2777
2789
عنوان

ماما ها😠😠😠😠

285 بازدید | 25 پست

مگر ماما نباید بتونه به زن باردار رو درمان کنه؟؟؟ 

من هماتوم دارم. دو روزه دارم شیاف مصرف میکنم. سونو و اینا خوب بوده. برگشته به من میگه انشالله خوب شی. وگرنه برو متخصص خب پس تو چکاره ای؟؟؟ 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خسته نباشین


معلومه که از حیطه تخصص ماما خارجه این موضوع

ماما فقط در حد تشخیص بارداری و زایمان طبیعی

وگرنه ازمایش و داروهم نمیتونه بنویسه

اصلا حسین (ع)رنگ غمش فرق میکند                        به همه میگویم که تورا دوست دارم...شمایی را که از این حال زار من و ایمان بال پشه ای من اذیت میشوی و باز هم دعایم میکنی!
من ب ماما اعتماد کامل ندارم تو موارد تخصصی البته نمی‌دونم شاید بارداری من سخت و ترسناک بود از روز او ...

آخه من یه بار خونریزی داشتم بند نمیومد به 3 تا متخصص مراجعه کردم یکی از یکی بدتر. آخرشم رفتم عطاری خوب شدم. 

واسه همین رفتم ماما.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز