2777
2789
عنوان

بارداری

542 بازدید | 77 پست

سلام من ۲۷اردبهشت پریود شدم روز چهارپریودم شوهرم اومد از سرکار واقدام داشتیم از روزششم پریود شروع کردم رازیانه خوردم تا روز ۱۱ یا ۱۲ خرداد ک دوباره شوهرم از کار اومد و ۴روز خونه بود و این ۴ روزم اقدام داشتیم همیشه پریودیام ۲۸روز بود گاهی خیلی کم ۳۰روزطول میکشید ولی الان نشدم هنوز ممکنه باردار باشم 

دل مرنجان

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نمیتونم روز تخمکزاریمو پیدا کنم اگه ۸ ۹ خرداد بود ک من بعدش رازیانه خوردم اگه بعداز قطع رازیانه بود ک هم روز ۱۷ ۱۸پریودم بود و تخم کزاری ک میگن روز ۱۴ اتفاق می افته

دل مرنجان
آخه یکی از بستگان ما هشت سال باردار نمیشد به محض خوردن رازیانه باردار شد 

قبلا چاق بودم چندسال پیش و پریودم بهم ریخته بود با رازیامه تنظیم شد ۲۸ روز شد الان دوساله اصلا بهم نریخته گاهی خیلی کم ۳۰ روز میشد ولی الان معدم درد میکنه نفخ دارم وگرنه حالت پریود ندارم سینه دردندارم نمیتونم ب بیبی چکم اعتماد کنم هاله انداخته قبلا بیبی میزدم هیچ هاله ای نداشت

دل مرنجان
این هاله بعد چند دقیقه افتاد؟ چند روز تاخیر داری ؟

نمیدونم وقتی تست دادم نگا نکردم تا نیم ساعت شد فک کنم رفتم نگا کردم دیدم هاله انداخته  فک کنم روز ۴ تاخیر 

دل مرنجان
نمیدونم وقتی تست دادم نگا نکردم تا نیم ساعت شد فک کنم رفتم نگا کردم دیدم هاله انداخته  فک کنم ر ...

عزیزم زیر ۵دقیقه باید هاله رو بندازه 

منم یبار بی بی منفی شد نیم ساعت بعد برگشتم که بندازمش تو سطل دیدم هاله داره اما باردار نبودم 

یبار دیگه بذار و تایم بگیر 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز