2789
عنوان

حس ۶

| مشاهده متن کامل بحث + 239 بازدید | 54 پست
ی دختر احساساتی ،خیلی حساس و رمانتیک هستی انگار ،دل مهربونی داری و زود رنجی 

درسته👌🏻👌🏻 همش

میشه بگی حس سعید بهم چیه؟

این تاپیکمم میخونی بعد حستو بگی لطفا،؟ واست دعا میکنم

الهی دلتون برای هر چیز قشنگی که میتپه، خداوند همونو به دلتون بده✨
درسته👌🏻👌🏻 همش میشه بگی حس سعید بهم چیه؟ این تاپیکمم میخونی بعد حستو بگی لطفا،؟ واست دعا میکنم

راستش حس میکنم ازت خوشش میاد شدید ،و میخاد باهات رل بزنه ،و خیلی حس خوبی گرفتم شما باهم ی زوج خوبی میشین ،و بنظرم تو هم یجوری بهش بفهمون ک روش نظر داری 

هیچی :))))

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

راستش حس میکنم ازت خوشش میاد شدید ،و میخاد باهات رل بزنه ،و خیلی حس خوبی گرفتم شما باهم ی زوج خوبی م ...

ممنون عزیزم واست دعا کردم❤️

نمیدونم بلد نیستم زیاد🥺 

حست میگه با هم اوکی میشیم؟ اگه اره کی؟

الهی دلتون برای هر چیز قشنگی که میتپه، خداوند همونو به دلتون بده✨
راستش حس میکنم ازت خوشش میاد شدید ،و میخاد باهات رل بزنه ،و خیلی حس خوبی گرفتم شما باهم ی زوج خوبی م ...

عزیزم واسه منم بگو

کراشم منو دوست داره یا ن (اون هز حس من احتمال زیاد با خبره)؟پیشنهاد میده یا ن؟

دعا کن مرا که سخت محتاج استجابتم🌱🤲🏻
ممنون عزیزم واست دعا کردم❤️ نمیدونم بلد نیستم زیاد🥺  حست میگه با هم اوکی میشیم؟ اگه اره کی؟

اوکی شدن رو سخت میبینم ،ی حس خجالت بینتونه انگار یکیتون قدم بر نمیداره واس شروع رابطه 

هیچی :))))
منم بگو چیزای خوبی ک حس میکنی🚶‍♀️

امیدواری و انرژی مثبتت زیاده ولی خیلی جاها کم میاری ،دختری هستی که پیش دوستاش قابل اعتماده ،تکیه گاه خوبی هستی واس دوستات 

در کل واقعا حس خیلی قشنگی ازت گرفتم🤷‍♀️

هیچی :))))
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز