2777
2789
هر روز ۷ نیم پامیشم یه جامع میزنم بعدش تک تک میشینم همه سوالات چه غلط چه درست چه نزده رو بررسی میکنم ...

واااای منم عمومی هام خیلی خوب بود اینقدر خودمو باختم که نتونسم تموم کنم اوضاع اینجوری شد

چجوری بهتره؟ من تاالان مبحثی زدم ولی فک میکنم بهتر باشه یه سالو باهم بزنم! 

منم مبحثی میزنم بستگی داره سطحت چقدر باشه اگه سطح خوبی داری باید ازمون جامع کار کنی…من فعلا مبحثی میزنم ولی هفته آخر کنارش جامع هم میزنم 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دقیقاااا از فروردین به بعد منم دیگ چیز خاصی نخوندم☺

این ۳ ماه ک باید میخوندیم نخوندیم... من سر یع اشتباهی کل این ۳ ماهو به باد دادم😔نمیدونم واقعا هیچی حالمو الان خوب نمیکنه

یه تایمی میخوندم واسه رتبه عالی ولی الان باید به ۴،۵هزار راضی باشم اونم اگه این مدتو بخونم

هر روز ۷ نیم پامیشم یه جامع میزنم بعدش تک تک میشینم همه سوالات چه غلط چه درست چه نزده رو بررسی میکنم ...

تو دوهفته مرور شون کن کنکور معمولا از قلمچی خیلی بهتر سوال میده…اختصاصی ها هم بیشتر بخون

تو دوهفته مرور شون کن کنکور معمولا از قلمچی خیلی بهتر سوال میده…اختصاصی ها هم بیشتر بخون

دیگه وقتی نمونده ... ولی خب گوشیو میدم خانواده این مدت

از فردا کنکور میزنم ظهرش تحلیل میکنم شبش هم وقت شد

تستای روتین قرابت و ارایه و ریدینگ عربی و زبان اینت میزنم


دیگه وقتی نمونده ... ولی خب گوشیو میدم خانواده این مدت از فردا کنکور میزنم ظهرش تحلیل میکنم شبش هم ...

وقت کمی هس ولی از هیچی بهتره.. خیلی کارا میشه کرد ولی باید شبانه روزی بخونیم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز