2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اوووو انقدر خوندم کلا فک کنم یچیز بدنم کمه ک اینطور میشم فک کنم باید برم ازمایش بدم مرسی از مهربونی ...

خواهش میکنم

البته من چیزای دیگه هم حس میکردم و بخاطر همین خوندن سوره ها خیلی کمکم کرد هنوزم که هنوزه هرشب قبل از خواب میخونمشون 

تا وقتی یه بچه داری فقط مادری ولی وقتی دوتا بچه داشته باشی هم مادری هم داور😎😍
چرا زیاد فلج خواب میشی نرفتی دکتری چیزی

ن باید برم ازمایش بدم میدونی از دکتر رفتن بدم میاد میری دکتر ۱۰۰ تا بیماری میچسبونن بهت ک باید همرو پیگیری کنی منم اعصابشو ندارم

جوری شده که میخواییم بیاییم نی نی سایت باید با تسبیح بیاییم🤣😂🤣😂
اصلا جذاب نیس فقط مردمک چشمات تکون میخوره

وای خیلی باید جالب باشه حرفم نمیتونی بزنی؟

♥️هموطنان گلم، نیاکان ما انسانهای شریفی بودند، شما هم دق دلی سختی روزگار را سر افغانها خالی نکنید، باهاشون جوری رفتار کنید که دوست دارید با خودتون تو آمریکا و اروپا اونجوری رفتار بشه♥️خدایا مادرمو قبل از صدسالگیش ازم نگیر، اگر هم برات مقدوره من را مادر یه دختر (ترجیحا چشم سبز) بکن که سه تایی مادر و دختر و مادربزرگ با هم  لذت ببریم.♥️ سلامتی چشم و صورت و پاهامو به تو میسپارم.♥️
اینم بگم ما تو خونمون دوتا اتاق داریم من تو اتاق کوچیک خونمون الان هشت سال اینجا زندگی می‌کنیم میخوا ...

درسته علت ماورایی داره 

ولی علم میگه فلج خواب 


تا وقتی یه بچه داری فقط مادری ولی وقتی دوتا بچه داشته باشی هم مادری هم داور😎😍
وای خیلی باید جالب باشه حرفم نمیتونی بزنی؟

هیچ حرکتی نداری ولی میدونی که بیداری داد میزنی ولی صدا نداری


تا وقتی یه بچه داری فقط مادری ولی وقتی دوتا بچه داشته باشی هم مادری هم داور😎😍
اصلا جذاب نیس فقط مردمک چشمات تکون میخوره

مردمک تکون میخوره؟نه مال من چشمام بسته ست این اتفاق میفته، فقط میدونم بیدارم و دستام وپاهامو نمیتونم تکون بدم یا جیغ بزنم، ولی چشمام بسته ست، یا بیدارمیشم تو خوابم بیدارمیشم

هیچ حرکتی نداری ولی میدونی که بیداری داد میزنی ولی صدا نداری

وای خداااا چه باحال

♥️هموطنان گلم، نیاکان ما انسانهای شریفی بودند، شما هم دق دلی سختی روزگار را سر افغانها خالی نکنید، باهاشون جوری رفتار کنید که دوست دارید با خودتون تو آمریکا و اروپا اونجوری رفتار بشه♥️خدایا مادرمو قبل از صدسالگیش ازم نگیر، اگر هم برات مقدوره من را مادر یه دختر (ترجیحا چشم سبز) بکن که سه تایی مادر و دختر و مادربزرگ با هم  لذت ببریم.♥️ سلامتی چشم و صورت و پاهامو به تو میسپارم.♥️
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز