sahar1010111 مدیر عضویت: 1400/12/24 تعداد پست: 188 عنوان کنکور ۱۴۰۱ | مشاهده متن کامل بحث + 819 بازدید | 112 پست کیا کنکوریننن؟؟؟ 1401/03/27 | 12:19 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
sahar1010111 مدیر استارتر عضویت: 1400/12/24 تعداد پست: 188 هر روز ۷ نیم پامیشم یه جامع میزنم بعدش تک تک میشینم همه سوالات چه غلط چه درست چه نزده رو بررسی میکنم ... واااای منم عمومی هام خیلی خوب بود اینقدر خودمو باختم که نتونسم تموم کنم اوضاع اینجوری شد
faranak_p عضویت: 1400/08/09 تعداد پست: 3764 چجوری بهتره؟ من تاالان مبحثی زدم ولی فک میکنم بهتر باشه یه سالو باهم بزنم! منم مبحثی میزنم بستگی داره سطحت چقدر باشه اگه سطح خوبی داری باید ازمون جامع کار کنی…من فعلا مبحثی میزنم ولی هفته آخر کنارش جامع هم میزنم
fatemeh_md18 عضویت: 1401/03/02 تعداد پست: 2523 دقیقاااا از فروردین به بعد منم دیگ چیز خاصی نخوندم☺ این ۳ ماه ک باید میخوندیم نخوندیم... من سر یع اشتباهی کل این ۳ ماهو به باد دادم😔نمیدونم واقعا هیچی حالمو الان خوب نمیکنهیه تایمی میخوندم واسه رتبه عالی ولی الان باید به ۴،۵هزار راضی باشم اونم اگه این مدتو بخونم
faranak_p عضویت: 1400/08/09 تعداد پست: 3764 هر روز ۷ نیم پامیشم یه جامع میزنم بعدش تک تک میشینم همه سوالات چه غلط چه درست چه نزده رو بررسی میکنم ... تو دوهفته مرور شون کن کنکور معمولا از قلمچی خیلی بهتر سوال میده…اختصاصی ها هم بیشتر بخون
fatemeh_md18 عضویت: 1401/03/02 تعداد پست: 2523 واااای منم عمومی هام خیلی خوب بود اینقدر خودمو باختم که نتونسم تموم کنم اوضاع اینجوری شد هعی...🥺😔
sahar1010111 مدیر استارتر عضویت: 1400/12/24 تعداد پست: 188 خب الان ترس و استرست پنجاه درصدتو میرسونه به بیست درصد بجا ترسیدن و استرس گرفتن تمرکزتو برار رو تسلط ... حرفات حقه☺☺☺☺ من دندون میخام بخاطره اینم ی سال موندم
aydaakhanomi عضویت: 1401/02/18 تعداد پست: 518 دوم ناامید نباش گل .بشین بخون .خودت چی دوست داری قبول بشی؟
fatemeh_md18 عضویت: 1401/03/02 تعداد پست: 2523 تو دوهفته مرور شون کن کنکور معمولا از قلمچی خیلی بهتر سوال میده…اختصاصی ها هم بیشتر بخون دیگه وقتی نمونده ... ولی خب گوشیو میدم خانواده این مدتاز فردا کنکور میزنم ظهرش تحلیل میکنم شبش هم وقت شدتستای روتین قرابت و ارایه و ریدینگ عربی و زبان اینت میزنم
sahar1010111 مدیر استارتر عضویت: 1400/12/24 تعداد پست: 188 فقط به این فکر کن که استرس باعث میشه عقب بیفتی…دقیقا شب کنکور با خودت میگی دوهفته چه زمان خوبی ... ❤❤❤☺☺ میخونم
faranak_p عضویت: 1400/08/09 تعداد پست: 3764 دیگه وقتی نمونده ... ولی خب گوشیو میدم خانواده این مدت از فردا کنکور میزنم ظهرش تحلیل میکنم شبش هم ... وقت کمی هس ولی از هیچی بهتره.. خیلی کارا میشه کرد ولی باید شبانه روزی بخونیم
fatemeh_md18 عضویت: 1401/03/02 تعداد پست: 2523 وقت کمی هس ولی از هیچی بهتره.. خیلی کارا میشه کرد ولی باید شبانه روزی بخونیم دقیقا... شما رشتت انسانیه؟
faranak_p عضویت: 1400/08/09 تعداد پست: 3764 امسال ظرفیتا زیاد شده امکان داره رو رتبه قبولی خیلی رشته ها تاثیر بزاره نه؟؟