2777
2789
اره دقیقا👌منم از هفته پیش دارم همینکارو میکنم

من از فردا هر روز یکی رو میزنم تا روز آخرش...هرچی بادا باد

دیگ چیزی که واسه از دست دادن ندارم... فقط حسرت زمان های از دست رفته رو میخورم(که البته خیلی وقتا هم خوندم) ولی از فروردین بع اینور که باید خیلی بهتر میخوندم نخوندم... حیف فقط

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من از فردا هر روز یکی رو میزنم تا روز آخرش...هرچی بادا باد دیگ چیزی که واسه از دست دادن ندارم... فق ...

الان واقعا حسرت خوردن فایده نداره فقط باید بخونیم…کنکورهارو میخوای مبحثی بزنی یا مثلا کنکور یه سال و یه دفعه بزنی؟

آخه میدونی ۵۰ درصد و خوندم نتونسم تموم کنم با این میزان رشته ای که میخوام نمیشه😢😢

خب الان ترس و استرست پنجاه درصدتو میرسونه به بیست درصد بجا ترسیدن و استرس گرفتن تمرکزتو برار رو تسلط رو همین پنجاه درصد اروم باش برا اتفاقی ک هنو نیفتاده مرثیه نخون سال ۹۸همه درصد بالا زدن از سر جلسه اومدن بیرون گفتن ما قبولیم هیچی نشدن برعکس سال ۹۹ همه گفتن خراب کردیم ولی یهو جاهای خوب قبول شدن کنکور قانون نداره که بگی اره من حتما قبول نمیشم یا حتما قبول میشم تا جواب نیومده هیچی نمیتونی راجبش بگی 

چه رشته ای میخوای؟


Take me to church/I'll worship like a dog in the shrine of your lies/I'll tell you my sins,and you can sharpen your knife/Offer me that deathless death/Oh good God,let me give you my life🖤
اگه استرس کوفتی بزاره میخام بخونم ولی میرم سره درس ترس میاد سراغم

فقط به این فکر کن که استرس باعث میشه عقب بیفتی…دقیقا شب کنکور با خودت میگی دوهفته چه زمان خوبی بود کاش ازش استفاده میکردم الانم فقط بخون

الان واقعا حسرت خوردن فایده نداره فقط باید بخونیم…کنکورهارو میخوای مبحثی بزنی یا مثلا کنکور یه سال و ...

هر روز ۷ نیم پامیشم یه جامع میزنم بعدش تک تک میشینم همه سوالات چه غلط چه درست چه نزده رو بررسی میکنم...😔من از این میسوزم که اینقدر عربی و زیان بلد بودم که تو ازمونای قلمچی ۱۰۰ هم میزدم ولی الان شده ۵۰🥺

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز