2777
2789
عنوان

یه سوال

61 بازدید | 8 پست

بچها یه موضوعی خیلی منو درگیر کرده و میخوام با شما درمیون بذارم...😁

من به شخصه نه بیحجابم مثلا روسری از سرم بیفته و نه با حجاب..معمولیم ...ولی وقتی میرم جایی و دخترایی رو میبینم‌که شال رو سرشون نیس ...حالم بد میشه یا مثلا حس میکنم اونا از من بهترن و از این حرفا...البته من مجردم


یه مورد دیگه اینکه واقعا مردا با دیدن یه زن که اینشکلی شال از سرش افتاده ..زود به دختر نگاه میکنن یا توجه میکنن

( ببخشید جمله بهتری پیدا نکردم برا توضیح)

شما چطور؟؟ نظرتون چیه و اگه متاهل هستین و همسرتون همچین دختری رو ببینع؟؟ واکنشتون چیه؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هم اکنون شاهددعوای بزرگی هستیم

شاید از ندید بدید بودن مرداست 🤷

دوست عزیز من سلام ببین قشنگم تو امپراطور کوزکونیستی که پاشا برای برگردوندن همه چیز به شرایط عادی از جونش مایه بذاره پس خودت پاشو تلاش کن هممون یه مشکلاتی داریم ولی یادت باشه که ماتوی اتاق جنی و دوازده پرنسس زندگی نمیکنیم که قرار باشه کف اتاقت شکاف بخوره یه سرزمین بیرون بیادبرای فرار از مشکلاتت!یا باهاش کنار بیا یا حلش کن اگه انیمیشن روحرو دیدی و فکر میکنی جوگاردنری وجود داره که قشنگی های دنیارو نشونت بده و متقاعدت کنه زندگیت قشنگه سخت در اشتباهی خودت باید اینو کشف کنی، تورایلی توی انیمیشن درون وبیروننیستی پس هیچ کسی برای شاد بودن تومثل بینگ بانگ خودشو به دست فراموشی نمیسپاره کلیشه ای فکرنکن ما توی لایو اکشن دیو و دلبر نیستیم با کسی ازدواج کن که توی اکثر موارد شبیه باشید! قرار نیست غول چراغ جادوی توی لایو اکشن علاءالدینیه روز بیاد و سه تا از آرزوهاتو برآورده کنه و زندگیت بهتر بشه همچنین یادت نره که توسیندرلا نیستی و هیچ پسری برای پیدا کردنت کفشتو پای کل دخترای شهر نمیکنه فقط برای اینکه باهاش ازدواج کنی از بدبختی نجات پیدا کنی همچنین سفید برفیهم نیستی که بعد از گول خوردن با بوس کردنت همه اشتباهاتت جبران بشه

من تقریبا حجابم درسته بعصی وقتا چادر بعضی وقتام مانتوی خیلییی بلند ولی با این وضع به من زیاد نگاه میکنن

مردا هم بعصیاشون حالشون بهم میخوره از دختری که همه جاشو بیرون انداخته و...ولی بعصیا فک میکنن باعث زیباییه نه فقط باعث اینه که مردا فک کنن هردرخواستی بدن قبوله

من به شخصه نه به کسی میگم حجابتو رعایت کن نه میگم نکن خودممو خودم سرم تو زندگی خودمه ولی خب خوشم نمیاد انقد سینه ها و ایناشونو میندازن بیرون

تهش پام خورد به لیوان نیمه پرش ریخت به من درخواست ندید حوصله ندارم میزنم جرواجرتون میکنما 

هم اکنون شاهددعوای بزرگی هستیم شاید از ندید بدید بودن مرداست 🤷

بخدا دعوا نمیخوام😂 سواله برام...اخه بعضی زنا یا دخترا رو میبینم که از این موضوع شاکین.. شاید به همین دلیل که گفتین

تو تهران که بی حجابی عادیه..ولی اکثر پسرا دختر پوشیده رو برای زندگی مشترک انتخاب میکنن.. اون پسرایی هم که دختر شل حجاب رو انتخاب میکنن یا خودشونم شل و ول هستن تو خیلی چیزا یا انقدر دختر رو امتحان های جور و واجور میکنن تا مطمئن بشن بدحجابه وفادار و اهل زندگی هست یا نه در حالی که زنهای مومن کمتر آزمایش میشن از طرف همسرشون..

تو تهران که بی حجابی عادیه..ولی اکثر پسرا دختر پوشیده رو برای زندگی مشترک انتخاب میکنن.. اون پسرایی ...

همیشه اینشکلی نیس که پسرا دخترای پوشیده میخوان چون خودم خیلیا رو دیدم که زن اینقد حجاب رعایت نمیکنه..

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز