چرا فرهنگیان دوست دارم خیلی هم خوبه ولی چجوری بگم
الان هرچی بگم در حد ادعاست حرفه ولی خب اخه بیشتر میتونم( یعنی حتی اگه بمونم و تر و تمیز روزی ۷،۸ ساعت بخونم و دیگ نخوام ساعت مطالعمو نجومی کنم حتی میتونم زیر ۲۰۰ منطقه ۲ انسانی هم بیارم ولی تهش بازم همین فرهنگیانه) چی بگم نمیدونم یک از اشناهامون روانشناسی خوند الان بیکاره... حقوق هم که خب واسه یه خانم سخت تره
اقا باشی خیلی بهتره... نمیدونم والا رشته فرهنگیانم رشته ای بخور نمیره ادمو به هدفاش و آرزوهاش نمیرسونه... اونم با این وضع مملکت و گرونی که هممون دیگ داریم حسش میکنیم...
واقعا نمیدونم😑