من از فردا هر روز یکی رو میزنم تا روز آخرش...هرچی بادا باد
دیگ چیزی که واسه از دست دادن ندارم... فقط حسرت زمان های از دست رفته رو میخورم(که البته خیلی وقتا هم خوندم) ولی از فروردین بع اینور که باید خیلی بهتر میخوندم نخوندم... حیف فقط
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
آخه میدونی ۵۰ درصد و خوندم نتونسم تموم کنم با این میزان رشته ای که میخوام نمیشه😢😢
خب الان ترس و استرست پنجاه درصدتو میرسونه به بیست درصد بجا ترسیدن و استرس گرفتن تمرکزتو برار رو تسلط رو همین پنجاه درصد اروم باش برا اتفاقی ک هنو نیفتاده مرثیه نخون سال ۹۸همه درصد بالا زدن از سر جلسه اومدن بیرون گفتن ما قبولیم هیچی نشدن برعکس سال ۹۹ همه گفتن خراب کردیم ولی یهو جاهای خوب قبول شدن کنکور قانون نداره که بگی اره من حتما قبول نمیشم یا حتما قبول میشم تا جواب نیومده هیچی نمیتونی راجبش بگی
چه رشته ای میخوای؟
Take me to church/I'll worship like a dog in the shrine of your lies/I'll tell you my sins,and you can sharpen your knife/Offer me that deathless death/Oh good God,let me give you my life🖤
الان واقعا حسرت خوردن فایده نداره فقط باید بخونیم…کنکورهارو میخوای مبحثی بزنی یا مثلا کنکور یه سال و ...
هر روز ۷ نیم پامیشم یه جامع میزنم بعدش تک تک میشینم همه سوالات چه غلط چه درست چه نزده رو بررسی میکنم...😔من از این میسوزم که اینقدر عربی و زیان بلد بودم که تو ازمونای قلمچی ۱۰۰ هم میزدم ولی الان شده ۵۰🥺