2777
2789
عنوان

یادگیری ساز

412 بازدید | 71 پست

سلام سلام

شبتون بخیرباشه

بنابه دلایلی فرصتی پیداشده که سازجدیدی یادبگیرم وبعدازمشورت کردن های فراوان بین سه سازانتخابی تاروسه تاروگیتارموندیم

البته اینم بگم که خودم علاقه زیادی به یادگیری ویولن دارم ولی میگن دیرشده برام وممکنه چون سخته دیریادبگیرم یااصلاخوب یادنگیرم وزمان برباشه باتوجه به برنامه زندگیم چون کنارش دانشگاه وکلاس های دیگه هم هست

حالابین سه تاسازانتخابی بالا صدای سه تار رودوست نداشتم

ولی تاربدنبود
وگیتارهم قشنگ بودبرام

بنظرشماچیکارکنم؟کدومشویادبگیرم؟/

واینکه گیتارناخن بلندنمیخواد/؟چون شنیدم ناخن بلندلازمه

 شمانظرتون چیه کدومشویادبگیرم که هم صداش برام قشنگ باشه هم قیمت کلاساش مناسب باشه وهم دوست داشته باشم 

چیزی‌ که آدمیزاد رو میکُشه، حسرته حسرتِ جاهایی که نرفته،کارایی‌که نکرده، حرفایی که نگفته.حسرتِ آدمی که دیگه تکرار نمیشه و هیچ‌کاری واسه نِگه‌داشتنش نکرده.. پیج کیک و شیرینی هام:Savina.bakes 😋🥰

اتفاقا باید ناخونات کوتاه کنی همش😐😂 گیتار عالیه

 جدی؟

 یعنی نمیخوادبلندباشه  

من چون ناخن بلندسختم بودهمش میگفتم نکنه بخواد

چیزی‌ که آدمیزاد رو میکُشه، حسرته حسرتِ جاهایی که نرفته،کارایی‌که نکرده، حرفایی که نگفته.حسرتِ آدمی که دیگه تکرار نمیشه و هیچ‌کاری واسه نِگه‌داشتنش نکرده.. پیج کیک و شیرینی هام:Savina.bakes 😋🥰

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سه تار یا تار البته نظر منه

گیتار و خوشم نمیاد

۹ ماه تو آب🌊بودیم…بعدش تو هواییم☁️…بعد میمیریم و میریم تو خاک⚰️… خو تابلوعه بعدش آتیشه🔥دیگه 😐👐🏻               خدایا دستمال🧻که هیچی….کل زندگی من زیر درخت آلبالو🍒گم شده….
جدی؟  یعنی نمیخوادبلندباشه     من چون ناخن بلندسختم بودهمش میگفتم نکنه بخواد

نه بابا 

یه چیزایی هست دستت میگیری با اونم میتونی بزنی 

ولی کلا گرفتن اکورد ها (اسمش دقیق نمدونم)با  ناخن بلند سختتره

سبک کلاسیک و اسپانیش ناخن دست راست بلند اما دست چپ کوتاه سبک پاپ رو هم با مضراب میشه زد البته من خود ...

من چپ دستم کلامدل زدنشون ربطی به چپ دست یاراست دست بودنم داره؟

چیزی‌ که آدمیزاد رو میکُشه، حسرته حسرتِ جاهایی که نرفته،کارایی‌که نکرده، حرفایی که نگفته.حسرتِ آدمی که دیگه تکرار نمیشه و هیچ‌کاری واسه نِگه‌داشتنش نکرده.. پیج کیک و شیرینی هام:Savina.bakes 😋🥰

نه بابا  یه چیزایی هست دستت میگیری با اونم میتونی بزنی  ولی کلا گرفتن اکورد ها (اسمش دقی ...

آهان

مرسی بابت اطلاعات وراهنمایی  

چیزی‌ که آدمیزاد رو میکُشه، حسرته حسرتِ جاهایی که نرفته،کارایی‌که نکرده، حرفایی که نگفته.حسرتِ آدمی که دیگه تکرار نمیشه و هیچ‌کاری واسه نِگه‌داشتنش نکرده.. پیج کیک و شیرینی هام:Savina.bakes 😋🥰

بله خب ربط داره با این حساب ناخن دست چپ که سیمها رو میزنه باید بلند باشه و ناخن دست راست که سیمها رو ...

بله

خیلی متشکرم بابت راهنماییتون  

چیزی‌ که آدمیزاد رو میکُشه، حسرته حسرتِ جاهایی که نرفته،کارایی‌که نکرده، حرفایی که نگفته.حسرتِ آدمی که دیگه تکرار نمیشه و هیچ‌کاری واسه نِگه‌داشتنش نکرده.. پیج کیک و شیرینی هام:Savina.bakes 😋🥰

دقیقا سوال منم هست  منم بین این سه تا موندم  ولی ترجیحم گیتاره بیشتر

من بابام بهم گفت بروفیلماشونوتواینترنت ببین  بعدباصدای هرکدوم بیشترخوشت اومداونوانتخاب کن  شماهم خواستیداین کاروکنیدگفت بهم باهرکدوم ارتباط بیشتری گرفتی همون

بعدمن رفتم دیدم سه تارخوشم نیومد

تاربدنبود

گیتارقشنگ بودصداش برام

  ولی علاقم ویولن هست بخاطراون دلایلی که گفتم گفتم این سه تا

چیزی‌ که آدمیزاد رو میکُشه، حسرته حسرتِ جاهایی که نرفته،کارایی‌که نکرده، حرفایی که نگفته.حسرتِ آدمی که دیگه تکرار نمیشه و هیچ‌کاری واسه نِگه‌داشتنش نکرده.. پیج کیک و شیرینی هام:Savina.bakes 😋🥰

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

نماز و نذر

rahele_joni | 7 دقیقه پیش
2791
2779
2792