m4mmm مدیر عضویت: 1399/03/09 تعداد پست: 17387 عنوان حس ۶ | مشاهده متن کامل بحث + 239 بازدید | 54 پست چی ازم حس میکنی بگین دعاتون کنم هرموقع خواستین♡.توی تاپیک هایی ک میخوان واسشون دعا کنید من رو تگ کنید. شما هم اگه دوست داشتید دعام کنید♥️♥️ 1401/04/21 | 00:32 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
رزسفیدمن عضویت: 1401/04/08 تعداد پست: 2784 ی دختر احساساتی ،خیلی حساس و رمانتیک هستی انگار ،دل مهربونی داری و زود رنجی درسته👌🏻👌🏻 همشمیشه بگی حس سعید بهم چیه؟این تاپیکمم میخونی بعد حستو بگی لطفا،؟ واست دعا میکنم الهی دلتون برای هر چیز قشنگی که میتپه، خداوند همونو به دلتون بده✨
iamprincess عضویت: 1400/07/15 تعداد پست: 1247 درسته👌🏻👌🏻 همش میشه بگی حس سعید بهم چیه؟ این تاپیکمم میخونی بعد حستو بگی لطفا،؟ واست دعا میکنم راستش حس میکنم ازت خوشش میاد شدید ،و میخاد باهات رل بزنه ،و خیلی حس خوبی گرفتم شما باهم ی زوج خوبی میشین ،و بنظرم تو هم یجوری بهش بفهمون ک روش نظر داری هیچی :))))
رزسفیدمن عضویت: 1401/04/08 تعداد پست: 2784 راستش حس میکنم ازت خوشش میاد شدید ،و میخاد باهات رل بزنه ،و خیلی حس خوبی گرفتم شما باهم ی زوج خوبی م ... ممنون عزیزم واست دعا کردم❤️نمیدونم بلد نیستم زیاد🥺 حست میگه با هم اوکی میشیم؟ اگه اره کی؟ الهی دلتون برای هر چیز قشنگی که میتپه، خداوند همونو به دلتون بده✨
ماه_زمردی عضویت: 1401/04/16 تعداد پست: 4536 راستش حس میکنم ازت خوشش میاد شدید ،و میخاد باهات رل بزنه ،و خیلی حس خوبی گرفتم شما باهم ی زوج خوبی م ... عزیزم واسه منم بگوکراشم منو دوست داره یا ن (اون هز حس من احتمال زیاد با خبره)؟پیشنهاد میده یا ن؟ دعا کن مرا که سخت محتاج استجابتم🌱🤲🏻
iamprincess عضویت: 1400/07/15 تعداد پست: 1247 ممنون عزیزم واست دعا کردم❤️ نمیدونم بلد نیستم زیاد🥺 حست میگه با هم اوکی میشیم؟ اگه اره کی؟ اوکی شدن رو سخت میبینم ،ی حس خجالت بینتونه انگار یکیتون قدم بر نمیداره واس شروع رابطه هیچی :))))
iamprincess عضویت: 1400/07/15 تعداد پست: 1247 عزیزم واسه منم بگو کراشم منو دوست داره یا ن (اون هز حس من احتمال زیاد با خبره)؟پیشنهاد میده یا ن؟ عزیزم متاسفم اما حس میکنم سه تا سوالت جواب نه رو داره🙁 هیچی :))))
ریحانه_ایزدی عضویت: 1400/04/12 تعداد پست: 6639 خیلی وقتا زود نا امید میشی ،مشکلی داری ک حل نمیشه ،حس میکنم قراره اتفاقات قشنگ برات بیوفته منم بگوچیزای خوبی ک حس میکنی🚶♀️ خواهرم لایک نکن🤕😐❤
iamprincess عضویت: 1400/07/15 تعداد پست: 1247 منم بگو چیزای خوبی ک حس میکنی🚶♀️ امیدواری و انرژی مثبتت زیاده ولی خیلی جاها کم میاری ،دختری هستی که پیش دوستاش قابل اعتماده ،تکیه گاه خوبی هستی واس دوستات در کل واقعا حس خیلی قشنگی ازت گرفتم🤷♀️ هیچی :))))
ریحانه_ایزدی عضویت: 1400/04/12 تعداد پست: 6639 امیدواری و انرژی مثبتت زیاده ولی خیلی جاها کم میاری ،دختری هستی که پیش دوستاش قابل اعتماده ،تکیه گاه ... قربونتامشب دلش لرزید؟تاثیر داشت حرفام؟🤔 خواهرم لایک نکن🤕😐❤
iamprincess عضویت: 1400/07/15 تعداد پست: 1247 قربونت امشب دلش لرزید؟ تاثیر داشت حرفام؟🤔 حس میکنم خیلی ناراحت و غمگین شده هیچی :))))
دخترشهریوریr عضویت: 1400/08/13 تعداد پست: 16859 امیدواری و انرژی مثبتت زیاده ولی خیلی جاها کم میاری ،دختری هستی که پیش دوستاش قابل اعتماده ،تکیه گاه ... عزیزم اونی که تو ذهنمه الان توچه حالیه؟اینمدت توچه حالی بود؟
ریحانه_ایزدی عضویت: 1400/04/12 تعداد پست: 6639 حس میکنم خیلی ناراحت و غمگین شده بحثمون شده قبلامعذرت خواهی کردمگفت دیگ فایده ندارهمثل این که خیلی ناراحته چند روز طول میکشه تا درست بشه؟ خواهرم لایک نکن🤕😐❤
iamprincess عضویت: 1400/07/15 تعداد پست: 1247 بحثمون شده قبلا معذرت خواهی کردم گفت دیگ فایده نداره مثل این که خیلی ناراحته چند روز طول م ... زیاد ، بدجور دلش شکسته هیچی :))))
ریحانه_ایزدی عضویت: 1400/04/12 تعداد پست: 6639 زیاد ، بدجور دلش شکسته هنوزم دوستم داره؟😥 خواهرم لایک نکن🤕😐❤
iamprincess عضویت: 1400/07/15 تعداد پست: 1247 عزیزم اونی که تو ذهنمه الان توچه حالیه؟این مدت توچه حالی بود؟ الان در حال زندگی عادی ،حس میکنم خنثی هس نه ناراحته نه خوشحال ،تو این مدت ناراحت بود فک کنم هیچی :))))