بدین بعدش بهتون میگن چند درصد احتمال داره ماژور بشه یا چنددرصد مینور یا سالم حتما باید ازمایش صورت بگیره ولی خب در کل 50درصد مینور 50 درصد ماژور و چون گفتین بتا هستین 30درصد احتمال سالم بودن هم وجود داره 

پروفم دخترمه😍برا عاقبت بخیریش یه صلوات بفرستین💞💞
آره سی وی اس میدم...بتا متاسفانه...آلفا باز کم درد سر تره

جوابش اومد؟

زن عشق زايد و تو برايش نام انتخاب می‌كنی، او درد می‌كشد و تو نگران از اينكه بچه دختر نباشد! او بی خوابی می‌کشد و تو خواب حوريان بهشت می‌بينی، او مادر می‌شود و همه جا می‌پرسند نامِ پدر!
دو تا بتا چی؟نمیدونم ای وی اف کنم با روش پی جی دی  یا یه بار دیگه شانسمو امتحان کنم

الفا و بتا فرقی ندارن 

وقتی جفتتون مینور هستید پنجاه درصد بچه مینور و بیست و پنج درصد سالم و بیست و پنج درصد ماژور میشه هیچ‌چیزی هم مشخص نمیکنه یعنی شما ممکنه بچه بعدیتون سالم باشه و ممکنه نباشه شانس مشخص می‌کنه همه چیز رو اما خب با آی وی اف قطعی سالم میشه دیگه



خب گفتم دیگ شما حتما باید ازمایش ژنتیک انجام بدین بعدش بهتون میگن چند درصد احتمال داره ماژور بشه یا ...

ازمایش ژنتیک که دادیم

باردار هم شدم ماژور شد برای بعدی نمیدونم چیکار کنم

از طرفی از عوارض امپولای هورمونی ای وی اف میترسم

زن عشق زايد و تو برايش نام انتخاب می‌كنی، او درد می‌كشد و تو نگران از اينكه بچه دختر نباشد! او بی خوابی می‌کشد و تو خواب حوريان بهشت می‌بينی، او مادر می‌شود و همه جا می‌پرسند نامِ پدر!
ممکنه کسی تالاسمی داشته باشه و خوودش ندونه مگه ما جایی آزمایش میدیم؟>

ازمایش ازدواج واسه همینه اونجا مشخص میشه که مینور هستین یا نه اول از مرد میگیرن اگه نداشته باشه دیگه هز زن خون نمیگیرن یکی باشه یکی نباشه مشکلی نداره جفت باشن نمیتونن ازدواج کنن

❤خـدای‌قشنگم گشایشی ایجاد کن برای دلهایی که با بغض صدایت میکنند🌱
آخر هفته گفتن میاد

انشالله انشالله به حق این شب های عزیز سالمه عزیزم

زن عشق زايد و تو برايش نام انتخاب می‌كنی، او درد می‌كشد و تو نگران از اينكه بچه دختر نباشد! او بی خوابی می‌کشد و تو خواب حوريان بهشت می‌بينی، او مادر می‌شود و همه جا می‌پرسند نامِ پدر!
مادرشوهر پدرشوهرم هستن ریسکش خیلی بالاست ۱۰ تا بچه اورده یکی درمیون موندن الان با شوهرم ۴ تا پسر دار ...

اخییی چقد بددد

الان دیگه ماژور به دنیا نمیارن راحت اجازه سقط میدن تا اون بچه هم عذاب نکشه

زن عشق زايد و تو برايش نام انتخاب می‌كنی، او درد می‌كشد و تو نگران از اينكه بچه دختر نباشد! او بی خوابی می‌کشد و تو خواب حوريان بهشت می‌بينی، او مادر می‌شود و همه جا می‌پرسند نامِ پدر!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز