2777
2789

۵ ماهشه دیگه نه عیب نداره

دو ساله مبتلا به ام اس هستم...    عاشق شوهر و دخترمم.  مهربون و شوخ طبعم در عین حال مغرور.  با همه ارتباط میگیرم جز خواهر شوهرام😅 از اون موفرفری هایی هستم که آرزومه موهام لخت باشه🙄    به طلسم و جادوجنبل اعتقاد ندارم و باورم اینه که هر چیزی علت منطقی داره.   دوست دارم همیشه نماز بخونم ولی خیلی وقتا تنبلیم میکنه وضو بگیرم ! خدایا چی میشد وضو رو بیخیال میشدی...😑  خودم زیاد حرف میزنم ولی حوصله آدم پرحرف و ندارم☺
۵ ماهشه دیگه نه عیب نداره

عیبی نداره پسر من ۳ سالشه شیر خشکش گیر نیومد دکتر گفت یک بهش رده

بهار که بیاید در این سرزمین گلستانی خواهد شکفت؛ما هزاران گل پر پر در این خاک کاشته ایم...🖤🥀

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

چقدر سخته

مینال | 20 ثانیه پیش
2791
2779
2792