2777
2789
عنوان

ماما ها😠😠😠😠

285 بازدید | 25 پست

مگر ماما نباید بتونه به زن باردار رو درمان کنه؟؟؟ 

من هماتوم دارم. دو روزه دارم شیاف مصرف میکنم. سونو و اینا خوب بوده. برگشته به من میگه انشالله خوب شی. وگرنه برو متخصص خب پس تو چکاره ای؟؟؟ 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خسته نباشین


معلومه که از حیطه تخصص ماما خارجه این موضوع

ماما فقط در حد تشخیص بارداری و زایمان طبیعی

وگرنه ازمایش و داروهم نمیتونه بنویسه

اصلا حسین (ع)رنگ غمش فرق میکند                        به همه میگویم که تورا دوست دارم...شمایی را که از این حال زار من و ایمان بال پشه ای من اذیت میشوی و باز هم دعایم میکنی!
من ب ماما اعتماد کامل ندارم تو موارد تخصصی البته نمی‌دونم شاید بارداری من سخت و ترسناک بود از روز او ...

آخه من یه بار خونریزی داشتم بند نمیومد به 3 تا متخصص مراجعه کردم یکی از یکی بدتر. آخرشم رفتم عطاری خوب شدم. 

واسه همین رفتم ماما.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز