2777
2789
عنوان

یه درد بزرگ 😐

311 بازدید | 29 پست

یکی بیاد منو قانع کنه رابطه‌ای ک هیچ اینده‌ای نداره و وقتی طرف پسره بی‌سواد ، بی‌فرهنگ ، بی‌شعور ، بی‌ادب و ....منی که تمام زندگیم سرگرم درسام و تلاش کردنم بودم و هستم چرت باید به همچین پسری دل ببندم؟؟؟یه هفتس ک جدت شدم ولی نتونستم دوباره بهش پیام دادم

اینو هم بگم ک پسره هر طور دلش میخواد منو تخریب میکنه ، تحقیر میکنه هر توهینی هم میکنه 

دلمو چیکار کنم 😔😔

فقط گذر زمان

خاک انداز کیست ؟ خاک انداز یه سری کاربر هستن تا یکی تاپیک میزنه ، سریع مثل خاک انداز خودشونو میندازن وسط و کامنت میذارن : (خب چکار کنم)،(به تو چه)یا(به ما چه) این که گُل ⚽️ به خودیه 😂 خب اگه میگی (به ما چه)میشه بگین شما وسط این تاپیکی که به شما مربوط نیست ، چه گوهری می اَفشانین ؟ آهای شمایی که می نویسین : (خب چکار کنم) شما بفرما مابقیِ اورانیوم هایی که تو تاپیک های قبلی جامونده رو غنی بفرمایین کاش فضای مجازی ، یه فیلتری داشت کسایی که فرهنگِ حضور در سایت های عمومی رو ندارن ، نتونن ورود کنن و انرژی منفی هاشون رو به اشتراک بذارن لطفا کاربرای خاک انداز به تاپیک من نیان  مرســـی ، اَه   

باید زد تو مخت تا حالت جا بیاد 

تمایلی به صحبت با آدمای مذهبی / فمنیست / کهنه فکر / روشعنفکر امروزی نیست ،ریپلی نزن ❌️ره‌حمت له دل نماوه  چاو رهه‌ش ✨️دختری از تبار زاگرس 💫دوست عزیزم الان که امضای منو باز کردی لطفا یه صلوات برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان (عج) بفرست ❤🌱 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فقط گذر زمان

کاری نکن که شرمنده دلت بشی دل بکن 

روی آن شیشه تب دار تو را ها کردم عکس زیبای تورا بانفسم جا کردم شیشه بدجور دلش ابری و بارانی شدشیشه را یک شبه تبدیل به دریا کردم با سر انگشت کشیدم به دلش عکس تورا عکس زیبای تورا سیر تماشا کردم. 🌸مامان آرسِن و نفس🌸

بنظرم قبل از هر کاری اعتماد بنفستو ببر بالا 

تموم مشکلاتت حل میشه 

چون اون موقع میفهمی اونقدری ارزش داری که خودتو ندی دست به همچین ادمی 

اعتماد به نفس عزیز من اعتماد به نفس 

دلو و این چیزا هم بهنوست 

هوووووف امان از دلی که جایی میره که نباید😤

با خودت اینکارو نکن.حالت بدتر میشه که بهتر نمیشه

یکم به خودت سختی بده ولی حتما ترکش کن

گر نگهدار من آنست که من میدانم،شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد😍

قشنگ میفهممتا فقط خودتو سرگرم کن و جلو خودتو نگه دار، باور کن منم دقیقا مث تو بودم و بخاطر همچین قضیه‌ای حتی مریض شدم ، بیحال شدم ولی ارزششو داشت چون بعد یمدت به خودت میگی ایول دختر عجب کاری کردی تو 😎

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

درمان شپش

نحلادد | 25 ثانیه پیش

یه حس ششم

hadiseeeee | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792